Bazen diyorum ki, "saçma sapan tesadüflerden, fakir ve nedense aptal bir kızdan, aklı yetmeyince altılık baklava setini gösteren bir erkekden ve hikayenin yarısı boyu kızın zorla sıkıştırıldığı bir duvardan ibaret kitabımsı bir şeycik mi yazsam?"
Arkadaş, bu ne?
Hepsinin okunma sayısı 4k üstü!
Siz bu kitapları ikişer kez mi okuyorsunuz, ne yapıyorsunuz?
Lan kitap tacizden zevk alan ama naz eden dangalaklardan ibaret.
Hepsinin konusu aynı! Sadece isimleri farklı. Birinin ki Meriç, birinin ki Asrın. Lan dalga mı geçiyorsunuz?
Hani geçiyorsanız dikkat edin de o dalga sizlere geçmesin. Acı gider, hasar kalır mazallah.
Yav sırf meraktan dedim ki kendi kendime "Setaworra, yapma. Belki güzeldir, önyargılı olma."
Demez olaydım.
Lan sırf meraktan nerelere geldim.
Hayır yani kitap çıkarmak bu kadar kolaysa bende yazayım böyle bir şey, siz de enayi enayi okuyun.
Lan gerçek bilimkurgu kitaplarının okunmalarına baktım, aşk ve gençkurgu kadar değil.
Hele gerçek aksiyon ondan da beter.
Kendinize gelin.
Bir hanzonun bir enayiyi her fırsatta duvarlara sıkıştırmasının nesi hoş?
Ben de mal mal okuyordum, belki bir şey çıkar diye. Zamanım gitti.
Hay anasını!
Zaten burayı da iyice özel bir alana çevirdim.
Kitaplarımı da yükleyemiyorum. Sinir krizlerine girdim ya.
Söve söve bir hal oldum.
Lan yüklemekle yüklememek arasında gelip gidiyorum.
Son olarak öyle kitap yazanlara X'in şarkıda dediği gibi söylüyorum.
"Neden saçmalıyorsun, kendine gel!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYİMTRAK
Novela JuvenilNe yazacağım la ben buraya? Şey denebilir ya buraya... Şeyimtrak.... Dur ya şey.... Heh! Of unuttum ya. -kestiiik-