part 5

36 2 0
                                    

Snel kijk ik weg...
En loop naar het magazijn
En merk al snel dat ik gestalkt word...
Yep.. hij volgt me...fijn..
Uhmmm....stress...snel pak ik wat van het bovenste rek
Altans dat probeer ik..
"Lukt het ?" "Uhmmm....ja"
"Hier ik help"even en hij pakt de fles champagne
"Alsjeblieft" "bedankt..." zeg ik een beetje twijfelend en kijk naar de grond. Ik wil de fles pakken maar dat lukt op een of andere manier niet...nu ik hem heb kijk ik recht omhoog en kijk ik omhoog en kijk recht in zen groene ogen... in men hoofd gaan er allemaal scenario's voorbij wat zou er gebeuren als hij dit doet of dit...? Ik maak mezelf helemaal gek... Maar voor dat ik het weet komt zijn hoofd steeds dichterbij.
Totdat er iemand binnen komt en ik de fles van schrik laat vallen..
Ooohh...shit...uhhh...sorry...dit was niet te bedoeling..." zeg ik snel tegen de vrouw. "Als jullie het maar opruimen ! En snel een beetje!"
"Sorry van net" zegt hij. Ik ben momenteel alleen maar gestrest en zeg met een awkwart hoofd "ah geeft niet man" en weef hem zo'n Bro stomp tegen zen schouder vervolgens stamel ik
" ik vind je toch al kapot knap enzo..." "wat zei je ?!"
Nu besef ik me wat ik heb gezegt... kut kut kut denk ik bijmezelf Snel zeg ik met een knal rood hoofd "uhmmm...niks"
Ik kijk naar het klok " HEY kijk het is 8 uur..uhhh...!
Ik ben klaar met werken !"
"Ik ook zullen we samen terug...."
en voor hij zijn zin afmaakte zei ik doei en was weg...ik fiets zo snel mogelijk terug naar huis... ik was er binnen 3 minuten !
"mam ik ben boven" roep ik en ren de trap op...
het eerste wat ik doe is Sanne Appen.
Over wat er allemaal gebeurt is, hoe men werk is en natuurlijk dat Dave me probeerde te zoenen... ondertussen zijn we al 3 uur verder en is het nu 11 uur...ik leg men telefoon weg.. doe men pyjama aan en ga slapen.

—————————————————————————————————————
Ik hoop dat jullie dit een leuk deel vonden !
Ik ben nu ook bezig met een fanfiction genaamd : Why me?
En daar zal ik ook veel schrijven !

My secret crushWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu