"Hey harry şu sana bahsettiğim yeni menejer vardı o geldi buraya artık onunla çalışacaksın bundan sonra onunla tanışmaya ne dersin.""Şuan iki saatlik yorucu bir konser verdim ve şimdi gidip dinlenmek istiyorum acelesi yok sonrada tanışırım."
"Hey hadi ama dostum bence şimdi tanışmalısın seni bekliyor."
"Sence benim onun ayağına gitmem doğru yoksa onun mu benim ayağıma kadar gelmesi doğru."
"Haklsın fakat senin soyunma odana gelecek kadar cesaretli degil biraz utangaç."
"Hangi erkek bu adar utangaç olabilir toy değilse."
Alayla güldüm bu dediğime demin'den beri başımın etini yiyor resmen alex o benim yönetim çalışanlarından biri alex genelde bana çok yardımcı oluyor ne zamandır özellikle jeff öldüğünden beri menejer sorunu yaşıyoruz dört aydır bulamadık yeni birini daha doğrusu teklifler çok geldi fakat bunların çoğu benim görünüşüm ve param için istiyorlardır. kısacası güvenilecek birini bulmak oldukça zordu gelen tekliflerin hiç birimi kabul etmememiştim.
"Dostum bu seferki farklı diğerlerine benzemiyor çok iyi araştırdık emin ol."
"Emin degilim hepsi aynı bok benim gözümde bu herifler."
"Erkek olduğunu nereden çıkardın bu seferki erkek değil diğerleri gibi bu bir çok genç güzel ve sexi bir kız."
"Siktir ne kız mı?"
"Evet dostum şimdi çabuk üstünü değiştir ve hemen gel benimle."
"Siktir üstü beni hemen ona götür merak ettim anlattığın gibi mi.?
"Yalnız bir şey daha söyleyeceğim onun hakkında kız bizim inancımıza inan biri değil fakat bizim gibi görünüyor."
"Bundan banane muhtemelen yahudi'dir."
"Hayır dostum yahudi değil kısaca şöyle diyim eski gurubu'nun üyelerinden birinin inancına inanıyor."
"Kim hangisi bir dakika zayn'nin dininemi inanıyor.?
"Evet dostum."
"Herneyse merak ettim beni ona götür."
Peşinden ilerlemeye başladım alex'in şuan çok yorgun olmama rağmen deli gibi merak ediyorum kızı ilk kez bir kız menejer göreceğim genellikle bu sektörde pek kız olmaz hatta ben hiç görmedim geniş hollywood çevremde bile. biraz kalabalık olan backstage kapısını açtığımızda arkası dönük uzun saçlı bir vardı. etrafıma bakındım bu kız haricinde buradaki herkesi tanıyorum ona doğru adımlarımızı ilerletirken kalbik nedensiz yere heyecan ile atmaya başladı siktir buda nereden çıktı neden heycanlanıyorum bir kız için bu kadar alex'in rose diye seslenmesi ile arkasını dönen rose adını yeni ögrendigim kız bizi görmesi ile yüzünde çok tatlı bir gülümseme oluştu kalbim daha hızlı atmaya başladı.
Alex'e kısaca sarıldık'dan sonra bana doğru döndü göz göze gelmemiz ile vücudum baştan aşağı titredi. siktir bu kadar güzel tatlı ve sexi bir kız beklemiyordum utangaçca elini uzattı bana fakat ben onu hipnotize olmuş şekilde kalbimdeki heyecanla onu izliyordum taaki alex'in kolumu dürtmesi ile kendime geldim.
"Merhaba ben rose sanırım biraz önce duymadınız beni."
"Aaa hayır şey yani siktir dalmışım evet rose bende harry styles tanıştığıma memnun oldum."
Elini sıkıca tutarak hafifçe salladım fakat garip bir şekilde eline dokunmam ile kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başladı vücudumu saran heyecanı bahsetmiyorum bile tanrı aşkına bu kız ne yapıyor bana böyle tatlı utangaç tebessüm ile bir bana bakıyor adadeta birbirimizin gözlerine hipnotize olmuş şekilde bakıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Administrator H.S
FanficHarry styles yeni gelen menejeri rose'a saplantılı şekilde aşık olursa. ve bununla birlikte gelen sorunlar ile başa çıkabilecek mi?