Marinette/Katica szemszöge:Nagy csend. Szinte már túl nagy. Hallani lehetett a közelben levő Szajna csobogását. De nem ez volt az egyetlen szokatlan dolog. Nem hallatszott a főutcáról az autók és az emberek hangja sem. Ahogy az Eiffel toronytól és a Louvre-tól sem.
-Hallod ezt, Macska?
-Mit?
-Csss! Hallgasd!-fülelünk. Semmi.
-Igazad van.-esett le neki is.
-Nem tetszik ez nekem.
-Hát szerintem se túl szívderítő.-egymásnak háttal állunk. Egyszerre elkezdjük pörgetni a fegyvereinket, ezzel piros és fekete „pajzsot" képezve magunk előtt.-Na, Bogaram? Valami terv?
-Még nincs. De mindjárt kitalálom! Szerencse taliz...!-akartam kiáltani, de félbe szakítottak. Egy nő sikított tőlünk pár utcányira.-Itt van.-suttogjuk egyszerre.
-Ne cicózzunk! Nagy cécó készül itt!-vigyorog a szőke srác.
-Most nincs időnk a vicceidre, Cicus. Gyerünk!-be fordulunk a sarkon, és újra találkozunk frissen szerzett barátunkkal, a félig ember, félig bika(a görög mitológiában Minótaurusz) óriással. Olyan magas volt, mint egy társasház, vagy mint egy nagyobb fa. Plusz a borotvaéles szarva rádobott még vagy két métert.
A nő, aki a sikoltást hallatta, menekülni akart, de elállták az útját. Megjelent legalább 20 átlagos méretű bika.
A minótaurusz kaparni kezdte a talajt, és amikor elkezdett fújtatni, a szájából kilövellt valami rikító zöld füstre emlékeztető dolog, és nyíl formáját vette fel.
Szélsebesen száguldott felém. Ledermedtem. De Macska akcióba lendült. Felém vetődött. Ellökött a nyíl útjából.
Hülyén vigyorgott és röhögcsélt, de én finoman lelökdöstem magamról, és emlékeztettem, hogy mi a helyzet:
-Dolgunk van, Macska!-erre végre észbe kapott. Felpattantunk. De késő volt. A nyíl eltalálta a nőt. Zöld füst vette körül, és ugyanolyan bika lett, mint amik korábban elállták az útját. Futni kezdtek felénk, szarvaik előre szegezve. Fel is nyársaltak volna minket, de nagy szerencsénkre a Minótaurusz nem akart kebabot csinálni belőlünk. Egyenlőre.
-Állj, csatlósok! Ők az enyémek!-megindult felénk. Szeme szikrákat szórt. Megint megszólalt mély, zengő hangján. Még kellemes is lett volna hallgatni, ha nem akart volna kipurcantani minket. Meg aztán, a hangja mostmár recsegett.-Katica és Fekete Macska! Adok nektek 10 másodpercet, hogy átadjátok a talizmánjaitokat!
-Soha!
-Akkor a csatlósaim... Illetve nem is. Én foglak porrá zúzni titeket!
-Jaj, de félek!-gúnyolódott Macska.-Na gyere csak, te hústorony!-ezzel a felkiáltással rohanni kezdett felé. De ő nem hagyta magát.
Úgy söpörte félre a cicust, mint egy hangyát. Társam csak repült és repült üvöltve, míg a közelembe érve ösztönösen el nem kaptam. A lendülettől dobtam egy hátraszaltót, majd kicsit tovább csúszva, macskával a karomban, biztonságosan földet értem.
Ránéztem a hegyomlásra. Felugrott egy közeli háztetőre, és futni kezdett. Meglepő módon nem szakadt be alatta. Pörgetni kezdem a jojóm.
-Ha ekkora szájmenésed van, ne menekülj el megint!-vetem oda neki.
-Ne aggódj, Katica, nem megyek messzire! Nem kell hiányolnod!-válaszol „frappánsan".
-Még mit nem! Ha te nem változol át, tudod mit csinálnék most?!
-Na, mit?-röhög.
-Tényleg, mit?-száll be a beszélgetésbe Macska is.
-Hát... Ö-Ö... Most nem ez a lényeg! Kellett neked átváltoztatnod a fél várost bikává!-morgok. Körülbelül 5 percnyi harc után felhasználtam a szerencse talizmánt.
Döbbenten néztem a kezembe hulló, piros alapon fekete pöttyös anyagot.
-Ezzel meg mit...? Áhá!!-látom meg a megoldást.-Hé, Cicus! Kéne egy nagy háló!
-Mennyire nagy?!-nyögött egyet. Éppen akkor érte egy hatalmas ütés a hasát.
-Legalább akkora, mint ez a húshegy!-üvöltöm vissza. Közben kacsintok egyet.
-Csak így be akarod fogni?! Ez nem egy pillangó!
-Csak bízz bennem!
_____________________________________________________________
Sziasztok! Remélem eddig tetszik a novellám, bár rövid rész volt! Ha igen, dobj rá egy csillagot, és írd meg kommentben!❤️ (Egyébként, bár lehet, hogy magatoktól is rá fogtok jönni, ha ilyet láttok: >...<, akkor az illető azt éppen gondolja, és nem elmeséli a történteket. Azt pedig ne is kérdezzétek, hogy néhány rész mért van kiemelve, mert fogalmam sincs. Xd)
Másik könyvem: Miraculous Fanfiction Novellák-Szerelembe Esve
Itt 1, max 2 részes kis novellákat írok. Még nincs kint rész, de nem sokára kirakom.;) Majd csekkoljátok le azt is!
Viszlát a kövi részben:
Eszti
YOU ARE READING
Miracolous Fanfiction-Kettős Szerelem (ÁTÍRÁS ALATT)
Short StoryHelló mindenkinek! Itt egy Miraculous fanfictiont fogok írni! Lesz benne egy kis Marichat, egy kis Ladrien, talán egy kicsi Ladynoir is, de főleg Adrinette. Nagyon aranyosnak tervezem, remélem tetszeni fog! Ha szereted a Miraculoust, és érdekel, néz...