Hadise
Sabah kalktığımda başım kazan gibiydi hiç bir şey hatırlamıyorum bir den yanımda yatan adamı görünce şok oldum. Yanımda murat yatıyor ve o kadar tatlı ki😍. Ama biz. Arkadaşız kendine gel hadise.
Hadise:murat kalk uyan artık.
Murat:hadise bak herşeyi açıklayabilirim.
Hadise:tmm sakin ol, Murat bizim aramızda bir şey oldu mu?
Murat:hayır olmadı sadece uyuduk.
Hadise:peki ben acıktım birlikte yiyelim iş?
Murat:tabiki. Sen üzerini değiştir aşağı kahvaltıya inelim😊.************************************
HadiseKendi odama girip üzerime ne giyeceğimi düşünüyordum.
Hadisenin kıyafetleri
Üzerimi giyinip kapıya çıktım, karşımda tüm yakışıklılığıyla murat duruyordu.
Murat:ç-çok güzel olmuşsun
Hadise:teşekkür ederim sende çok tatlısın. Gidelimmi.
* **********************************
Hadise:aslıyı özlüyor musun?
Murat:hayır, belki de artık başkalarıyla olmam gerekir.
Hadise:Hım kim mesela(cilveyle söyler)
Murat:zamanı geldiğinde öğrenirsin😎. Havuza girelimmi?
Hadise:olur girelim, sen git ben bikinilerimi giyip geliyim. Tamam************************************
Murat: geldin mi(hadisenin bikinili halinden etkilenmiştir) hadi girelim.
Hadise:yaa murat ben girmesem mi?
Murat "olmaz" diyerek hadiseyi kucağına alıp havuza atlar.
Hadise:ya murat ne yapıyorsun ya, 😂
Murat:kızdın mı
Hadise:kızdım. (diyerek muratın üzerine su fırlatır.)
Murat:sen şimdi görürsün (diyip hadiseyi havuzda kovalamaya başlar. Murat hadiseyi yakalayıp kendine çeker, burun buruna gelirler)
Murat:ben şimdi seni ne yapayım he
Hadise:ya şaka yaptım şaka.
Ben geri çekilip kaçacakken murat beni tuttuğu gibi kendine çekti, o an burun burunaydık kalbim çıkıcak gibiydi. Muratın gözleri dudaklarıma kaydı. İstemsizce gözlerim kapanmıştı, o an aniden dudaklarımız buluştu, ilk önce bir şey yapmasam da karşılık vermemle birlikte beni kendine dahada yaklaştırdı. Daha sonra aniden murat geri çekildi.
Murat:hadise ben özür dilerim. Bu çok yanlıştı,biz arkadaşız.Murat bir şey dememe fırsat vermeden beni orada bırakıp gitti. Hem öpüyor hem yanlış deyip gidiyor.
************************************
Murat
Odama geldiğimde Gökhan aradı ve açtım.
Telefon konuşması :
Gökhan:murat ben oses için aramıştım yarın çekimler var unutma hadiseyede sen söylesen
Murat:ya söylerim. beni dinlerse tabi.
Gökhan:murat ne oldu ya?
Murat:ben çok kötü bir şey yaptım.
Gökhan:ne yaptın?
Murat:yarın gelince anlatırım. Bay.Telefon konuşmasını bitirip hadisenin odasına gittim kapıyı çaldım. Kapıyı açtığında içeri girmemi işaret etti ama benimle konuşuyordu.
Murat:hadise yarın o ses çekimleri varmış.
Hadise:tamam sağol. Görüşürüz.