-1-

892 16 2
                                    

Yine yorgun ve mutsuz 😔 kalkıyorum sabah. Kahvaltı yapmak istemiyorum bugünde dün olduğu gibi, üzerimi giyinip Amsterdam daki konserim için havalimanına gittim.

***********************************
Hadisenin menajeri :hadise hanım neden Amsterdama erken gidiyorsunuz?
Hadise:biraz kafamı dinlemek istiyorum neyse uçak kalkıyor görüşürüz. Bu arada unutma banu oraya gittiğimden hiç kimsenin haberi olmayacak, özelliklede ablamların.

Sonunda uçak kalktı ve yerime geçip kulaklığımı takıp müzik 🎶 dinlemeye başladım. Müzik dinlerken uyuya kalmışım Amsterdama gelmişiz.
Akşam olduğu için oteldeki odama geçip uyudum.
************************************
Murat
Konser için Amsterdama geldim sabah olunca aslı(Enver) e yüzük almaya gittim akşam aslıya evlenme teklifi edicem. Yüzük alıp eve geldim saat akşam 8 oldu ve telefonuma mesaj geldi. Mesaj da aslı ve bir adam öpüşüyor, bunu bana nasıl yapar. Yüzüğü alıp yere fırlattım sinirle ve bir bara gittim.
************************************
Hadise
Akşam kafamı dağıtmak için bir bara gittim ve muratı görüp yanına gittim.
Hadise:murat ne yapıyorsun burda.
Murat:konser için gelmiştim. Otursana.
Hadise:üzgün gibisin ne oldu?
Murat:aslıyla ayrıldık, beni aldattı.
Hadise:inanamıyorum ya nasıl yapar.
Murat :aman ya içki istermisin içelim.
Bakarmısınız içki alabilir miyiz?
************************************
Murat:hadise çok içmedin mi?
Hadise:(sarhoş bir şekilde) alttarafı 7 kadeh.
Murat:"hadi bak sarhoş oldun zaten
Eve gidiyoruz gel." diyip hadisenin elini tutar ve hadisenin odasını bilmediği için kendi odasına götürür.
İçeri geçtiklerinde hadise düşecek gibi olur ve murat belinden tutup düşmesini engeller. Hadiseyi yatırıp kendi de yanına yatar.

************************************

hadmurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin