dit is niet mijn beste hoofdstuk (vind ik) maar, laat me weten wat je ervan vind.
xx
foto: jessica
*********************************************************************
De week ging zo voorbij en voor ik het wist was het alweer vrijdag. Brad en Charles (een uitwisselingstudent en eveneens een vriend van Brad) waren plannen aan het maken voor het weekend. Ze waren van plan om naar het strand te gaan. Brad liep naar Liam toe en vroeg of hij mee wou, toen liep hij naar mij en vroeg hetzelfde. Ik had toch niks te doen, dus zei ik ja. Brad gaf uitleg over hoe laat en waar vandaan we vertrokken. Ook vertelde hij dat er nog wat meer mensen mee kwamen, ik had er geen problemen mee en de rest ook niet. De lunch pauze was afgelopen en we liepen allemaal naar onze les toe. Geschiedenis viel uit en we waren om één uur uit. Brad en ik fietsten samen naar huis. Dit keer fietste ik mee tot aan zijn huis, maar we kwamen erachter dat er niemand thuis was bij Brad, dus stelde ik voor om naar mijn huis te gaan. Hij vond het prima en samen gingen we dus weer op weg.
5 minuten later kwamen we bij mij thuis aan. Ik pakte drinken en voor ons allebei een koek en toen liepen we naar boven. Ik begroete mijn moeder die zoals elke middag in het kantoor zat en ik stelde Brad aan haar voor. Toen liepen we naar mijn kamer en Brad keek zijn ogen uit. Ik liep naar het kleine kastje en vroeg hem of hij op de Xbox wou. Hij zei dat hij wel wou, ik liet hem een spel uitkiezen, schoof twee zitzakken voor de tv en we begonnen te spelen. Al snel was het half zes en Brad ging naar huis. We namen afscheid en hadden het nog even over morgen, toen ging hij weg.
Een kwartiertje later zaten mijn moeder en ik aan tafel. Ze vroeg naar mijn dag en ik vertelde dat ik morgen naar het strand ging. Zij vond het prima en daarbij was het gesprek afgelopen. We genoten stilletjes van ons eten en ik zette de vuile borden in de vaatwasser. Daarna zei ik dat ik nog even naar boven ging, een paar dingen klaar leggen voor morgen en misschien nog een beetje huiswerk maken. Toen ik dat allemaal had gedaan ging ik achter de Xbox. Om half elf riep ik mijn moeder gedag en ging naar bed.
De volgende dag moest ik al om 9 uur bij Brad z’n huis staan, maar ik was keurig op tijd. Om 9.30 vertrokken we nadat we hadden gecheckt of we alles hadden. Een half uurtje later waren we al aan het strand. Er stond al een andere bus, een volkswagen transporter. En Brad vertelde dat dat de andere luitjes waren die hij had uitgenodigd. We liepen verder over het strand en toen zag ik haar. Ze had lang bruin golvend haar en prachtige bruine ogen, ze had een lichaam als een godin. Ik was opslag verliefd. Mijn dagdroom veranderde al gelijk in een nachtmerrie toen ik zag dat een andere jongen haar zoende. Ik vroeg aan Brad wie hij was en hij vertelde me dat hij Thomas Johnson was, hij was de captain van het football team. Hij had blond haar en blauwe ogen en hij had brede schouders, ook al kende ik hem niet eens toch was ik nu al jaloers op hem.
We maakten een vuur gingen, klifduiken en gewoon in zee zwemmen en algauw was de dag op z’n einde gelopen. Iedereen was bekaf en we besloten om naar huis te gaan. Om half tien ’s avonds kwam ik thuis aan, ik wenste mijn moeder een goede nacht en ging snel naar bed. Die avond had ik mijn besluit genomen, ik zou er alles aan doen om het meisje (waarvan ik haar naam niet eens wist) voor mij te winnen. En het zou lukken!
JE LEEST
new werewolf
Teen FictionDion verhuist naar minnesota. eerst vind hij het een ramp maar naar mate de tijd vordert krijgt hij vrienden, en hij word verlieft. wanneer hij merkt dat het wederzijds is wil hij nooit meer weg bij haar. maar daar komt verandering in wanneer hij ha...