Taemin már a teremben várta. Gyakorolt. Kissé megizzadt. Jimin ledobta a cuccát és átlapozta még egyszer a koreográfiát. Egy kezet érzett a vállán, amitől már is elkezdett bizseregni.
- Nagyon feszült vagy! – suttogta mézédesen a másik a fülébe.
- Igen. – válaszolta kis mosollyal Jimin. Lassan letette a jegyzetet, amíg a másik körbekerülte. Úgy mozgott, mint egy ragadozó. Jiminnek időbe telt, amíg megszokta a másik kihívó viselkedését. Idősebb és tapasztaltabb volt, mint ő. Jimin sokat tanult tőle flört és szexuális téren. Mikor szembe került vele lassan végig tartva a szemkontaktot letérdelt. Elővette Jimin kissé már megkeményedett férfiasságát és egyből a szájába tette. Jimin lélegzete elakadt. Két órájuk van, de a másik egy pillanatot se vesztegetett. Olyan erővel és gyorsasággal szopta, hogy Jimin kezdett félni hamarabb véget érnek a dolgok, minthogy elkezdődne. Hiába próbálta jelezni a másiknak, hogy lassítson nem hallgatta meg. Így csak hátra vetette a fejét és hagyta, hogy a másik enyhítést adjon a feszítő érzésnek. Jimin hatalmasat nyögve élvezett Taemin szájába. A másik szó nélkül lenyelte a nedvet, amitől Jimin gyomra rándult egyet.
- Nyugi! Úgy be voltál indulva, hogy mindenképp nélkülem mentél volna el. Így most kitartóbb leszel. – suttogta a másik szájára. Jimin épp most könnyebbült meg, de a heves csók hatására ismét kezdett forrósodni teste. Taemin felkapta és a földre fektette, majd lassan elkezdte vetkőztetni, miközben ő is megszabadult ruháitól. Mikor teljesen meztelenül összesimultak Jimin már ismét készen állt. Taemin ismét a szájával kényeztette miközben lassan megérezte az első ujjat magában. Nem volt fájó csak furcsa. Belsejében a hetero férfi legszívesebben ledobta volna magáról, de tudta, hogy ha igazi kielégülést akar, most a másikra kell bíznia magát. Ahogy dolgozott rajta egyre kellemesebb volt az érzés. Szinte pulzált odalent. Ekkor megérkezett a második ujj. Na, ez már feszítő volt. Taemin minden rezdülését figyelte és nagyon türelmes volt. Mielőtt neki kezdett volna mindent előkészített gondosan figyelve, hogy Jimin ne vegye észre, se a sikosítót, se az óvszert, nehogy elijessze. Tudta Jiminnek ez lesz az első és bármennyire erős, magabiztos férfi ez nem lehet könnyű. Mikor kicsit ellazult ismét mozgásba kezdett. Mikor nem érzett szorítást még egy ujjat bedugott. Jimin összeszorította szemét és felszisszent. Csodás volt a látványa. Csapzott haja, finom porcelán bőre, mély sötét szemei és azok a vastag ajkak, amik pirosan fénylettek a csóktól. Ah Taemin alig várta, hogy bedughassa oda a farkát. Ekkor kis élvezetes nyögésekre lett figyelmes. Kihúzta ujjait és Jimin bejáratához igazította magát, felhúzta az óvszert, majd lassan fokozatosan a másikba hatolt. Továbbra is simogatva és csókolva. Jimin nem viszonozta a csókot csak hagyta, hogy a másik tépje a száját, szemei kipattantak és keze ökölbe szorult. Neki ez most nem volt jó. Mikor a férfi teljesen benne volt nem mozdult. Csak kivörösödve, lihegve feküdt rajta. Jimin tudta, hogy a másiknak nagyon nehéz visszafognia magát, de az volt a minimum, hogy nem tépi szét. Mikor már majdnem megfeledkezett a hatalmas farokról magába, Taemin elkezdett mozogni és kezével továbbra is kényeztette Jimint. Az első pár lökés után furcsa, kellemes bizsergés futott végig Jimin hátán. Nem is rossz! Ekkor azonban elnyílt a szája és nyögött egy hatalmasat. Taemin eltalált benne valamit, amitől olyan élvezet hullám futott végig rajta, mint, amikor már közel van az orgazmushoz. – Végre! – sóhajtott Taemin és ugyan abban a szögben megismételte egyre erőssebben és gyorsabban lökéseit. Jimin nyögött és vonaglott alatta. Gyönyörű volt. Nagyon remélte, hogy közel van, mert neki már csak pár lökés kellett. Jimin nagyon szűk és pulzáló volt. Nem is emlékezett mikor volt ilyen jó valakivel. Jimin farka megrándult a kezében és érezte élvezete bizonyítékát. Így Taemin se fogta vissza magát. Még kettőt lökve az óvszerbe élvezett és kicsúszva Jimin mellé vetődött. Hosszú percekig pihegtek, mire Jimin megszólalt.
- Hát ez fantasztikus volt! – mosolygott kacéran. Taemin mellkasában szétáradt a boldogság. Ez a srác valami elképesztő.
- Igen! Menjünk, fürödjünk le az edzés előtt! – tápászkodott fel. Jimin is követte. Összeszedték ruhájukat és átmentek a fürdőbe. Lassan lenyugodtak Jimin gondolatai. Taemin most sok mindent megtanított neki. De ő még nem végzett. Tudta, hogy a következő menet már az edzés kárára ment, de nem bírt ellenállni. Átslisszolt a másikhoz. –Jimin-ssi! – lepődött meg az.
- Kérlek, ne hívj így! Mondta a másiknak és letérdelt elé. – ez most nem hiányzott. Mióta megjött most jutott először eszébe Jungkook, de szíve már hevesebben is vert. Gondolatait kiverve a fejéből lassan elkezdte kényeztetni a másikat. Nem sietett. Az őrületbe akarta kergetni. Nem is telt sok időbe mire a másik már csak nyögni tudott. Így fogta és beszappanozva az első ujját becsúsztatta Taeminnek. A férfi szemei kipattantak. Jimin nagyon dominánsan viselkedett. Persze sejtette, hogy ilyen. Igazából a kacérkodás miatt tetszett meg neki. Tudta, hogy az a mondás, hogy amelyik kutya ugat, az nem harap nála téves. Még is úgy érezte leigázták. Jungkooknak nem lesz könnyű dolga, ha ő akar a férfi lenni a kapcsolatban... Gondolkodott el. Közben érezte, ahogy Jimin egyik lábát feje mellé emeli, így terpeszbe állva várta, hogy Jimin bejáratához helyezkedjen már óvszerrel a farkán. Taemin nem vette észre meddig merengett, de tudta, hogy készen áll. Jimin erővel hatolt belé. Mivel ő már jól bejáratott volt egyáltalán nem fájt neki sőt. Tetszett ez az erőszakos viselkedés. Rögtön elvette, amit akart. Gyors tempóban és erős lökésekkel mozgott. Teamin érezte, hogy lassan elgyengül már szinte teljesen a másik tartotta őt. Szinte rögtön megtalálta a prosztatáját. Jimin őstehetség volt. Taemin olyan gyorsan elélvezett, hogy még maga se fogta fel. Nem sokára Jimin is követte, majd együtt csúsztak a hideg földre. Hangosan lihegtek.
- Hova siettünk? – kérdezte mikor már egy ideje csak szemüket pihentették.
- Ma még rengeteg dolgunk van. Amúgy is én inkább dugni szeretek... nem szeretkezni. - „főleg, ha nem is érzek semmit." Fejezte be magába.
- Hát jó... - ekkor zajokat hallottak. Nyilván megjött a tánctanár, pedig még volt negyed órájuk. Rendbe szedve magukat, felöltözve visszamentek a stúdióba. A próbák jól mentek. Meg volt köztük tánc közben is a kémia. Viszont két órával korábban elengedte őket a tanár, mert nem volt jó az állóképességük. Házi feladatnak megkapták, hogy pihenjék ki magukat.
KAMU SEDANG MEMBACA
Színfalak mögött
Fiksi Penggemar(Jikook)(Befejezett) (Próbáltam elképzelni, hogy milyen lehet a valódi történetük, mert én hiszek a Jikookba. Tehát két férfi közötti intim kapcsolatot mutat be.) Jimin és Jungkook a BTS tagjai. Nagyon jó barátok, és fokozatosan alakul át a kapcsolt...