Kapitulli 6

94 17 6
                                    

Papritur ra zilja e telefonit uff  kush esht ky psikopat qe me merr qe ne 8 te mgjesit .U pergjigja pa e par..Alooo.
Joni:-mos te zgjova qorre.
Okla:-u po ti me vlla pse merr qe pik te mgjesit apo kalon kohen thuaj.Edhe sa per qorren shko thuaj mamit tend jo mua..dhe i mbylla telefonin.Ua ca mgjesi perfekt ku me ndodhin mua kto gjera.Pastaj me bie telefoni sigurisht Joni po kush ia hap.Vura kufjet ne vesh dhe ngrita volumin me fund dhe ashtu me kishte zen gjumi.Kur u zgjova ishte ora 11 e drekes.Mora telefonin me dor dhe shof qe kisha 10 thirrje te humbura 3 nga Joni dhe 7 nga Erika mosss Erika e harrova.E mora ne telefon dhe e lam te takoheshim ne lokalin afer shkolles.U cova nga krevati dhe futem te bej nje dush .Dola nga dushi dhe vesha nje pantallona gri  te shkurtra dhe nje bluze te zez te hapur pak nga prapa por jo ndonje gje ekstravagante.Vura pak rimel dhe pak shkelqyes tek buzet,me pelqen shum thjeshtesia dhe jo ta teproj.Shkoj ne guzhin dhe degjoj eren ere mir te gatimeve te mamas time,shkova afer saj dhe e putha ne faqe :-mirmengjes mamush.
-Mirdita zonjush okla.
-hi mami une do dal pak me Eriken ka problem?
Po shpirt patjeter ,ki kujdes mir .
Ok pacim.
Mora canten dhe dola jasht..Mberrita ne lokalin afer shkolles dhe pash budallacken time Eriken te ulur atje shum te stresuar.Sa me pa me perqafoi fort.
Erika:-ku je moj se me bere shum merak.
Okla:-ha dy dit kemi pa u takuar kaq shum te mori malli.
Erika:-po shum.
U ulem ne tavolin dhe porositem dy leng portokalli.
Erika:-ca ndodhi dje?
Okla:-po ti nga e more vesh moj?
Erika:-ma tha Arja.
Okla:-moss po e di une ajo esht spiune.
Erika:-nuk ka faj ajo se une r mora dje ty dhe kur e hape degjova nje boom.Te mora shum her m telefon dhe kur sma hape u bera merak .Pastaj u detyrova dhe mora Arjen ne telefon dhe ajo me shpjegoi situaten.
Okla:-uff dje u shperqendrova fare skisha fare mendje per telefonin se perplasa nje shpellar.
Erika:-po ti moj cup ku e kishee mendjen qe u perplase.
Okla:-ti e ke fajin mi se duke te te hapur ty telefonin perplasa shpellarin..aman e lem fare kte tem.
Kur me merr ne telefon prap Joni..
Okla :-uaa me cmendi do e marr kte telefonin ta gropos .
Erika :-kush esht mi?
Okla -shpellari, nejse cohemi?
Erika:-te fle nga ty sonte qajm hallet?
Okla :-me vjen shum keq dashuria ime po i kam then babit qe makinen e ke ti.
Erika:-srz e ke ti?Nga ta polli mendja kte genjeshter mi.
Okla:-ti e ke fajin qe u perplasa une se ti me more m telefon.
Erika:-ja mua ma hodhi fajin pf si tja bej une me ty.
Okla :-he mi se neser e marr nga servisi edhe hajde kur dush pastaj.
Erika-mir mir.
Okla :-mir shpirtt ika une.
Erika:-mir shpirt pacim ma puth arjen.
Sa e dua ktee vajz gjithmon me mbeshtet..Vura kufjet dhe po degjoja muzik.Kur degjoj muzik me duket sikur dal nga kjo bot e frikshme dhe futem ne nje bot tjeter.Arrij ne shtepi hapa deren dhe cte shikoj...


Hei njerez..erdha uneee bera prap upadee e diii jam shum e mir 😇..mos harroni te  shprehni mendimin tuaj rreth pjeses dhe te ndriconi yllin e bkr aty. .Do bej prap upade se shpejti ..😘😘

AksidentiWhere stories live. Discover now