<Ray>
Mightyval miután elpusztítottuk a Metál Sonicot láttuk ahogy Tails fektápászkodik.
-Szia Tails!-köszöntem.
Szia Ray, szia Mighty!-válaszolt.
Szevasztok.-köszönt Mighty is-Itt az erősítés. Miben kell segíteni?
-Abban, hogy elkapjuk Eggmant!-kiáltotta Sonic, ahogy éppen a tojásgömbjében menekülő Eggmanre mutatott, kinek kezében ott volt a Fantom Rubint.-Gyerünk!<Mighty>
Ray felkapott megpördített és nekidobott Eggmannek. Tails is ugyanezt tette Soniccal és Knuckles elkezdett utánunk siklani.
Tails és Ray pedig repültek utánunk.
-Robotok! Támadás!!!-kiáltotta Eggman-Gyerünk már te nyamvadt!-morogta járművének-Menjél már!<Story>
Hirtelen egy alak jelent meg és a göldbe rúgta Eggmant. A járműve szétroncsolódott és a földön hevert szanaszét. Eggman a fejét fogva kelt fel a földről.
-Aú... a fejem....
-Pah...! Itt a vége Doktor....-mondta az ismeretlen alak.
-N-ne....ez nem lehet!-pánikolt a doktor-Sh-shadow...?!
Mielőtt Shadow elvehette volna a rubintot megérkezett Sonic és csapata.<Sonic>
Láttam ahogy Eggman a földön fekszik és Shadow a rubintért nyúl.
-Shadow ne!-kiáltottam.
Hirtelen megtorpant, felém fordult és megkérdezte: Miért?
-Mert Mephelis visszatért és ő is a rubintot akarja!-kiáltottam.
A többiek feszülten álltak és várták, hogy mi lesz.
-Nekem ő nem akadály.-mondta és fölemelte a rubintot-Ideje hazamennetek! Káosz...
-Shadow ne!- kiáltottuk de túl késő volt.
-...kontroll!Én pont kitértem a portál elől, viszont a többieket beszippantotta.
-Shadow! Térj észhez! Ez túl nagy őrültség még neked is.
-Kinek képzelsz engem egy gyenge idiótának?-kacagott-Na ezt figyeld...-mondta miközben elkezdte erősebben szorítani a Fantom Rubintot. És....összeroppantotta.
-Sh-sha....hogy....?!-döbbentem le.
-Egyszerűen-felelte és erre elteleportált.
---------------------------------------------------------
Túl sok a szabadidőm és unatkozom szóval majd folyamatosan jönni fognak az új fejezetek😉
YOU ARE READING
Sonic Speed
FanfictionEgy érdekes történet három sünről (Lehet hogy beleteszek olvasókat)