yEEEY
YENİLENMİŞ BIG MARVEL'A HOŞ GELDİN
Yeni kurallar, yeni format ve yeni formla yepyeni bir şirket.
•Her kişi (en fazla) 3 karakter sahibi olabilir.
•Her karakter için bir IG kitabı oluşturmalısınız. IG kitabının ilk bölümüne yorum yaparak o karakterle iletişim kuracağız.
•Eğitmen veya stajyer oluşturulabilir.
•Kavga yasak.
•Küçükler büyüklerine saygılı olmak zorundadır.
•Kakaotalk grubu kurulacaktır. Kişilerin ellerinden geldiğince aktif olmasını istiyorum. Aktif olamama durumlarında ise bildirmeleri gerekmektedir.
•Kakao grubu openchat olacaktır. Her karakter için bir kart açmak rahat olacaktır.
•Çıkış yaptıktan veya çıkış hazırlıkları başladıktan sonra TEMSİL İDOL DEĞİŞTİRİLEMEZ.
•Temsili idoller çok bilinmeyen gruplardan olmalıdır. Yani Blackpink, Bts, Exo, Got7 istemiyoruz.
GELELİM FORMATA
Önceden belirlediğim ve bir takvim olarak paylaşacağım tarihlerde yeni bir kitap yayınlayacağım. Bu kitap çıkış yapacak grubun niteliklerini -girl crush vs.- belirtecek. Siz de bu gruplarda çıkış yapabilecek stajyerinizi yollayacaksınız. 5 kişilik bir gruba 7 kişi stajyer yollarsa ben seçeceğim.
İlk grup bir kız grubu olacak. Hesaptaki "Game Over/gg" adlı kitaptan detayları öğrenebilirsiniz. Aşağıdaki formu doldurup bana özelden atmanız gerekiyor. Yoruma da atabilirsiniz fakat tek yorum halinde olması gerekiyor.
•Form•
Temsili idol:*
İsim-soyisim:*
Sahne adı:
Doğum tarihi:* (2002-1980)
Doğum yeri:*
Millet:*
Kan grubu:
Pozisyon:*
Yetenekleri:*
Kişiliği:* (4 madde yeterli. Yeni tanıştığı insanlara karşı utangaçtır hariç.)
Staj süresi:*
Ek bilgiler:
•Eğitmen formu•
Temsili idol:
İsim-soyisim:
Doğum tarihi:
Doğum yeri:
Millet:
Kan grubu:
Branş:
Ek bilgiler:
ARAMIZA HOŞ GELDİN~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BM ent.
Aktuelle LiteraturBM ent. ana kitabına hoşgeldiniz~ Stajyerler için diğer kitaba bakabilirsiniz!