Felismerés

1.7K 145 6
                                    


A Wings album hatalmas sikert aratott, mint várható volt. Jimin Lie dalát imádta a közönség. A koncert sorozatot, pedig végig kamerák követték. Jimin nagyon frusztrált volt. Sokszor kerültek érdekes helyzetbe Jungkookkal és nem tudta eldönteni, hogy a fiatalabb tudatába van-e annak, hogy mennyire a tűzzel játszik. Többször már majdnem megcsókolta Jungkookot, még jó, hogy ott voltak a kamerák mindenhol. Jimin tudta, hogy egyre jobban belekeveredik ebbe a furcsa kapcsolatba, de nem volt lehetősége kiszállni. Ő is nézte a rajongói videókat. Látta, hogy Jungkook, hogy néz rá. De biztos volt benne, hogy ez csak testvéri szeretet, rajongás. Vagy is inkább nem is, mert belegondolni, hogy más. Viccnek jó volt, de semmit több. Rapmon többször figyelmeztette őket, hogy fegyelmezzék magukat a kamerák előtt, de ez se neki, se Jungkooknak nem ment jól. Mivel kezdett nagyon kellemetlen lenni a helyzet kénytelen volt valamit tenni. Próbált taktikát váltani és többet foglalkozni a többi taggal, hátha békén hagyják őt. Sajnos ezzel azt érte el, hogy Jungkook arcán láthatóak voltak a féltékenység jelei, még inkább megerősítette a rajongókba, hogy ők együtt vannak. Szinte követelte a közönség a bromancet tőlük. Jiminnek nem volt választása félt, hogy egyszer eluralkodnak rajta az érzések. Így elkezdte kerülni Jungkookot, akin látszott, hogy nagyon nehezen viseli. Ráadásul minden alkalmat megragadott, hogy Jiminnel intim helyzetbe legyen. Ekkor lépett közbe Rapmon. Időben. Látta Jimin szenvedését és már kezdett számára is aggasztó lenni a helyzet. Ha egyszer Jimin elveszti a fejét. Vége mindennek!

- Új rendet találtam ki! – mondta mikor mind összegyűltek. – Ezentúl Jimin és Jungkook el lesznek szeparálva. – meglepett tekintetekkel és enyhe bólogatással találta szembe magát. – Bocs srácok, de már nekünk is kellemetlen, amit csináltok. Olyanok vagytok, mint két kanos kamasz. – jegyezte meg. – Oké, hogy ez itt tetszik a rajongóknak, de a tengerentúlon nem divat az ilyesmi. És szeretném mindenhova eljuttatni a zenénket. – szünetet tartott. Társai helyeslően bólogattak. Jimin csendben hallgatta elbambulva. Jungkook pedig ledöbbent. Ő ugyan is semmit nem érzékelt. Számára ezek természetes érintések voltak.

- Ha egymás mellett vagytok, akkor folyton fura dolgokat csináltok egymással. Túl szorosnak látszik ez a barátság. Persze, mi tudjuk az igazat, de sajnos kifelé teljesen mást kommunikáltok. – folytatta J-Hope. Ezt inkább Jungkooknak címezte. Mikor megbeszélték ezentúl, hogy lesz, a legfiatalabb csendben elvonult. Rengeteg gondolat volt a fejébe. Valahol tudta ő jól, hogy mit csinál. Tudta, hogy a határon táncolnak. De olyan izgalmas tánc volt. Már nem próbálta maga előtt titkolni, hogy többet akar Jimin-ssitől, de azt nem szerette volna, ha ezt az ARMYk is látják. Jimin teljesen lenyűgözte. Gyönyörűnek találta minden porcikáját. Kívánta. Ez a gondolat, pedig zavarba hozta, de mivel ez egy titkos gondolat volt hagyta, hogy száguldozzon a testébe. Furcsa helyzetekbe kényszerítve. Az ő ChimChimje, pedig nem állította le. Tetszett, hogy fordul köztük a kocka. Jimin nem járt annyit edzeni, így még vékonyabb és nőiesebb lett. Míg Jungkook még izmosabb. Eddig Jungkook jött zavarba Jimin közeledésétől, de ma már Jimin az, aki zavartan élvezi a helyzetet. Ettől pedig felpezsdült a vére. Az viszont zavarta, hogy a többiek is folyton nyúlkálnak, csak magának akarta őt. Sajnos ebben még mindig nem ő irányított. Jimin volt, aki meghatározta a kapcsolatukat. Nem mert lépni.

Jimin hangja olyan kacér volt, hogy mikor beszélgettek már teljesen beindult a fantáziája. És most... most elakarják venni tőle ezt? Jimin olyan volt neki, mint a drog. Nem tehetik. Nem aludtak együtt még a turné alatt. Az túl veszélyes lett volna. Egyszer tervezték. Már csak percek választották el szegény Jimint attól, hogy Jungkook leigázza. Köntösbe feküdtek egymáson és egyre közelebb került az arcuk, amikor V megjelent, hogy a live-ol és a rajongók Jungkookot akarták. Nem tartott sokáig, de Jimin a fürdőben elbújva várta végig. Mikor V lelépett Jimin is ment utána. Azóta nem fordult elő, hogy kettesbe lettek volna. Most pedig... Rapmon. Gondolataiból Jimin hangja rángatta ki, aki előtte állva mondott valamit mosolyogva.

Színfalak mögöttOù les histoires vivent. Découvrez maintenant