>Hyun-Ae'nin ağzından.<
Şuan gerçekten çok heyecanlıydım. 2 yıldır hoşlandığım çocuğun bana aşık olduğunu öğrenmiştim. Ve saatler sonra onula buluşucaktım.
Heuecandan ellerim titriyordu. O gerçekten çok yakışıklı ve iyi kalpli biriydi. Ondan hoşlanmamak elde değil.
Sanki her şey bir rüyaymış ve her an uyanabilirmiş gibi hissediyordum. Okuldan çıkar çıkmaz koşar adımlarla parka gittim. Çok fazla kişi yoktu. Boş bir banka oturup beklemeye başladım.
Bir kaç dakika sonra yanıma biri oturduğunda kafamı kaldırmadan önce gözlerimi kapatıp heyecanımı bastırmaya çalıştım.
Sakin ol Hyun-Ae
Kafamı kaldırdığımda kalbim hızlanmıştı. Tüm güzelliği ile karşımda duruyordu. O cidden yakından dahada kusursuzdu.
"Selam" dedi. Gergindi sesinden anlaşılıyordu.
"Selam." Dedim bende elimle oynamaya başlayarak. Sonra derin bir sessizlik. Ne diyeceğimi bilmiyordum. O da bilmiyordu. Halbuki telefonda çok basitti.
Onu şimdi daha iyi anlabiliyordum. Neden bunca zaman karşıma çıkmadığını. Yüz yüzeyken herşeyin kolay olmadığını.
Derin bir nefes aldığını duydum. Sornada elimin üzerinde bir sıcaklık hissettim. Utangaç bir şekilde kafamı kaldırıp ona baktım. O da bana bakıyordu. Gözleri cidden güzeldi.
"Bana bir şans vericeksin değil mi Hyun-Ae?" Başta yüzüne daldığım için cevap veremesemde sonradan dediğini idrak edip hızlıca kafamı salladım.
"Evet. Evet" gülümsemişti. Daha önce ne kadar güzel gülümsediğini söylemiş miydim?
Yavaşca yüzünü yüzüme yaklaştırdığında hızlıca atan kalbim yerinden çıkacakmış gibi olmuştu.
Ve sonunda beklediğim an gerçekleşti. Dudakları benim dudaklarımla buluştuğunda bütün dünya durmuş gibi hissediyordum. Dudağımdaki bu sıcaklık hiç gitmesin istiyordum.
Yavaşça ona karşılık verdiğimde elini boynuma atıp mümkünmüş gibi beni kendine çekmişti.
Benden ayrıldığında dudaklarımı büzmüştüm. Çok bencilce olabilir ama daha fazla istiyordum. Dudaklarının tadı cidden güzeldi.
"Seni seviyorum Hyun-Ae ve hayatım boyunca da seveceğim." Dedi alınlarımızı birleştirirken.
"Bende seni seviyorum Jungkook ve seni daima seveceğim."
■□■□
Ve mutlu son duygulandım😢😢
Neyse beni bu kitapla tanıyan varsa eğer lütfen diğer kitaplarımada baksın pls
Bunlarda hyun ae nin birbirine hiç benzemeyen fotoğrafları rjakagqgkqtktkqqtk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perverse Follower | JJK🐇 (Texting)
القصة القصيرةAe_Hyun98 "Sende diğerleri gibiymişsin." JJ_okie "Nasıl mışım ben? Ae_Hyun98 "Abaza." JJ_okie "Öyle deme lazım olur ;)" Yazılış tarihi: 18 ağustos 2018 Bitiriş tarihi: 18 ağustos 2018