David Jones

47 3 2
                                    

Haberde şöyle diyordu:"David Jones Almanya'daki dünyanın en gelişmiş güvenlik sistemi olan hapisaneden kaçmayı başaran ilk ve tek kişi oldu. İnanılmaz bir kaçış, güvenlik görevlileri kapının hiç açılmadığını söyledi. Kameralara yansıyan görüntülerde ise Jones saatine bakıyor ardından tepeden Jones 'un üzerine bir ışık yansıyor ve aniden Jones kayboluyor."

"Bu o olmalı" Sasha böyle düşünüyordu. "Kim bu adam ? ". Sasha tüm bu olanlara bir anlam veremiyordu ama öte yandan da merak ediyordu. O adamla tekrar karşılaşmak istiyordu.

Sasha aynı saatte yine parka kendi bankına gitti elbetteki o da oradaydı.

Ancak artık ondan çekinmiyordu. Yanına oturdu.

"Bana kendinden bahset David." " Başına gelenlerden bahset" David" evrenler arası yolculuk yaptım ve ışınlanırken atomlarım ayrılıp yanlış birleşti.sanki bunu her gün sabah 8:30 da uyanıp kahvaltıda fındık ezmeli krep yiyip günlük gazetesini alırmış gibi anlatıyordu. O kadar sakindi ki yemeğini yerken deprem olsa bahşişini bırakıp yürüyerek dışarı çıkar gibiydi. " Sasha koca bir kahkaha patlattı "Hahaaahha, cidden buna inanmamı beklyorsun"

Jones"Konuşmayı pek sevmem " dedi ve bir zarf uzattı Sasha zarfa baktı Jonse'a son olarak söylemesi gereken bir şey vardı anlatmak için ona döndü ama o çoktan gölgelerin arasında kaybolmuştu. "Ama ............off ya!!!

Sasha eve gidince zarfı açtı zarf mühürlenmişti mühürün üzerinde S ve W harfleri vardı. Zarfın içinden bir telefon faturası ve ve bir cep saati çıktı cep saatinin 60lardan kalma olduğu anlaşılıyordu ve üstünde S W harfleri vardı.

Sasha wikipedia da S W harflerini aradı karşısına Samuel Wallace ismi çıktı. "Aman tanrım işler gittikçe karışıyor".

"Samuel Wallace Wall street krizinde zengin şair kendini ölü göstermiş ve iki yıl sonra aniden ortaya çıkmış mmmm çok ilginç."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Birkaç parça sırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin