1 sene sonra
Aradan bir sene geçmişti yani muratın beni terk edip gitmesinden. Günlerdir ağladım, kahroldum ama artık karşınızda eski hadise yok. Yepyeni güçlü biri olarak geri dönüyorum. Bu gün oses yeni sezon başlıyor muratı 1 yıl sonra tekrar görücem. Ona hala aşığım ama bunu yaptığına pişman edicem.
(hadise çok güzel hazırlanmış bir şekilde yola çıkar çok seksi olmuştur)
Stüdyo
Acun:merhaba hadise toparlandın mı
Hadise:merak etme Acun artık daha iyiyim. Ona bunu yaptığına pişman edicem.
Acun:vay hadisemşz geri döndğ he************************************
Murat;ha-hadise seni çok özledim
Hadise:yeni mi aklına geldi
Murat:okadar çok özlemişim ki o kokunu
Hadise:murat uzak dur benden(çekimler başlar ve biter hadise kulisten çıkıp arabasına biner ve evine gelir)
Hadise
Eve geldim ve telefon çaldı arayan Acun Du.Hadise:efendim Acun
Acun:bu gün parti gibi bir şey var akşam sende geliyorsun itiraz istemiyorum.
Hadise :tamam gelicem
Acun:yes o zaman görüşürüzBir güzel hazırlanıp partiye gittim bizimkilerin yanına gittim
Hadise:selam
Murat:merhaba hadise
Hadise:(yapmacık bir gülümseme atar
Hadise:Aa
Ebru:ne oldu hadise
Hadise:klşbimde oynayan manken mert
Acun:evet sana sürpriz yapalım dedik
Hadise:ya çok iyi gerçekten.
Mert:naber güzellik
Hadise:iyi yakışıklı.
Mert:biraz terasa çıkalımmı
Hadise:olur. Size görüşürüzMurat:ya Acun neden bu adamı çağırdın ki
Acun:murat hadiseyi terk eden sen değilmiydin?
Murat:evet ama ben ona hala aşığım(hadise ve mert terasa çıkmışlardır murat da onları izler)
Mert:hadise çok güzelsin
Hadise:(muratın kendilerini izlediğini anlar ve merte yakın davranır)
Hadise:sende çok yakışıklısın
Mert:senin bu kadar seksi olduğunu biliyordum ama gün geçtikçe daha çok güzelsin.
Hadise
Bu konuşmanın sonu nereye varacak bilmiyorum ama murata inadına kollarımı mertin boynuna doladım. Ona yakın olmam lazımdı. Mert ellerini belimde birleştirdi ve boynumu öpmeye başladı o an murat sinirle bizi izliyordu, merte sırf muratın inadına şans vermek istedim.
Mert boynumdan dudaklarıma geldi ve karşılık vermemle öpüşmeye başladık.
Hadise:mert tamam yeterMert beni dinlemeyerek öpmeye devam ediyordu. "yeter artık" diye bağırmamla beni kendine çekti ve kolumdan tutup öpmeye devam etti.
O an bağırmamla herkes buraya toplandı. Murat merti çekerek dövmeye başladı ben göz yaşları içinde olanları izliyordum.
Murat beni kucağına alarak evime götürdü