Câteva lucruri despre Ana

713 26 5
                                    

Cu toţii o cunoaştem pe Ana. E imposibil să nu o ştii. Dar dacă zic ''Ana are mere''? Acum e mult mai clar şi probabil ţi-ai dat seama că o ştii pe Ana. Dar multă lume nu ştie întreaga poveste. Aşa că o să vă zic eu câte ceva despre ea.

Ana nu are un nume de familie. Nu e Ana Popescu, Ana Vasile, Ana Gică sau altceva. E pur şi simplu Ana. Nimeni nu ştie unde s-a născut sau cine sunt părinţii ei. Ea este o fată, poate înaltă sau poate nu, să fim serioşi, chiar credeţi că am măsurat-o? Este slabă, doar corpul ei e alcătuit din linii. Are un cap rotund de culoarea pielii deşi corpul ei e negru, ştiu ciudat. Are doi ochi mari, ovali, unul mai sus, altul mai jos. Nu are gene, sprâncene, pupilă sau cine mai ştie ce. Nici măcar nas nu are. Are o linie neagră pe post de gură şi zâmbeşte mai mereu. Nu are dinţi. Are părul negru şi puţin zburlit, care îi ajunge până la umerii pe care nu îi are. Rochia ei, un triungi roşu cu buline albe, ori e o ciupercă, ori are varicelă. Ana nu poartă papuci. Stai un pic! Eu m-am chinui să o descriu pe Ana şi imaginea ei e pe copertă... Penibil.

Nu am idee ce aş putea spune despre comportamentul ei. Tot ce ştiu sigur e că îi plac merele.

Ana are Mere (real story)Where stories live. Discover now