Het ergste is is dat je weker om 8uur gaat in de vakantie..
Daarom geef de wekker vandaag zo'n harde klap dat hij op de grond valt en het glaasje eruit valt dat voor de wijzers zat.
Achja..ik koop ooit wel een nieuwe..wel een voordeel..
de komende dagen niet om 8 uur op!Ik kijk op mijn telefoon en zie dat ik een mail heb van mijn nieuwe school
Ik ga na de zomer vakantie al weer naar HAVO3!
in de mail staat een link naar de leerlingen lijst.
Opzich is de klas wel goed verdeeld kwa jongens en meisjes.
Het ergste vind ik altijd dat iedereen elkaar al kent..maar ik ken niemand,
Dus zal de eerste dagen wel loner zijn..Ik doe mijn telefoon uit en ga met véééél moeite uit bed.. en bedenk me dat ik vandaag voor het eerst hier moet gaan werken..
Ik trek snel mijn Adidas trui aan een zwarte broek.
Ik maak een hoge staart in mijn lichtbruine haar. Vervolgens trek ik hem aan zodat je een soort van palmboom effect krijgt.Ik loop in een rap tempo de trap af. Het is toch wel een gek idee dat ik hier woon..ik trek de koelkast open pak wat te drinken maak brood klaar en ga bij mijn moeder op de bank zitten, ze is het nieuws aan het kijken
en ik kijk gezellig mee. Nadat ik mijn brood op heb ruim ik mijn bord en glas op en ga weer naar boven en stuur mijn beste vriendin Sanne de appje.
We hebben het over mijn nieuwe werk en over het vriendje van Sanne.
Ik merk nu pas dat het al 1uur is en leg mijn telefoon weg..Vanaf mijn kamer hoor ik de voordeur opengaan.
ik ga richting de trap naar beneden, want ik ben best benieuwd wie er nou eigelijk voor de deur staat.. ik zet 1 voet op de trede en dan stop ik..
Vanaf boven gluur ik naar beneden naar beneden.
Er staat een jongen van een jaar of 16 en geeft een pakketje in zijn hand waar Spar opstaat..dat is de winkel waar ik ga werken....toch..?
Bedenk ik bij mezelf. Terwijl mijn moeder een heel verhaal tegen hem verteld kijkt hij ineens naar de trap en kijkt me recht aan...Mijn moeder draait zich om "mooi Maya je bent precies optijd!"
Ik loop verder de trap af en loop naar de deur en men moeder is ondertussen alweer terug naar de woonkamer.
"Heyy" zegt hij dralend. En ik kijk recht in zijn groene ogen....
"ik ben Dave je nieuwe maatje bij de Spar, hier is trouwens de doos
waar je werkkleding in zit, ik hoop dat het de goede maat is"
"Dat hoop ik ook" zeg ik twijfelend.
"Hoe heet je Eigelijk"
"Ik ben Maya" antwoordde ik.
" maar ik moet uhhh...weer gaan..tot vanavond " en hij liep richting zijn fiets.
Ik sluit de deur loop naar boven doe de deur dicht
zet de doos op mijn bed.. en laat me dan op mijn bed vallen en zeg tegen mezelf...: Damn wat was hij knap...
JE LEEST
My secret crush
Roman d'amourWanneer ik ,Maya Verhuis naar Apeldoorn Op een nieuwe school kom. en mij gelijk een baan word aangeboden Dan blijkt dat ik moet werken met ene Dave Die echt een Hottie is ! blijkt hij ook in mijn nieuwe klas te zitten... - #6 is Crush ❤️ #1 in O...