Merhaba~ Wattpad üzerinde ilkler başaran, en gerçekçi şirkete hoşgeldiniz.
Neden mi en gerçekçi? Madde madde anlatmak istiyorum çünkü çok uzun kabxnsbxbs
•Stajyerler. Albümlerimiz bizzat stajyerlerimiz katkısıyla hazırlanır. Herkes çalışır ve yardıma koşar.
•Albümler. Albümlerde grup üyeleriyle uyumlu bir şekilde gerçek şarkılar bulunur. Bütün albümden bahsediyorum! Bu bir ilk. Daha önce hiç Youtube kanalı açıp orada şarkılar tekrar düzenleyerek paylaşanı görmedim. Bu konuda gerçekten ilk şirketiz.
•Fotoğraflar. Albüm fotoğrafları, teaserlar, fansign... bütün bunları uyumlu yaparız. Bir resimde siyah bir resimde pembe olmaz. Olmuşsa da saçını boyatmıştır nsbanvabvd.
•Aslında af/rp olan ilk şirketiz. Kakaotalkda rp grubumuz var. Ama NS ent abimizi saymıyorum çünkü o grubun açılmasına da ben vesile olmuştum.
•Bu kadar fazla erkek stajyere sahip ilk şirketiz heralde samkjbsnabdna Yani oran açısından. Erkekler kızlardan sayıca fazla.
Neden ilkleri başardığımızdan bu kadar bahsetmemiz yeterli olur herhalde.
Şimdi bilgi verelim biraz
•Tanıtımlar (formlar) geç yayınlanır. Çünkü bu işi ciddiye alarak yapıyorum. Defter tutup tek tek her formu geçiriyorum. Resimleri özenle mavi giyinmiş olarak seçip farklı uygulamalarla editliyorum/z.
•Album şarkılarını gerçek şarkılardan yaptığımız için hep beraber o şarkılar için araştırma yapıyoruz.
•Kakao grubunda idoller olarak daha da yakınlaşıyoruz. Bazı günler toplu rp ler yapıp akşamları çay içiyoruz nsbsjsbansbsn
•Kakao grubunda olmak zorunlu değil. Ama tanıdığım insanlar daha fazla şeye sahip oluyor. Mesela ara sıra canlı yayınlar yazıp yayınlayacağım ve bu canlı yayınlarda sadece KakaoTeam olacak. Çünkü onları tanıyorum.
•Grupları temsili idollerine göre ayarlıyorum. Mesela aynı gruptan olan stajyerler beraber çıkış yapıyor.
•Adımız Big Family ^^
Seni de aramızda görmek istiyoruz. Sabırlı ve çalışkan bir stajyer olup hayallerini gerçekleştirmek ister misin? 🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BM ent.
General FictionBM ent. ana kitabına hoşgeldiniz~ Stajyerler için diğer kitaba bakabilirsiniz!