Az Utolsó Fagylalt

22 5 1
                                    

Egy esős napon apa elégge komoran jött haza. Én Jasonnel filmet néztem, anya nem volt otthon, Mike pedig bezárkózott a szobámba. Apa ránk nézett majd ment tovább a szoba felé. Bekopogott, nincs válasz.
- Megmondtam, hogy ne zárkózz be!
Nincs válasz. Félúton még azt és mérges szemekkel fölmorgott
- Ez az én házam! Nem hagyhat így figyelmen kívül! -és visszarohant az ajtóhoz, és dörömbölni kezdett
- NYITSD KI AZ AJTÓT!
Semmi válasz.

Apa látta hogy nem megy semmire.
- Akkor bemegyek kívűlről! -mondta, majd ki ment a kertbe.

10 perc múlva jött vissza a szobámon keresztül. A szobám ajtaja be volt törve.
- Mi történt? -kérdeztem.
- Megint elfutott. Majd szégyelni fogja magát ha visszajön.

Mike az utóbbi időben töbször is világgá megy, de ez általában a város szélénél nincs messzebb, hiszen ételt sohasem visz magával. Ezért Jasont okolom, hiszen tőle menekül. De az is lehet hogy egyszerűen csak egy másik családba akart kerülni, hiszen fél a robotoktól, és apa folyton oda visz minket. Most lesz nemsokára a születésnapja, és kivétel nélkül ott tartjuk az efféle bulikat. Ebben mondjuk nem értem meg apát. Ennél azért valamivel többet gondolhatna Mikera.

A gondolatunk bevállt: két óra múlva megjelent Mike csurom vizesen és vörösre sírt szenekkel. Apa nem fogta vissza magát: 10 perc ordibálás, majd az ítélet: 4 nap szobafogság. Szerintem Mike örülhet hogy megúszta ennyivel, apa van hogy HÓNAPOKRA bezárja a szobájába. Arról meg nem is beszélve, hogy apa ma nagyon zabos volt amikor hazaért.

Amikor lecsillapodtak a kedélyek, megkérdeztem tőle hogy miért volt olyan dühös amikor hazaért.
- Ma véglegesen összevesztem Henryvel.
Erre mondjuk számíthattam. Jelen voltam már néhány veszekedésükön, és mind eléggé durva volt. De mit értett azalatt hogy "véglegesen"? Apa nem szereti ha mindenről részletesen kifaggatjuk, úgyhogy azt hiszem ez egy örök rejtély marad.

A nap hátralevő részében nem is nagyon szólt hozzánk, csak ágyba parancsolt mindenkit majd ő is lefeküdt. Azon az estén apa végleg megváltozott.

Másnap apa bejelentette mindenkinek hogy felmond. Ezek szerint ezt jelentette a "végleg"!
- Mostantól ÉN építem a robotokat!
Apa mindig is jó mérnök és építész volt, bár ezt a képességét soha nem használta. A kajáldának volt kettő testvérvállalata: A JR's, és a Chica's Party World. Gondolom ezeknek készít majd kabalákat.

Az elméltem bevállt. Apa elment reggel, délután az új munkahelyét fényezte: a Circus Baby's Pizza Worldöt. Mint kiderült, apa új robotjai foglyák alkotni az új helyet. A régieket biztosan leselejtezték. Ezt nem értem miért, mivel nem vettem észre semmi rendellenességet, pedig heti szinten járunk oda.

Másnap apa elvitt minket az állásinterjújára. Nem mehettünk be, de szinte minden kihallatszott. Hallotuk ahogy apa a főnökkel jövedelemről és elvárásokról beszélnek. Hallotuk hogy az épület új témája a cirkusz lesz. Aztán apa kijött a főnökkel majd átmentek egy másik szobába két másik emberrel hogy megírjanak egy IQ tesztet. Egy fél óra múlva kijöttek majd beszélgettek egy kicsit a főnökkel. Apa átnyújtotta az önéletrajzát, és hazamentünk.

