madison
sóhajtva nyitottam ki a házam ajtaját a kulcsommal. hajamba beletúrva ledobtam a kis szekrényre a kulcscsomót, a táskámat pedig a mellette lévő komódra helyeztem el. dühösen leszedtem magamról a kényelmetlen magassarkút amiben ma elvárták, hogy megjelenjek, majd a nappaliba igyekeztem immár mezítlen talpakkal. az xxs-es farmer rövidnadrágból úgy tűnt soha nem fogok tudni kibújni, így azzal megszenvedtem, csakúgy, mint mikor fel is adták rám. fogalmam sincsen, hogy annak a csajnak milyen erejébe került rám feladni, de szerintem ő is megszenvedett vele. miután a felsőtől is sikeresen megszabadultam, egy szál fehérneműben elterültem a kanapén. talán elaludhattam, mivel a telefonom csipogására riadtam fel. hajnali négy óra, ami azt jelenti az esetemben, hogy akkor ideje neki állni a napnak. először egy kávéval kezdek, amit kizárólag a kiadó által kapok, és csakis azt ihatok. egy és fél éve én is úgy néztem a nagyfejre, hogy ennek mégis mi baja van, aztán végül elfogadtam, mivel elvileg valami olyan étrend kiegészítőt tartalmaz, ami elősegíti a fogyást. nos akkoriban, mikor én elkezdtem a pályámat, voltak rajtam felesleges kilók, ez tény és való, és tisztában is voltam vele. azóta lefogytam. hetvenöt kilóról negyvenhét kilóra sikerült, amire nagyon is büszke vagyok. lehet, hogy nem teljesen egyedül csináltam, de én is rásegítettem azzal, hogy nem ettem gyors kajákat, és edzettem. szinte ebbe temetkeztem bele. a sportba. miután megittam feketén a kávémat, gyorsan felvettem az edző ruháimat, majd a telefonomat és egy JBLt a kezembe véve lementem az edzőterembe. miután a kettőt összekapcsoltam, spotifyn egy random lejátszási listámat elindítva neki álltam a szokásos edzéstervemnek.
2017.03.05.
kedves louis!
jézsom, nem is tudom, hogy hol kellene kezdenem ezt a levelet. ez az egész várható volt, mégis váratlanul és hirtelen tört felszínre az életünkben.
mindig is tisztában voltam azzal, már egészen pici korom óta, hogy Te, és a többiek sem szeretettek és fogadtatok el. igazából ezidáig sem tudtam rájönni arra, hogy mégis mit is árthattam akkor Nektek kiskoromban, amiért most ti utáltok engem, és amiért ezt a tizennyolc évemet utálatban kellett leélnem Veletek. a sok szó, tett amiket felém mértetek, egyszerűen csak depresszióba ugrasztottak. én nem okollak Titeket ezért, hiszen mégiscsak egy betolakodó lettem a családotokba.
ma, tizennyolc éves lettem. tíz éve megfogadtam, hogy amilyen gyorsan csak tudok, menekülni fogok ebből a családból. egy biztos pont volt az életemben, anya, aki bár nem a vérszerinti anyukám volt, mégis úgy szeretett, és úgy gondoskodott rólam.
mikor ezt a levelet olvasni fogod, én már réges régen egy másik kontinensen, országban, városban leszek.
szeretnék új életet kezdeni, egyedül. boldog és szabad szeretnék lenni, barátokat akarok szerezni. és megtapasztalni, hogy mi is az a szerelem.
lehet, hogy most is nevetsz éppen, és már lottie-nak és a többieknek újságolod az örömhírt, hogy : igen, végre! eltűnt az életünkből!
szeretném ha tudnád, hogy én mindig felnéztem rád. és lottiera is. ti voltatok a példaképeim. sőt, még most is.
szeretném ha tudnád, hogy ha olyan dolog történik az életedben, amin ha úgy gondolod, hogy részt vehetnék, akkor kérlek azt email-ben jelezd felém. ez akár esküvőt, vagy bébibummot is takarhat, én szeretnék ott lenni, de ha nem szeretnéd, azt is teljes mértékben megértem.
nos, mától levehetitek a kezeteket rólam. többet nem leszek terhetekre.madison xx
2017.03.04.|23:47
londonlouis
2018.03.05.
a levél megtalálása óta eltelt egy év. kereken. ma lett madison 19 éves. jézusom, nagyon hamar eltelt, mégis mintha már több évtizede nem láttam volna a húgomat. nagyon szerettem Őt. sőt, imádtam. de nagyobb volt annál a büszkeségem és az egóm, hogy ezt kimutassam számára. tudtam mikor nem voltam itthon, hogy a lányok verik, utálják, és elmondják mindennek. de aznap, mikor eltűnt az életünkből, és nem hagyott maga után semmit... megváltozott minden. megváltozott mindenki.
|||
sziasztoook életeim💞
itt is lenne a vártnál hamarabb megérkezett rész🤷❤
remélem tetszik nektek eddig a történet, és bízom benne, hogy velem maradtok a folytatásban is🖇további szép estét nektek💛💜
ily💘, Vivien xx
2018'08'25
YOU ARE READING
ʙɪᴛᴛᴇʀ ʀᴀɪɴᴅʀᴏᴘs | sᴍ
Fanfiction(szünetel) Johanna halálával egy lavina indult meg a Tomlinson családban. Louis magába zuhant, Lottie viselhette talán a legjobban, Felicite a húgai miatt kívül tartotta magát, de az éjszakákat keservesen zokogva, anyukája egy fényképét szorongatva...