Froy's POV:
Matematik dersinden çıkar çıkmaz Alex'le beraber yemekhaneye gittik. Yemekhaneye girer girmez gözüme Loren çarptı. Kendinden 1 veya 2 yaş küçük çocuklarla oturuyordu ve yanında da Nadia vardı. Sonra masaya Harvey'nin kardeşi Hayden geldi onla sarıldılar ve yemek yemeye başladılar.
Alex gözüyle Lorenlar'ı işaret edip "Ne dersin şunlarla biraz uğraşsak mı baksana çok komik tiplerle oturuyorlar" Omuz silkip ,Lorenlar'ın masasına doğru giden Alex'i takip ettim.
Masaya vardığımızda Alex'in Nadia'nın yanına oturup kolunu omzuna attığını gördüm. Nadia Alex'e döndü ve hiç bozuntuya vermeden kolunu itti, ondan biraz uzaklaştı. Alex'in göz kırpmasıyla Loren'ın yanına oturdum. Biz geleli saniye bile geçmeden bir tane kız gelip Hayden'ın yanına oturdu. Ardından geçen yıl bizim basket takımında olan Carson gelip "Nabersiniz gençler" dedi. Hiç kimse onu takmadı herkes sessiz bir şekilde yemek yemeye başladı. Tam elimi Loren'ın beline koyacakken elimi sıkıca biri tuttu.
Benimle aynı anda herkes kimin dokunduğuna bakmak için döndü. Arkamı döndüğümde direkt Alex'le ayağa kalktık ve adını çok duyduğum fakat bir kere bile konuşmadığım Harvey'le karşılaştım tam ne var diyecekken Loren da kalktı ve ikisi beraber gittiler. Sinirli bir şekilde yemekhaneden çıktım Alex de peşimde geliyordu.
Daha fazla dayanamayıp "Alex senin derdin ne !"dedim
" Sadece biraz sıkıldım ve eğlenmek istiyordum hem asıl ben senin neden bu kadar sinirlendiğini çözemedim."
" Alex sen eğer oraya eğlenmek için gitseydin Nadia'nın yanına gidip onun omzuna kolunu atmazdın seni tanıyorum senin onunla ne derdin var? "
" Benim Nadia'yla hiçbir derdim yok sadece bilirsin işte Nadia'nın geçen yılki haline bir de şimdi ki haline bak bronzlaşmış ve çekicileşmiş. "
" İyi de o zaman bana neden eğlenmek istiyorum dedin ?"
" Bilmiyorum Nadia'dan ilk görüşte hoşlandığımı söyleyince gülüp dalga geçecektin ben de söylemek istemedim" deyince birden yumuşadım ve gülümsedim Alex de gülümsedi ve artık sorun hallolmuştu.
Hayden's POV:
Harvey ve Loren gittikten sonra ağzım açık bir şekilde Alex ve Froy'a baktım. Froy masaya elini vurarak sinirli bir şekilde gitti onun peşinden de Alex Nadia'nın omzunu okşayıp gitti.
" Nadia Alex'le aranda bir şey mi var ? " dedim.
Nadia " Yuh Hayden saçmalama ben ve Alex aramızda ne olabilir ki kendine gel. Bugün herkesin neyi var ya!" deyip masadan kalktı . Açıkçası Nadia'nın neden bu kadar tepki verdiğini bir türlü anlamadım asıl onda bir şey var. Bugün Harvey'de de bir şey var normalde Loren'ı korurdu ama bu kadar abartmazdı baya sinirlenmiş gözüküyordu.
Mackenzie kulağıma eğilip "Gerçekten de bugün herkeste bir şey var o kadar gergin uyandım ki anlatamam" Gülerek " Hmm anlatmanı çok isterdim." dedim. Sadece güldü ve yemeğine geri döndü. Tamam Kenzie'yle bir geçmişimiz vardı ve onunla flötleşmem ne kadar doğru bilmiyorum ama onunla arkadaşlığımı hiçbir zaman bozmak istemedim çünkü hem gerçekten iyi bir sevgiliydi hem de Dünya'nın en dürüst arkadaşı bu yüzden onla arkadaş kalmak için flörtleşmemem gerekse de onunla arkadaş kalmak için her şeyi yaparım. Bilmiyorum belki de hâlâ ondan hoşlanıyordum ama aynen dediğim gibi onunla arkadaş kalmak için her şeyi yaparım. Tam Kenzie bir şey diyecekken Carson atılıp
" Hadi ama neye gülüyorsanız bize de söyleyin burada sıkıntıdan patladık herkes gergin diye böyle oturmayalım gerginliğimiz atalım. Hı bu arada ben Carson . Bu da Mackenzie Hayden Lauren ve Johnny" dedi. Bugün sınıfta yanıma pat diye oturan kıza demişti onun burada olduğunu şimdi fark ettim.
" Ben de Annie tanıştığıma memnun oldum. Bu arada Hayden'la zaten tanışıyordum. Hayden sabah öyle pat diye gelip yanına oturduğum için özür dilerim. "
Tam sorun değil diyecektim ki Mackenzie atlayıp "Ben de memnun oldum" dedi. Beni kıskanmış mıydı bana mı öyle geldi.
Lauren de çok samimi bir şekilde gülümseyip ben de memnun oldum dedi. Johnny de bir o kadar soğuk bir şekilde gülümseyip elini Annie'ye uzattı ve el sıkıştılar.
" Sorun değil zaten çok dalgın olduğun her halinden belliydi hem özür dilemene bile gerek yok istediğin yere oturabilirsin" dedim
" Gerçekten o kadar dalgın olduğum belli oluyor muydu ? " deyip gülmeye başladı.
" Evet gerçekten o bön bön bakışımdan sonra" dedim ve ben de gülmeye başladım masada tek ikimiz gülüyorduk.Bir anda Mackenzie'de yapma gülüşüyle gülmeye başladı herkes ona baktı ve kahkaha atmaya başladı bu grubu sevdim.