De când n-am mai vorbit cu voi dracilor, s-o înstâmplat destul de multe
Ca de exemplu, am fost vara asta-n București, dar am uitat să vă zic
scuze
Am stat cu un PROF la BERE și eu eram 'CUAIE N-AM OPTIȘPE' și el era ceva gen 'TACI MĂ PULĂ CĂ DACĂ BEM NU BEI ÎN PUBLIC CU MINE' și eu eram ceva gen 'UHH, N-NANI?? ' ...mai exact eu eram beat, el era la terasă și m-o văzut și ce-o zis? "Ia uite-l și pe curvarul ăsta... hai să-mi bat pula de el." M-o chemat lângă el, el cu berea în mână, deciii... cam vorbeam aceeași limbă.
Am băut.
Am mai băut oleacă.
*râgâie*
...cam atât.
Nu știu ce mă doare mai tare, faptul că nu mai am ce scrie sau faptul că abia acum am realizat că sunt plictisitor...
Tot 1 Direction e în top? Că mi-e lene să intru pe pagina de pornire; dau click, văd numa' cărți 'girly' 'tumblrish' 'ciclu' '1D' nu-mi place nimic și ies. Și uit.
Ăăh... *inhales* ...mi-i dor de Creepypasta
Chiar și cringe, vreau să citesc despre autoarea 'actriță porno' cu țâțe și cur cum e bătută de tac-su', bătută de mă-sa, certată de bunică-sa, mușcată de cânele vecinului, urâtă de copiii din cartier se întoare împotriva lumii, ia prima șurubelniță și înjunghie pă unu dintre cei enumerați mai sus. Apoi apare duba creepypasta cu slendy la volan, o saltă pe asta în spate împreună cu restul homosexualilor și bagă a cincea până la conacul lor din pădure cu melodia "muie garda" pe fundal.
Ignorând astfel firul logic al povestirii, uitând de martori, poliție, jandarmi, fbi și violatorul (de menționat că are și tentacule) de sub acoperișul lor.
Mă gândeam să-mi fac eu una.
Sau...
Mi-i dor de muieri care se fac că sparg și ele conturi
Hah
Dulce, dulce sentiment
Bn hai că poate mă duc să scriu cartea
Dacă nu merge, o șterg fără discuții
Și vreau și roleplay cu creepypasta
CITEȘTI
Jurnal pentru EMO-ul din mine
LosoweRog ambasadorii să nu mă mai pună să șterg cartea, pls. Vă asigur că nu-i pentru hărțuire cibernetică. Pup la parolă.