"ROSE""Harry senden çok bahsetti rose ve açıkcası oğlumun kalbini çalan kızı tanımsk isterim bir anne olarak."
"Elbette aklısınız efendim. Kim olsa bunu ister."
"Harry ile nasıl başladınız. İlişkiye senin kişisel hayatından bahsetti harry. O yüzden sormayacağım."
"Aslında biraz garip oldu. Birazda ani oldu, harry ile çalışırken bir erkek arkadaşım vardı. Fakat iş yoğunluğundan dolayı onunla göreşemedim. Ve sonra zamanla içimde ona karşı bir his olmadığını anladım. Zaten onun ilişkimiz üç hafta sürdü oda uzak mesafe ilişkisiydi."
"Peki oğluma karşı hislerin nasıl gelişti?"
"Harry ile sürekli beraberdik ve beni etkilemeyi başardı. Sonra onunla ilişkiye başladık."
"Oğlum benim için çok değerli. Ona iyi bak onun aşkına karşılık ver. Onu yalnız bırakma o yalnızlığı sevmez etrafında hep birilerinin olmasını ister. Bu yüzden aldığı pahalı büyük evlerinde bile yaşamıyor bunun yerine arkadaşlarında kaldı."
"Elbette efendim bu dediğinizi yapacağım."
"Güzel seni şimdiden sevdim. Rose oğlumun seni sevdiği kadar varmış."
"Teşekkür ederim efendim."
***
"Hadi ama benimle gel sende güzelim lütfen."
"Harry ben onları tanımıyorum. Onlar benim arkadaşlarım değil. Ayrıca beni değil seni davet ettiler."
"Bunun bir önemi yok senin sevgilim olduğunu. Biliyorlar güzelim bir sorun çıkartmazlar. Hem kafa dinlemiş oluruz göl kenarı bir evde."
"Hayır harry sen git davet edilmediğim bir yerde rahat edemem."
"Ben varım hep senin yanında olacağım. Endişse etme güzelim hem bunu kabul etmiyorum seninle gideceğim oraya."
****
Valizlerimizi son kez kontrol ettikten sonra çıkmıştık yattan. Şimdiki tatilimiz candaya harry'nin samimi olduğu ünlü aile cindy Gerber ailesi'nin göl kenarı evine gideceğiz canadaya her ne kadar bunu istemesem bile harry'nin sin bir haftadadır ısrarları ve ufak tehditleri üzerine mecbur bıraktı. Beni."Gerginliği bırak bebeğim herşey güzel olacak."
"Hâlâ gitmek istemiyorum harry. Biliyorsun bunu."
"Bilmek istemiyorum eğer gelmez isen güzelim herkese hemen yayacağım ilişkimiz olfuğunu. Gerçi benim için hava hoş bunu yapmak istiyorum fakat sen istemiyorsun."
"Her neyse harry en fazla ne olabilir."
"İşte benim kızım."
Kalçamda hissettiğim şaplak ile ufak bir çığlık attım. Harry ise buna güldü. Elini belime koyarak yattan çıkmıştık. Şimdi ise içime sinmeyen kötü hisler uyandıran yere yol almaya başladık aracımıza binerek.
***
"Hoşgeldin harry seni özledik neden bu kadar geçikdin?"
"İtalya'yı bırakmak kolay olmadı. Ama burasıda bir o kadar harika cindy."
Harry ve cindy sıkıca birbirlerine sarıldıktan sonra, model kızı kaia gülerek harry'ye sıkıca sarıldı. Harry'ye sarılırken bana sinsice bir gülümseme attı. İlk dakikadan nefertimi kazanmıştı. Sinsi kaia geldiğimizden beri harry'yi bakışları ve davranışları ile bitirmişdi. Resmen ondan ciddi anlamda hoşlanmadım ve harry'nin ona karşı olan samiyeti rahatsız etti beni.
"Bu sevgilim rose. Güzelim sana bahsettim onlardan isimlerinden bahsetmeme gerek yok."
"Memnun oldum."
Gülümsedim onlarda bana aynı şekilde karşılık veridler kaia hariç. Onunda benden hoşlanmadığı barizdi.
"Harry sana yeni yaptığımız salıncağı göstermek istiyorum manzara ile inanılmaz güzel."
Harry'nin kolundan çekiştirerek dışarıya çekişdirdi. Kaia cindy ve kocası rende gerber gülerek başka yerlere gittiler. Şuan burada kendimi çok kötü hissediyorum vede yalnız odaya çıkıp çıkmama konusunda kararsız kalmıştım. Fakat içime doğan şüphe ile bahçeye çıktım. Harry ve kaia gölün köprüsünde birbilerine çok yakın durarak samimi bir sohbet ediyorlar. Sol tarafıma giren acı ile kendimi onlara doğru giderken buldum.
"Gel bebeğim bizde sohbet ediyorduk kaia ile moda üzerine."
"Evet harry ile mayo üzerine çekim yapmalıyız bence."
"Neden olmasın sence bu nasıl fikir rose?"
"Evet çok güzel fikir nasılsa hayranlarınız sizin sevgili olduğunuzu düşünüyor. Aşırı samimi olmanızdan dolayı."
"Evet harry ile çok yakışıyoruz öyle değil mi harry"
32 diş sırıtan kaia'yı görmem ile sinirlerim tepeme çıkmıştı. Harry ise ona hayır diyememesine anlam veremiyordum. Sanırım hayranları haklıydı harry yıllardır kaia ile çok samimi ve yakındı. Ondan kopamıyordu. Buraya gelmeden önce ikisi hakkında araştırma yapmıştım ve harry her resimlerde ona çok yakın ve aşk ile bakıyordu.
"Size iyi flörtler uyi sevişmelere ben ingiltereye dönüyorum harry."
Arkamı dönüp sesizce uzaklaslştım göz yaşlarım eşliğinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Administrator H.S
Fiksi PenggemarHarry styles yeni gelen menejeri rose'a saplantılı şekilde aşık olursa. ve bununla birlikte gelen sorunlar ile başa çıkabilecek mi?