6:Μυστικα κ ψεμματα μια μερα θα τ μαθουν ολοι

167 11 0
                                    

Την αλλη μερα μπηκε στ δωματιο μ ο αδερφος μ Γιωργος:ξυπνα σε πεντε πρεπει να σε ετοιμη θ παμε μαζι σημερα σχολειο Εγω:γιατι να παμε μαζι εμενα μ ρωτησες ; Γιωργος:και εγω σ αγαπαω αδερφουλα ειπε κ εφυγε τ τον επιασε παλι κατι θελει αυτος Εβαλα μια μαυρη φορμα μια μαυρη μπλουζα κ ενα γκρι καπελο μ αρεσουν πλ τ καπελα μ'αρεσουν γιατι κρυβουν τ προσωπο μ πολλοι ανθρωποι οταν με βλεπουν νομιζουν οτι ειμαι αγορι κατεβηκα κατω και ειδα τν αδερφο μ να με περιμενει αρχισαμε να περπαταμε Εγω:ελα λεγε τωρα τι θες τ ειπα Γιωργος:τιποτα Εγω:γιωργο λεγε εξαντλεις τν υπομονη μ Γιωργος:σ ειπα δν θα με φωναζεις γιωργο λοιπον κατι θελω Εγω:ειπα και εγω τι θες Γιωργος:θελω ν με καλυψεις σημερα τ βραδυ θα λειπω Εγω:και π θα πας; Γιωργος:να μωρε κανει παρτυ ενας φιλος μ και θα κατσω εκει Εγω:καταλαβα φιλο τ λεμε τωρα Φτασαμε στ σχολειο κ εγω πηγα τουαλετα εκει π εβγαινε απο τν τουαλετα συγκρουστηκα με κατι π ειχε πολλα νευρα ηταν η ντιβα τ σχολειου η angel ενα χρονο μεγαλυτερη απο εμενα ηρθε μ εκατσε ενα χαστουκι και μ ειπε μ νευρα Angel:μεινε μακρια απο τ αγορι μ αλλιως δν ξερεις τι σε περιμενει Εγω:πας καλα δν ξερω καν ποιο ειναι τ αγορι σ Angel:αληθεια τοτε γτ ηρθατε σημερα τ πρωι μαζι;ειπε μ ενα ειρωνικο τονο α καλα το κοριτσακι δν παει καλα βαραει ενεσεις γ τον αδερφο μ λεει εφυγα χωρις ν της πω τιποτα χτυπησε το κουδουνι και μπηκα μεσα στν ταξη ετοιμη γ ολα Niall pov Χτυπησε το κουδουνι κ πηγα στν ταξη αν και τς περισσοτερες φορες δν παταω τ ποδι μ τις πρωινες ωρες σημερα ειναι τ πρωτο μαθημα τς μηχανολογιας κ ειναι το μονο μαθημα π μου αρεσει μπηκα στν ταξη και ειδα πολλες καινουριες φατσες ο καθηγητης ηθελε ν μας γνωρισει ρωτησε τ ονοματα ολων τν παιδιων αλλα πιο πλ εντυπωση ενα αγορι Ash τν ελεγαν πρωτη φορα τν εβλεπα στ σχολειο , ηθελα να ξερα τ κοριτσια γιατι τα εχουν βαλει σε αυτο τ μαθημα αφου ειναι τελειως ασχετες τ μαθημα τελειωσε ειδα τν ash ν μαζευει τ πραγματα τ και πηγα κοντα τ Εγω: ει πως παει τ ειπα Ash:καλα Εγω:καινουργιος στ σχολειο; Ash:ναι φετος ηρθα Εγω:α κοιτα τ σαβατο κανει ενας φιλος μ παρτυ στ σπιτι τ θες να ερθεις; Ash :ε δν ξερω θα δω Εγω:οκ τα λεμε Ash:γεια Κατι περιεργο ειχε ο τυπος πανω τ και τωρα π τν κοιταξα στ προσωπο νομιζω οτι τν εχω ξανα δει Τελος ποβ Το μαθημα τς μηχανολογιας ηταν τελειο και δν με καταλαβε κανεις σε λιγο ειχα μουσικα μαθηματα πηγα στ πισω μερος τ σχολειου που απ οτι εχω καταλαβει εκει πηγαινουν οι "κακοί" τ σχολειου εκατσα στ γνωστο μερος κ σκευτομουνα αυτο π εκανα σημερα δν πρεπει να τ ξανακανω ετσι και το μαθουν θα καταληξω πλ ασχημα μηπως πρεπει να τ σταματησω τωρα π ειναι νωρις τοτε ερχετε ενα αγνωστο παιδι ηταν πολυ ομορφος ειχε μπλε ματια και ξανθα μαλλια εμοιαζε με αγγελο ηρθε κοντα μ και μ ειπε " κανε αυτο π νομιζεις αλλα να θυμασε καποια μερα θα μαθουν ολοι τν αληθεια και θα πληγωσεις πολλους ανθρωπους ετσι ολοι εχουμε μυστικα π κανεις δν τα ξερει αλλα κρυβουν κατι και αλλα μας θυμιζουν τς πραξεις που καναμε στ παρελθον μας οσο πιο βαθια προσπαθουμε να τα κρυψουμε τοσο πιο πλ μας στοιχειωνουν " ειπε και εφυγε τι στο καλο εγινε τωρα...

"The last lie"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora