Minden Előtt

34 6 2
                                    

Elizabeth Aftonnak hívtak. Egy nagy családban éltem apával, Williammal, anyával, Claraval, egy öcsémmel, Mike-al, és egy bátyámmal, Jasonnel.

A családom nagyon kedves volt velem, mindenki szeretett, a bátyámat leszámítva. Ő gyakran ilyesztgetett engem és az öcsémet. Szegény Mike... Nem is merem elhinni hogy nőhetett fel valaki ilyen terrorban mint ő. Hiszen ő még csak 6 éves volt. Bár Jasonnek is lehetett volna egy kis esze...ő már 16 éves tinédzser volt, mégis örömét látta benne.

Apa egy közeli étteremben, a Fredbear's Family Dinerban dolgozott biztonsági őrként. Nekem tetszett ez a hely, a pizza is finom volt, és a Fredbear-banda jól nyomta egész álló nap.

Bár nekem teszett, Mike itt egy picit félt. Mindig lelombozott volt amikor apa bejelentette hogy ide jövünk. Bár nem vallotta be, mindannyiunk számára nyilvánvaló, hogy fél a kabaláktól. Ezzel szokta őt Jason is ilyesztgetni. Én nagyon szeretem Mike-ot, hiszen az öcsém. Mindig megvigasztalom ha valamiért sír. Szegény. Sajnos ha ebbe belevonom magam én is ,,áldozattá" vállok.

Apa őt is el akarja küldeni dolgozni, de ő a barátaival mindenáron egy rockbandát akar alakítani, és hivatalos sztár lenni. Most arra vár, hogy apa odalökjön neki egy kis pénzt hogy megvehesse a hangszereket és egy szállítófurgont. De mi egy eléggé szegény család vagyunk így ilyeneket nem engedhetünk meg magunknak.

Apa és anya nagyon szerették egymást. Bár amikor anya Mike-al volt terhes egyszer elválltak, de a gyerek születése után 2 hónappal újra összejöttek. Anya azóta munkanélküli, apát segíti a nehézségekben. Már mondtam neki hogy ő apa titkárnője és még csak nem is fizetik ki, de nem nagyon örült a figyelmeztetésemnek. Ezt azóta sem értem.

És végül Mike... Mike még csak 7 éves lesz most tavasszal de még mindig nagyon félős. Fél szinte MINDENTŐL. Bár van pár plüsse ami lenyugtatja, Jason így is megtalálta a módot hogy a frászt hozza rá. Az egyik plüss fejét le lehet venni, és ki lehet belőle venni a tömést. Ezt a fére húzza és úgy terrorizálja, de gyakran még a szobájába is bezárja.

Apa régen éjjeli őrként dolgozott ott, de alacsonynak találta a fizetést ezért átváltott a nappali műszakra. Itt a partik rendezésében segít. Van egy Henry nevű aszisztense, de vele balamiért nem jön ki túl jól. Folyton veszekszenek.

Circus BabyWhere stories live. Discover now