2 nap jött meg a válasz, apát fölvették. Apa elolvasta a levelet, majd szinte azonnal futott a szobájába, hogy elkészítse első remekművét. 3 napig nem is nagyon hallottunk róla. Csak akkor jött elő a szobályából ha vécére kellett mennie vagy ha éhes volt. 3 nap múlva nagy lendülettel kirúgta a szobálya ajtaját 6 kék lappal a kezében. Berángatott minket a kocsiba, majd elrohantunk a cirkuszba. A főnökével együtt elmentek tárgyalni. Hallottuk, ahogy beszélgetnek.
- Ezekkel a robotokkal új szintre lépett. De ennek vannak olyan felépítési megoldásai, amit nem igazán értünk. Szerernénk, ha ezekre fényt vetne.
- Tud táncolni. Tud énekelni. Még ének-kéréseket is tud teljesíteni. Tud lufikat fújni az ujján keresztül. Még fagyit is tud készíteni.
- Kösöszönjük hogy felvilágosított minket. Reméljük robotjai sikeres pályát fognak futni Mr. Afton.
Amikor apa kijött nagyon boldognak látszott.

Két napra erre megkezdődött a robotok gyártása. Eléggé gyors folyamat volt. Az első robot 2 hét alatt készült el. Ilyen tempóban készült el a többi is. Így február 19-én megnyitott újra a kajálda Circus Baby's Pizza Place néven.

A nyitás napján apa elvitt mindnyájunkat ide. A robotok elég furák voltak. Szinte mind fehér-rózsaszín volt. Az arcuk meg fel volt metszve, ami idönként megmozdult. Kértem magamnak egy Pepperoni pizzát. Nem azért mert éhes voltam. Csak kellett egy ürügy hogy ne kelljen úgy tennem mint aki nem fél. Így viszont nagyon unalmasan tellett az idő. annyira unatkoztam, hogy a legyeket, amik néha odajöttek, megpróbáltam megfogni. Aztán az egyik rámászott a kezemre, de aztán le is mászott. Aztán elindult a pizzám felé de akkor már elgesegettem. Erre jött még egy, tehát föladtam a harcot, és elmentem körülnézni. A robotok többsége eléggé fura és egymástól külömböző volt.

Nézegettem a robotokat, amikor észrevettem egy vörös hajú bohócot. Azért tűnt föl nekem, mivel ugyanolyan copfokban hordta a haját mint én. Megkérdeztem erről apát és ő nagy örömök közepette bevallotta, hogy rólam mintázta. Ez engem nagy örömmel töltött meg. El is felejtettem, hogy azelőtt féltem tőlük. Oda akartam menni hogy játszak vele, de apa megállított. Azt mondta hogy nem mehetek oda, de azt nem volt hajlandó megmondani hogy miért. Ez nagyon elszomorított, de nem mondtam le a tervemről. Meg vártam amíg apa nem figyel majd odasurrantam a robothoz. Ez a buli részben egy kiállítás volt, amiben a rovotok neve rajta volt a színpadon. ,,Circus Baby" olvastam.
- Nem értem apa miért nem emgedi hogy veled játszak, hiszen gyönyörű vagy! -mondtam álmulatomban- Nem is nekem készített? De hová tűnt a többi gyerek? A körülöttem lévő gyerekhad egyszerre csak felszívódott. Már kezdtem megint félni, amikor Baby hasa kinyílt, és egy kétágú vaskarral egy tölcsér fagyit nyújtott felém. Ámulatomban a fahyi felé nyúltam. Amikor azomban elvettem a fagyit a kar elkapott a derekamnál fogva, és egy erős rántással berántott a testbe. Innen még arra emlékszem ahogy Mike ijedt arcocskája utánam néz.

FIGYELEM! Jason a sztoriban Fritz Schmidt szerepét képzi!

TO BE CONTINUED...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Circus BabyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin