Cristina era acum fara casa.. parintii ei o renegasera si nu mai avea avere. Tatal ei nici nu o mai putea privi in ochi, iar mama sa era profund dezamagita de unicul sau copil. Isi facu asadar bagajele, dar lasa in urma sa cateva tricouri de la guess caci nu mai avea loc de ele, imbibate cu parfumul sau de la chanel.
Calin o primi la el acasa, intrucat locuia singur.
Si astfel zilele trecura, si trecura pana cand..
*peste o luna*
Dis-de-dimineata. Razele firave ale soarelui strapungeau norii de un alb perlat. Mangaind acoperisul vilei lui Calinacho.
Cristina se ridica repede din pat si fugii pana la baie.
Calin: ce ai draga te caci.
Cristinush: imi vine sa borask!!!!!!!!!!!
O senzatie molesitoare ii cuprinse intregul trup al Cristinei, si borî in wc. Nu o data, nu de doua ori.. de 5 ori.
"Cred ca sunt gravida!!" Zise ea in gandul ei. Nu ii pomenii nimic lui calin. Se duse la penny si cumpara un test de sarcina.
Spre uimirea acesteia, testul era pozitiv!! Cristinush era gravida.
Fericita si totusi speriata, se duse sa i dea vestea lui Calinahci.
"Iubitel iubi dulci mumu bubu .. ghici ce!"
"Ce??? Vțm"
"Sunt GRAVIDA !"
"Cum adica??? Eu sunt steril!"
Cristina soptii in gand.. "căcamaș"Va placut captililolul ziceti in com😍🔞
CITEȘTI
Cristina Ivone si Calinacho ( poveste erotica de dragoste)
RomanceCristinush si Calin sunt doi adolescenti indragostiti care s-au cunoscut pe youtube. Ei traiesc o poveste de dragoste cu nabadai.