<Sonic>
Éppen Káosz emeráldokat kerestem Tailssel és Rayyel az erdőben.
Nagyon jól haladtunk, már volt kettő emeráldunk és egy másik otthon.
Hirtelen Tails radarja észlelt egy másikat.
-Négy kilóméterre van innen nyugatra!-kiáltotta-Gyorsan menjünk!
-Seperc alatt ott leszek!-kiáltottam és elszaladtam az emráld vélt irányába.Amikor odaértem észrevettem az emeráldot. Ott feküdt egy tisztás közepén. Szépen odasétáltam és lenyúltam érte. De hirtelen valami elcsapott onnan.
-Mi a fene?!-kiáltottam.
És ott állt az eredeti Metál Sonic*
-...-hallgatott Metáls Sonic.
-Szóval te volnál az eredeti...?-kezdtem el viccelődni vele.-Hát nem nagyon változtál.
-...!-villantotta meg éles karmait.
-Azért nem kell így fogadni egy jó barátot.-mondtam miközben felkészültem az összecsapásra.
-Te csak egy hamisítvány vagy-felelte a robotos hangján-én vagyok az eredeti Sonic!
-Én vagyok az erdeti!-kiáltottam vissza-te csak egy robot vagy! Semmi más! Csak egy lélektelen gépezet akit Eggman irányít!
-Én már nem őt szolgálom! És...-a fejéhez nyúlt és levette a fejét...nemis... a sisakját!-...és nem vagyok robot...Ledöbbentem, ahogy a saját sebhelyes arcomat láttam magam előtt.*
-Ho-hogy-hogyan...?-kérdeztem.
-Úgy...hogy én vagyok az erdeti Sonic.-felelte a nálam mélyebb hangjával---------------------------------------------------------
*Ebben a sztoriban Eggman csinált replikákat de azok nem sikeredtek olyan jóra mint az eredeti.*Van egy olyan teória, hogy Metál Sonic az egy robotizált Sonic abból a dimentióból ahol Eggman legyőzte őt.
Állandóan újabb és újabb karakterek jönnek...bocs😥😉
YOU ARE READING
Sonic Speed
FanfictionEgy érdekes történet három sünről (Lehet hogy beleteszek olvasókat)