Dönüşüm

58 6 4
                                    

(Öncelikle bana bu bölümde yardım eden kankama teşekkür ediyorum.@Exo_12Life seni seviyorum yafrm💓
İkinci olarak yeni fic i umarım beğeniyorsunuzdur diyorum ve başlıyorum.)

|Yorum ve oylarınızı esirgemeyin lütfeeeen^w^ Sizi seviyorum, iyi okumalar💕|

BAEKHYUN
Kopeğimin salyaları sayesinde uykumdan uyanmayı başardım. Tanrım bundan hep nefret etmişimdir. Iyyk! Ha bu arada köpek demişken..Ne??
"Koko? Tanrım buldum seni. Şükürler olsun. Daha doğrusu sen beni bulmuşsun.:)Sana ceza vermeliyim. Gecenin o saatinde niye böyle sikimsonik yerlerde dolaştın? Ben de seni bulmaya çalışırken neler yaşadım." Ha evet. Neler yaşadım demişken dün yaşadıklarım gerçek miydi harbiden. O kurt... çok korkutucuydu. Ben hayatımda böyle altıma sıçtığımı hatırlamıyorum.Kabus gibiydi. Önce gri bir kurt. Sonra başımdaki dikilen çıplak bir adam. Ben neden böyle sikik bir rüya gördüysem. Ahhh ah. Ama eğer gördüğüm rüyaysa ben neden buradayım. Siktir ya. 2 gram beynim vardı zaten onu da böyle boktan bir şeyi düşünmek için harcadım. Avuç içimle alnıma vurdum. Kafamı sikeyim! Yavaşça kalkmaya çalışırken karnımın sağ tarafında hissettiğim acıyla yüzümü buruşturdum. Offff. Cidden. Gerçek değildir değil mi? Karnıma bakmak için yavaşça tişörtümü kaldırdığımda kocaman diş izleri görmemle hayatımda bu kadar mutlu(!) olduğumu hatırlamıyorum. Şu halimle de mizah yeteneğimden ödün vermedim ya. Kendimle gurur duyuyorum. Şaka maka soktuğumun yarası kanıyor lan.

  Tişörtümü kapattım ve kokoyu yerden kucağıma aldım. Hissettiğim acıyla ikinci kez yüzümü buruşturdum. Hayvan gibi ısırmış. Allahım ben ne diyorum o zaten bir hayvan. E doğal olarak hayvan gibi ısırmış. İnsan gibi ısıracak hali yok ya. İçten içe kendime güldüm ve hala formumda olduğum için mutlu oldum. Koko kucağımda hızla adımlarla eve yürümeye başladım. İkinci bir şoku kalbimin kaldıracağını sanmıyorum çünkü. Bir çıtırtı duydum ve kalbim depar atmaya başladı. Etrafıma baktığımda ise hiçbir şey yoktu. Tanrım dün geceden sonra iyice paranoyaklaşmışım. Of. Adımlarımı daha da hızlandırıp eve vardığımda kendimi hemen salona attım. TV sehpasının çekmecesinden ilk yardım kitini aldım ve tentirdiyotu sürmeye başladım. Fakat Ah!Siktir,acıdı. Acıyı umursamamaya çalıştım ve sargı yapmaya başladım. İşimi bitirince etrafı topladım ve yemek yemeye karar verdim. Ama bir sorun vardı. Ben ne yiyecektim?
Omlet..Imm kaşarlı maydanozlu ohhh.
Krep.. üstüne bal da dökeceksin off.
Patates kızartması..of çatır çutur olur şimdi yahhh.
Ya da börek.. şöyle bol patatesli yada su böreği ooohh.
Ya da her şeyi siktir edip İskender mi yesem??
Aslında şöyle bol limonlu domatesli bir lahmacuna da hayır diyemem.
Hamburger de hiç fena olmazdı aslında.
Of ben kafamı sikeyim. Bu gidişle hiç bir şey yiyemeyeceğim. Ama AÇIM BEN AMK!!
Opitipiti yaptım ve omlet çıkınca yapmaya koyuldum. Yemeği yaparken bir yandan da şarkı söylüyordum.
Neler oluyor hayatta?
Keşke şu rüya gerçek olsa olsa.
Sabah olup uyanınca herşey yine aynı kaaalsa.
Omleti ters çevirdim ve nar gibi kızaran üst tarafı görünce ister istemez ağzımın suyu aktı. Şarkı söylemeye devam ettim.
Beni unuttun sanmıştım.
Bir de baktım ki işte orda orda.
Anladım ki çok yanılmışım.
Beni seviyormuş oysa.
Omletim olunca tabağıma koydum ve masaya oturdum. Bir elime de laptop u aldım ve şu dünkü "hayvan" ısırığını araştırmaya başladım.
Bir kurt sizi ısırırsa ne olur?
Kurt ısırığı bazen hiçbir şey yapmazken bazen enfeksiyona yol açabilir. Eğer ciddi bir yaraysa iç organ iflasına kadar olaylar yürüyebilir.
Hay sikeyim. Ya cidden ben ölmek için çok gencim. Ama benim yaram ciddi değil. Bence bir şey olmaz.
Kurt ısırığı görselleri..Tıkla.
Ohh, ıyyk. Bu ne ya. Benim yaram böyle değil. Offf ciddi iğrenç bunlar. Kapa kapa.
Kurt adam ısırığı.
Yanda çıkan önerilen soruya tıkladım ve güldüm. Bunlara inananlar var mıydı cidden?
Kurt adam ısırığı nadir rastlanan bir olaydır. Ve bunu yaşayan kişi kendini şanslı saymalıdır.Hah,kıçımın şanslısı. Kurt adam ısırığı bir insana bahşedilebilecek en büyük armağandır. Genel olarak her kurt karakterini yansıtan bir güce sahiptir. Hah, eğer öyleyse nerede benim sikik gücüm?Yoksa Spiderman gibi bileklerimden ip mi fışkıracak? Bu düşünceme sesli güldüm ve okumaya devam ettim. Yeni ısırılan birinin gücünü keşfetmesi 2 ila 7 gün sürebilmektedir. Kurt ısırdığının iyileşme süresi ise bünyeye göre değişir fakat genel olarak 24-36 saat sürmektedir. Yeni ısırılan bir kurdun kendine acilen bir sürü bulmalıdır. Çünkü omega(yalnız kurt)olmak bir kurdun korkulu rüyasıdır. Çünkü alfa(lider kurt) ve betalar(liderin izindeki kurt) için omegalık hoş karşılanmaz.Niyeymiş, bence bekarlık sultanlıktır. Pardon....pardon. Yalnızlık sultanlıktır. Neyse kurtların bir bildiği vardır herhalde. Offff. Bir dakika ne?
Kurt adamlar dönüşürken şekil değiştirip hacim olarak daha fazla büyüdükleri için insan hallerine dönüştüklerinde çıplak kalırlar. Çünkü onlarla birlikte kıyafetleri de büyüyemez.Hassiktir lan. O zaman benim gördüğüm çıplak adam beni ısıran kurt olabilir mi ki? Siktir siktir siktir. Okumaya devam ettim.Alfaların gözleri kırmızı, diğer kurtların gözleri metalik bir sarı rengindedir. Fakat önceden cinayet işlemiş kurtların gözleri dönüşünce diğer kurtların aksine maviye dönmektedir.Siktir ya. Şaka mı? Şaka herhalde. Bunlar velet hikayesi gerçek değildir değil mi? Lütfen gerçek olmasın. Kafama vurdum. Saçmalama baek, böyle sikik hikayelere inanma!! Ama ya gerçekse herşey birbirini tutuyor. Offf.Şuan beynim sikildi.
Ahhh. Anlamanın tek yoku var.
Başladığımız yere geri dönmeliyim...

