Așa că Leo a fost nevoit să meargă in cabina lui Piper.
-Fetelor,are cineva o rochie roz cat se poate de pufoasa?întreabă Piper.
-De ce?intreaba o fata.(Maricica)
-Peietenul meu aici de fata tocmai si-a descoperit sinele interior si desi totul nu este cea mai potrivita culoare pentru el acesta a hotarat ca a sosit timpul sa-si imbratiseze adavarata natura
-Pipes!!! Adu o data rochia aia nenorocita si nu mai fa pe pshihologul!!
-Dar asa era mai amuzant parea ca eram la un reality show!!
-Mai bine zis telenovela ca doar in alea vezi atata drama!
-Ce drama?
-Pai eu o sa mor, Percy si Jason au inceput o bromance impreuna..Tre sa mai continui?
Si acum in loc de raspuns minunata fiinta cunoscuta sub nume de Piper a descoperit utilitatea rochilor grele, pline de zorzoane: sa le arunci in alte fiinte mai putin minunate cunoscute sub nume de Leo aka Repair Boy .
Dupa multe rugaminti si mIlIoAnE de ore Leo era gata. Machiat imbracat zici ca era geamana mai urata si nu asa de fabuloasa a lui Lady Gaga.
Dar parte cea mai grea era sa scape in viata ( sau cel putin cu ambele picioare si maini) de cophii lui Hades)
Dupa o cursa de 5 km un kil de ambrozie si mail multe pansamente decat spera Leo ca o sa aiba nevoie vreodata, acesta s-a intors inapoi in cabina(cabana)(cum Hades vrei sa-i zici) lui Percy.
-Deci acum eu prococ pe cineva?
-Da. Doar sa nu fie cineva care a mai fost provocat.
-Ok. Cred ca o il/o aleg pe...
YOU ARE READING
Percy Jackson si Eroii Olimpului Adevar si Provocare
HumorStiu ca exista o multime de astfel de carti dar in romana nu am prea vazut multe si........ Pur si simplu.