KAKAOTALK ANIM - 2

612 26 43
                                    

Bir önceki bölümde söylediğim open chatte birisi bana  "Kore'de mi yaşıyorsun?" diye sormuştu. Ben de "Hayır ama istiyorum" demiştim. O da "Kore'ye gelirsen seninle buluşmak isterim" dedi ve bu konu hakkında konuştuk biraz. Sonra ben bunun ciddi olduğunu anladım. Kore'ye gidince gerçekten beni karşılamak istiyormuş. Ben de ciddi olduğuma göre 'Neden bu konuyu daha ayrıntılı konuşmuyoruz' diye düşündüm ve ona  özelden yazdım. Nerede yaşadığını sordum. Ama maalesef Busan'da yaşıyormuş :(( Biz bu konuyu ciddi ciddi bi süre konuştuk. Neyse buraları geçiyorum.

Onun profil fotoğrafında kedi resmi vardı. Kendi yüzünü merak ettim ve fotoğraf atmasını istedim ama çirkin olduğunu söyleyip atmadı. Tamam dedim, ne deyim? Birkac hafta sonra profil fotografina kendisini koymus. Ve ben ŞOK!! Kız sandığım kişi erkek çıktı ya! Fotoğrafta yüzü yoktu. Arkadan bir fotoğraf vardı. 

Neyse aradan biraz zaman geçti ve grup yöneticisi beni gruptan çıkardı :(( Aradan biraz  daha zaman geçti. Aslında baya bi zaman geçti. Ben buna "Senin kız oldugunu sanıyordum" dedim. Sonra yanlış anlamasından korkup "Yanlış anlama" dedim. Bu konuyla ilgili neler konuştuğumuzu tam olarak hatırlamıyorum. Neyse. "Benimle iletişime geçtiğin için teşekkür ederim. Uzun zamandır konuşmuyoruz" falan dedi. Böyle konuştuk. Sonra bana "Fotoğrafımı istemiştin değil mi?" Dedi. Ben de "Evet" dedim. "Hala istiyor musun?" dedi. "Evet" dedim. Fotoğrafını attı ama çok gözükmüyordu yüzü. "Utanıyorum" falan dedi. "Çünkü sen güzelsin" diyince ben koptum hahahah. (Ama uyarayım. Bu şekilde konuşanlarla çok samimi olmayın. Sonrası kötü oluyor. Herkes iyi degil. Korelinin de kötüsü var. Ama ben onu tanıyordum ve daha onceden bi konusmuslugumuz var. Yani guveniyorum. Aslında güvenmemem gerekir.) Fotoğrafta bir de arkada yatan ve sadece bacakları, aynı zamanda da ayakları gözüken biri vardı. "Okul arkadaşım" dedi. Sonra konuşmasına  falan baktim. Bunun gay olduğunu düşünmeye başladım. "Birşey soracağım ama cekiniyorum." Dedim. "Sor" dedi. "Gay misin?" Dedim, ahahahahhah. "Neden böyle düşündün?" Dedi. Ne dedigimi inanın hatırlamıyorum. Sonra "Şu an değil" dedi. Ben de "Gelecekte olabilirsin yani, dimi?" Dedim. "Olabilir" dedi  ahahaha. "Ama şu an kızlardan hoşlanıyorum" dedi. Hatta başlarda bana yürüyordu bu ahahah. 

Ah böyleydi işte. Okurken sıkılmışsınızdır, eminim. 미안. Hoşçakalın.

KORECANLAR İÇİN KAKAOTALKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin