Calinacho: buna, dragoste! Vrei sa iesim pe afara la un suc la mcdonalds?
Cristina Ivone: nu baby.. hai la mine acasa. Am ciorba in frigider, nu e nimeni acasa.
Calinacho: oau, ciroba. :)
Cristina ivone: te astept.. uite adresa *adresa* e casa aia mai bengoasa asa.. ca ne permitem bby.
Calinacho: oau, esti bogata. :)
Calinacho ajunge la Cristina acasa.
Calinacho: oau, esti mult mai frumoasa in realitate. Ahhh, nici nu stii ce vreau sa-ti fac. Esti virgina?
Cristina Ivone: ..... . Ciorbica este gata. Este calda. Hai sa mancam.
*peste 5 minute dupa ce sa pun la masa*
*Cristina ii da in gura lui Calin o lingura de ciorbica*
Cristina ivone: vine avionuuul!!! 💪🏻😍
Calinacho: mama, ce ciorbica bunuta..! Dar tu esti mai bunuta draga.. hai in dormitor... sa ne realxam.
Cei doi indragostiti ajung in dormitor.
Calinacho: oau, ai lumini mov. Ce tare.
Cristina Ivone isi aprinde o tigara. Trage senzual un fum, parca insetata sa simta gustul nicotinei in varful limbii sale. Fumul ii patrunde in plamani, senzatie majora.
Calinacho: fumezi? Oau. Eu fumez doar weed.
Cristina Ivone: ce tare! N-am incercat niciodata!
Calinacho: am in potrtofel. Vrei un cui?
Calinacho scoate weedul si ruleaza un ciocan. Ii da Cristinei un fum. Aceasta tuseste putin, dar se invata repede. Ii place tripul. Atmosfera se relaxeaza, camera e acaparata de fum. Cristina toarna doua pahare de Moet, in cinstea relatiei. Cei doi se pun in pat. Calinacho isi infige limba in gura Cristinei, aceasta scoate un mic geamat si isi lipeste buzele de ale lui Calin. Il saruta flamand, de parca ar fi ultimul sau sarut. Aceasta isi da jos bluza, si cu mainile sale rafinate ii apuca tricoul lui Calin, aruncandu-l pe podea. Calin ii desface sutienul si sopteste "oau, ce pepeni." "Hai sa facem sex, iubito.."
Cristina isi da pantalonii zos.. avea niste chiloti cu dantela, negri, intimidanti.
Calin ramane in boxerii sai de la calvin klein. Incepe sa se frece de cristinush. Cu miscari de dutevino acesta isi freaca unealta de cristina. Dar el vrea mai mult.....Primul captilor edte gata! Spuneti daca mai vrei.
CITEȘTI
Cristina Ivone si Calinacho ( poveste erotica de dragoste)
RomanceCristinush si Calin sunt doi adolescenti indragostiti care s-au cunoscut pe youtube. Ei traiesc o poveste de dragoste cu nabadai.