                                                                     ***

"Bu çılgınlık,bu çılgınlık. Tanrım yaptığım iç cidden saçma. Gecenin bir yarısı ormanda beni ısıran biricik kurdumu(!) aramaktayım. Benden malı yoktur herhalde şu dünyada.
Of çok da karanlık. Zaten tuvaletim var, korkudan altıma sıçmazsam iyidir. Hayır ne akla hizmet merakımın peşinden buralara geldiysem. Evimde Esra Erol'la evlen benimle izlemeye devam etmeliydim."
Çıt.
Tanrım yine o ses. Allahım sen beni koru. Şu gencecik yaşımda tahtalı köye gitmek istemiyorum. Daha yaşayacağım korkular, geçireceğim feelslar. İzdivaç programına katılıp evlendireceğim insanlar, tadacağım zevkler(?) var. Ölmek istemiyorum.
Çıt.
"ANASINI SİKERİM AMA BEN BELE İŞİN" offf. Kıçımda bir ıslaklık hissedince refleks olarak elimi attım. Yoksa cidden korkudan altıma mı sıçtım. Ohh. Yok yalnızca götüm terlemiş. Neyse olur o kadar. Yeterince yürüdüğümü anlayınca olduğum yerde durdum ve etrafıma baktım. Kimsecikler yoktu. Bağırmaya başladım.
" Eeee uhmm şey acaba dün beni ısıran kurt, burada olma ihtimalin var mı? Ki tanrım daha nolduğundan da pek emin değilim. Eğer dün beni ısıran şey kurt adamsan eğer çık ve konuşalım. Normal kurtsan çıkma tırsıyorum." tanrım dediklerimin saçmalığına bak ya ben kimi kandırıyorum. Önümü döndüm ve eve doğru yürümeye başlayacaktım ki karşımda dikilen adam yüzünden kaskatı kesildim. Elleri cebindeydi ve bana bakıyordu. Aynı zamanda da sırıtıyordu. Allahım ben ne günah işledim de karşımda bu "insan olduğu şüpheli canlıyla" karşı karşıya kaldım. Ne hata yaptıysam özür dilerim. Tanrım koru beni. Bana doğru birkaç adım yaklaşmasıyla düşüncelerimden koptum ve artık düşünemez haldeydim. Çünkü altıma sıçıyordum! Birkaç adım daha gelmesiyle bende birkaç adım daha geri gittim refleksle. Fakat o inatla yaklaşıyordu. En son burnumun dibinde durdu. Artık korkudan hareket edemez haldeydim.
" Selam küçük kurtçuk." dedi ve gülümsedi. Artık kalbimin hızlı atmaktan durduğuna emindim. Of. Bugün ölmezsem bir daha ölmeyeceğime emindim artık.

SELAMMM:) GECENİN BİR YARISINDA BÖLÜM ATTIM SİZİN İÇİN. YARINSA SAAT 5'TE KALKIP YOLA GİDECEĞİM. BUGÜN ERKEN UYUMAM GEREKİYORDU AMA BÖLÜM ATMAK İSTEDİM VE SAAT 12.19. KARŞILIĞINDA YORUM VE OY HİÇ FENA OLMAZ YANİ😉 HERNEYSE UZATTIM. UMARIM EĞLENEREK OKUMUŞTURSUNUZ. SİZİ SEVİYORUM CHANBAEK'LE KALIN.💕

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Turn~Chanbaek~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin