Több, mint hyung

3.1K 188 10
                                    



BTS tagjai a back stageben pihentek koncert után. Izzadtak fáradtak voltak, de még mindig extázisban.

- Elképesztő, hogy sikítoznak... - nevetgél Jin szemét lehunyva.

- Igen főleg, amikor bromancezünk! - kiálltja V. A többiek is elnevetik magukat.

- Ne is mond! De ha ez kell nekik Jimin bármikor beveti magát... - néz sompolyogva Rapmon az említettre.

- Mindent az ARMY-ért! - karolja át Jungkookot az említett, aki kissé pironkodva elmosolyodik. Még fiatal nagyon és habár testalkata erősebb, izmai még gyengébbek az alacsony Jiminnél. - Na, szedjük össze lassan magunkat! - áll fel szemét le se véve a kis maknaeról. Nagyon szerette a fiatalabbat és ma a színpadon vette észre, hogy játszadozik az ARMYk szívével. Teljesen lenyűgözte, hogy mennyire erős szexuális kisugárzása volt. Még csak három éve debütáltak, de olyan komoly változásokon, ment át Jungkook, hogy rá se lehetett ismerni arra a kisfiúra, aki éjszaka az ágyában húzta meg magát, mert „nem fért el a sajátján a rendetlenségtől". Persze Jimin tudta, hogy ez inkább a magány és az anya hiánya miatt van. Próbált nagyon türelmes és gondoskodó lenni, de neki sem volt egyszerű. Még magának is nehéz volt beismerni, hogy frusztrálta a meleg test érzése. Ő már nem volt gyerek. Férfi volt, akinek nem tett jót, ha hozzá bújnak, amíg alszik. Így egy két kellemetlen éjszaka után megvárta, amíg Jungkook elaludt és utána kint a kanapén töltötte az éjjelt. A fiatalabbnak ez feltűnhetett, mert fokozatosan leszokott arról, hogy nála töltsön minden éjszakát.

Jungkook érezte, hogy az idősebbnek kezd kellemetlen lenni az együtt alvás, ezért próbált leszokni róla. Nehezen ment, mert tényleg nagyon magányos volt és imádta Jimin édes szappanillatát érezni mikor elaludt. Emiatt sokszor megpróbált a közelébe maradni, hogy legalább akkor érezze, valahogy megnyugodott tőle. Minden alkalmat megragadott, hogy hátulról megölelhesse, a nyakába bújjon, vagy csak átkarolja. Viszont az elején nehezen viselte, hogy a rajongók ezekre az érintésekre, hogy reagáltak. Most már természetes számára, sőt tetszik is neki, ha sikító rohamot kapnak. Sokat változott, de nem csak ő. Ránézett az őt figyelő Jiminre. Testalkata sokkal karcsúbb és kecsesebb volt, mint amikor debütáltak. Arca már nem volt pufók, inkább bájos volt. Mozgása is olyan nőies lett. Erre a gondolatra teljesen zavarba jött és elkapta szemét Jiminről, aki megeresztett egy mosolyt a szexi vastag ajkaival. Jungkook felállt és elindult átöltözni. Zavaros volt a feje a színpadi jelenetektől. Érezte, hogy Jimin követi. Mellette van, mint mindig. Kivéve, amikor nagyon magányos, vagyis éjszaka. Jungkook tudta, hogy megváltozott testileg. Elkezdett gyúrni, elkezdett izmosodni és most már sokkal magasabb, mint Jimin, így az idősebb talán azt gondolta már nem igényli a társaságát. Alig várta, hogy forró zuhanyt vegyen. Elkezdte ledobni az izzadt cuccait az egyik székre, ekkor oldalra nézve látta, hogy Jimin csak levetődik az öltözői kanapéra és hátra dönti fejét, majd beletúr csapzott hajába. Hatalmasat nyelt. Lenyűgözte a másik kacér kisugárzása, ő is ilyen szeretett volna lenni, de nem tudott a cuki szerepből kilépni. Ekkor az idősebb lehunyt pillái mögül rásandított. Látta az őt bámuló Jungkookot, akinek mellkasa most olyan gyorsan emelkedett és ereszkedett, mintha még csak most ért volna véget a koncert. Nem tudta miért, de ismét mosolyognia kellett olyan aranyos volt..

- Nem öltözöl? - kérdezte rekedtes hangon. Kimerültek a hangszálai. Kezdett kényelmetlen lenni, ahogy a félmeztelen Jungkook bámulja. Ráadásul most, hogy jobban kinyitotta a szemét látta, hogy milyen izmos kezd lenni a másik.

- Mond, hogy csinálod? - döntötte oldalra a fejét a fiatalabb.

- Mit? - kérdezte Jimin. Magába továbbra is azon gondolkodott, hogy miért nem vette észre eddig, hogy a kis Jungkook milyen erős lett.

- Olyan kacér vagy. Imádják a rajongók, úgy érintesz meg a színpadon, hogy még én is majdnem félreértem... - próbált mosolyogni, de magába mérges volt. Jimin túl jól csinálta és ez az ő fiatal szexualitására nincs jó hatással. Miért lett ilyen csajos?

- Hát... - ráncolta a szemöldökét és elgondolkodva előre dőlt. - Színpadra születtem! - kacagta - De te se panaszkodhatsz úgy néztél rám, mint egy szerelmes szűzlány! - utánozta Jimin a tekintetet, mire Jungkook mérge elszállt és már ő is nevetett vállba bokszolva az alacsonyabbat. Jimin is neki állt levetkőzni, ezért Jungkook inkább elfordult. Így is elég sok zavaró gondolat volt a fejében. Mintha Jimin megérezte volna hátulról megölelte Jungkookot, aki erre teljesen megfagyott. Az idősebb se tudta miért, de egyszerűen szórakoztatta a fiatalabb viselkedése. Sejtette, hogy Jungkook még a falat is megdugná korszakát éli és jól esett cukkolni. Mintha ezzel visszaadná, amit ő is átélt az együtt alvás miatt korábban. Jungkook szíve olyan gyorsan vert a hirtelen meztelen meleg test hatására, hogy nyakán az erek kiduzzadtak. Ekkor az ajtó zár kattanását hallotta, és gyorsan lerázta magáról a karokat. Már indult is a zuhanyzók felé hátra se nézve. Jimin kuncogva folytatta a vetkőzést, amit a többi tag nem igazán értett. Gerincén furcsa izgalom futott végig. Nem tudta mi volt ez az előbbi, de nagyon tetszett neki, hogy a fiatalabb mennyire kikészült.

- Hé! Haver türtőztesd magad! - kiáltott oda felháborodva J-Hope kirángatva Jimint gondolataiból. Ránézett hyungjára és látta, hogy tekintete egyenesen ölére tapad. Jimin maga elé kapott és elindult ő is zuhanyozni. Még jó, hogy két fülke volt. Belépve hideg vizet engedett magára. Nem értette magát. Nem is tudja mikor volt intim kapcsolata utoljára. Nyilván a meztelen test érintése hiányzik neki. Homlokát neki döntötte a hideg kőnek és hagyta, hogy szépen lassan lehűljön a teste. Jungkook nem lehet egy eszköz. Ő olyan, mintha a testvére lenne. De kell neki valaki, mert ebből később még baj lehet. Mellette Jungkook hasonló gondolatokkal szappanozta magát. Tudta, hogy Jimin - hyung nem direkt csinálta. Utálta magát és undorodott magától, amiért többször beugrott neki Jimin vastag szája, puha haja, tökéletes bőre. Ha nő lenne... mit nem adna érte, ha nő lenne...


Színfalak mögöttWhere stories live. Discover now