1. Kamerzysta nie ma domu

581 56 21
                                    


-Perspektywa Kamerzysty-

Gdy Marek wyrzucił mnie z domu, nie miałem gdzie mieszkać, o Melinie nawet nie pomyślę - klucze zostawiłem u Marka. Wziąłem jedynie telefon, portfel i jakieś ciuchy... O nocowaniu u rodziców też mogłem zapomnieć, mieszkają na końcu Polski. Znajomości w poznaniu też nie mam. Jedyne wyjście to przenocowanie w hotelu. Trochę pieniędzy mam...  Wszedłem do 1, lepszego hotelu i pozałatwiałem tam jakieś pierdoły. Poszedłem do pokoju i usiadłem na łóżku. Przeglądałem na telefonie filmy, które były na jego kanale...  Szczerze to myślałem, że po paru godzinach Marek do mnie napisze, a jednak :/. Poszedłem na kolacje i zobaczyłem bardzo znajomą twarz, tylko nie wiedziałem kto to... Nagle sobie przypomniałem, że to przecież Eliza. Moja przyjaciółka z liceum. Strasznie się zmieniła, miała pofarbowane włosy na różowo i kolczyki w ustach. Postanowiłem do niej podejść i się przywitać.

-Perspektywa Elizy-

Zobaczyłam, że do stolika obok zasiada Łukasz, taki tam kumpel z liceum :P. Bardzo się zmienił. Ten tatuaż na ręce wygląda tak męsko 8). Szczerze to kiedyś się w nim podkochiwałam, ale teraz mam przecieżmęża  O, podchodzi do mnie :D.

-Siemka Eliza-mówi Kamerzysta-

-Cześć Łukasz.

-Co tu robisz? Przecież ty w Krakowie powinnaś być (Uznajmy, że Kamerzysta wychował się w Krakowie, kk? xD) 

-Jestem tu na wakacjach. Uwielbiam zwiedzać nowe miejsca.

- A gdzie Kamil? (Kamil to mąż Elizy)

-No z dziećmi w Krakowie, mama musi w końcu odpocząć, co nie?

-No tak, heh.

-A ty co tu robisz? Słyszałam, że jesteś kamerzystą jakiegoś YouTube'ra czy coś.

-Tak, Ale mnie chyba zwolnił, dlatego tu jestem... Mieszkałem u niego, no ale cóż, nazwijmy to "małą sprzeczką".

-Ojj... Czyżby zaczyna się dama? xD :o

-Oby nie... nie lubię dram, wtedy zaczyna się tak zwana "gównoburza" i każdy dramatyzuję na temat czyjegoś życia prywatnego.

-Time Skip 1 godzinę później-

-Dobra, muszę już iść, fajnie się rozmawiało. Pa Łukasz.

-Pa Eliza.

-Perspektywa Kamerzysty-

Fajnie się rozmawiało z Elizą. Jest bardzo sympatyczna. Kiedyś się w niej podkochiwałem, ale to było kiedyś... O, powiadomienie mi przyszło! 


-Powiadomienie-

"Nowość z kanału Lord Kruszwil: Nowy Kamerzysta. Cała prawda o Łukaszu | Lord Kruszwil"

-Perspektywa Kamerzysty-

Po odczytaniu tego telefon wypadł mi z ręki. Zaniemówiłem. Nie chodzi tu o to, że Marek wyjaśniał kim jestem i moja przeszłość, połowa internetu i tak to wiedziała. Zazdrość po mnie przeszła, gdy dowiedziałem się, że Marek ma nowego kamerzystę. Był to nikt inny, jak....

>>><<<

To na tyle w tym rozdziale xD Pewnie mnie zabijecie, że teraz nie powiedziałam, kto był nowym kamerzystą, ale w następnych rozdziałach się oczywiście dowiecie c;. Wow 400 słów :DD  

Bogactwo to nie to samo... [LORD KRUSZWIL X KAMERZYSTA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz