Kapitulli 2

179 22 22
                                    

Okla
Sapo po i hapja telefonin dreqit tim shoqes time me te ngushte Erikes,kur degjoji nje boom. Awww sa bukur thash me vete,pse me ndodhin mua kto gjeraaa ca fati kam e perfekt. Sapo ngrita syt shof nje makine luksoze nje BMW aq te bukur sa te ikte truri.Personi qe po ngiste makinen me bente me dor mua qe te ndaloja ne nje vend te pershtashem.Pf skisha cbeja do ndaloja.Dhe ashtu ndalova ne nje xhep dhe hapa bllokzhin.Po sigurisht qe sdo mungonte BMW-ja e bukur.Po ashtu ai personi ishte aq i poshter saqe ma ndaloi para syve qe tshikoja demin e bere eh skisha ber pak dem e prapakolpi I tij ishte coptuar.Pf po lere ate po e vogla ime makines sime te dashur i jan thyer fenerat dhe esht gervishtur qe me siguri kur ta coj ne shtepi babai sdo ma japi me pf kjo esht lenduese.Eh kur doli nga makina nje djale rreth 25 vjec me sy kaf pffff te preferuarit e mi.Ishte veshur shik me xhinse blu e erret dhe me nje bluze po ate ngjyre e cila i nxirrte muskujt ne pah.Ishte simpatik.Po nervat e tij nuk ishin aq te mira se.Awww okla me mir ik shpeto mendova po tsek jo pse jam vajz e guximshme un.Ne ball i ishte shfaqur nje damar qe kur ia prekje do shperthenteee.Aw me shtiu te dridhurat.Jo sdal nga makina thash0 me vete jo jo dhe jo.Por ai e pa qe skisha ndermend te dilja dhe erdhi trokiti ne xhamin e makines...

AksidentiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang