Yeni şehir - istanbul -

24 0 0
                                    

ARKADAŞLAR SELAM :Ddd KİTABIN İLK BÖLÜMÜYLE BAŞLIYORUZ. SİZİ SARACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM DFJSFHFA İLK DENEİMLERİMDEN BİRİ UMARIM BEĞENİRSİNİZ VE RİCAM LUTFEN YORUM YAPIN DÜŞÜNCELERİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ SZİ SEVİYORUMMMM DJEHFEWFAWIF

işte istanbul'a geldim. nihayet otobüsten kendimi atabildim. yorgunluktan ölmek üzereyim. hatta popom yassılaştı o derece ya .s neticede taaaa mersinden buraya geldim. aslında artık hep burdayım. mersinde koca bir yılımı bıraktım - 16.5 sene nfjfgjfw 17 gibi gjghew - da geldim. koskoca 2 haftamızı bu taşınma işlemine harcadık. küçün bi ev tutuk neticede annem babam ben ve kız kardeşim derin oturucaz - derin 15 yaşında - . lise naklim felan çok uğraştırdı . çok özliycem herkesi ordakileri felan...

hayır bari arabayla gelseydik yaaaavvvv !! şimdi de eve kadar taksiyle gidecez .s.s.s beni düşünen kimse yok mu !?!?!? ya bari biri desin yazık duru'ya da yazık felan. yok ya yok ben yine kendi başımın çağresine bakacam :( ...

yarın liseme başlıycımmm vjfvddvs hiiiiç arkadaşım yok ya burda bi akraba bi tanıdık en ufak bir kişi yok rezilliiiiiiiiik ...sss.s.s.s.s.sss şimdi saçma sapan birileri çıkacak sinirimi bozacak ilk günüm rezillik olacak felan... sinir krizine girecem o olacak .s.s

eve geldiiiiiii k ngrghrehgegrgheghegw YUPPİİİİİİİ :Ddddd yataaağa go and yat fntewwe . allam ev çok güzel yaa Derin'le annem beni son hafta getirmemişlerdi - aslında işimegeldi çaktırmayın :dd - çünkü en azından ev birine süpriz olsun istediler o şanslı (!) kişide maaay :dd rjhg. gece saat 2de eve geldik. mersin gibi burası aynı ne açıdan şu açıdan gecenin körü ve benim yaşımda herkes sokakta fergrq ama benim çıkmam imknsızzzzzzzzzzzzzzzzzz.

babam polis aslında ö yüzden taşındık keyfimden değil yoksa asla gelmezdim. ya mantıken neden kamkilerimi bbqlerimi bırakıp gelem ben taaaa istanbula ??? aslında bu ilk gelişim değil. küçükken ama çok küçükken tatil amaçlı gelmişiz ama ben hatırlamıyorumm ama benim doğuştan yetenekli, zeki, hünerli (!) kardeşim Derin hep hatırladığını söyler .s.s teallam ben hatırlamıom sen nerden hatırlıyon salaahhh. az kava etmeyiz biz bizim küçükle - küçük dediysem benden iri ya benim ablam sanıyolaağğ - . gelir gider eşyalarımı karıştırır içini dışına çıkarır kiyafetlerimin.... ben gelemem abi böyle şeylere .s

taaaam yattım ya resmen uyucam yatağa yapıştım yorganla bütünleştik felan derken annem...

''Duruuuuuuuuu ? nerdesiiiiiiiinnnn ? sakın bavulunu yerleştimeden uyumaaaaaaaa bak kötüüü oluuuuuuurrrr !! ''

hayır ya bu olamaz yeteeer ya ben 17 saat gotum yapışsın koltuğa uyuyamayım sen bana bavul de hayır sabah yapsam ne değişecek... neyse kavga etmeden halletik şu işi de neyse neyse neyse neys..

gece 4 oldu ve ben nihayet odamı - aslında odamızı demeliyim çünkü Derinle bir uyucaaz ov may gaaddddd - yerleştirip kendiğimi yatağa bıraktım. bizim İremm ne halt yiyo bakalım bi - Elif en yakın arkadaşımdırrr - .

'' İREEEEMMMMMM AŞKISIII NE YAPIYOSUNNN :***** ''

2 dakika sonra cevap geldi .

'' ASLINA UYUYORDUMM AMA SENİN İÇİN UYANIĞIM QLW NE OLDU ? VARDIN MI ? KİMLE TANIŞTIN ? EV SUPRİZDİ NASIL OLMUŞ ? HEMEN FOTO AT ÇABUUUUK !!! ''

hayır bu mesajı 2 saniyede nasıl attın ben İreeem yazana kadar canım çıktı uykusuzluktaaan yav elinsaf -_-

'' TAAM ATARIM CANIM İSTEDİĞİN FOTO OLSUN VE EV BAYA İYİ DE MANYAAAK DAHA GELELİ 2 SAAT OLMUŞ SEN BİRİYLE TANIŞTIN MI DİYON ZATEN KAFAM ÇOK BOZUK - ASLINDA ATARLI - YARIN LİSENİN İLK GÜNÜ VE BEN TAA OKUL AÇILDIKTAN 3 AY SONRA GİDİYORUM... ''

5 dakikada yamıştım mesajı. aslında baya hızlı yazarım ama uyku adama evrim bile geçittirir. ve tabiki bizimki dakikliğini konuşturdu.

'' OLM APARTMANDA OTURUYOSUN NE BİLİM Bİ ÇITIRDA MI YOK SENİ ZİYARETE GELSEM AÇ MI KALCAM BEN ŞİMDİ ?!?!?! ''

AÇ KALMAAAKK ?!?!?!!?!?!1 yok artık bu kız kendini aştı frhgjrsg erkekleri yemek olarak görüyo tobeeesstt egelrwgerw

'' AÇ KALAZSIN CANIM ANNEM YEMEK HAZIRLAR BİZE ''

'' YAV OLSUN GÖRÜM AÇ BENİM GÖZÜÜÜÜÜMMM ''

hay senin gözüne fjghew bu kıza git gide benziyorum ben aslında çaktırmayınn genşşşler dsnaasd

'' TAAM AŞKISI BEN SENİN GÖZÜNÜ DOYURACAM AMA ÖNCE UYUMAM GEREKİYO YOKSA BURDA GÖZÜM ŞAŞI BAKACAM ''

'' TAMAM BEYBİSİ HADİ UYU SEVİLİYOM MUCK AEO KİB BIYYY :* ''

cidden uyumam lazım artık. anaaaaaaaa !!!!! benim üniformalar ne olcaakkk ?!?! laaan ohaa kaldım bennn bittim bn... neyse artık sabah düşünürüz...

ARKADAŞLAR EĞER BEĞENİYORSANIZ LÜTFEN YORUM YAPIN SEVİNİRİM YORUMLARA GÖRE HERŞEY DAHA DA NETLEŞİR .

SAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin