part three

115 7 1
                                    

Emen nk.

Makaan suurella 180cm leveällä sängylläni selälläni. Selaan instagramiani, ja kun olen katsonut kaikki uudet kuvat etusivultani, swaippaan oikealle, ja kirjoitan hakukenttään: 'jackaverymusic'. Klikkaan auki tämän sivun ja nään heti tämän uusimmista julkaisuista, että tämä kuuluu bändiin. Uuden biisin kansikuvasta päätellen siihen kuuluvat Jack, Jonah, Daniel, Zach ja Corbyn. Ja seuraajamääristä päätellen he ovat suosittuja. Todella suosittuja. Alan seurata Jackia ja kikkaan seuraavaksi Zachin instagramiin. Hänenkin biossaan lukee 'in a band too'.  Alan seuraamaan häntäkin ja vaihdan Corbynin profiiliin. Hänen biossaan lukee '1/5 of Why dont we'. Vai että why dont we. Seuraan häntäkin. @/jonahmarais. "Seuraa". Teen samoin vielä Danielille ja palaan viimeisenä Jackin profiiliin. Mitä sellaista nuo laulajapojat ovat voineet tehdä, että Jordan on niin varuillaan heistä. Ymmärsin Jackin ja muiden puheista, että he olivat hyvissä väleissä. Lasken puhelimeni ja laitan sen laturiin. Minua väsyttää joten otan vain huikan vettä pullosta yöpöydältäni ja menen nukkumaan.

Makaan sängyssäni ja selaan Instagramia. Saan ilmoituksen uudesta snäpistä ja avaan snapchatin. Joku on addannut minut. Käyn katsomassa kuka, ja nään käyttäjänimen; jackaverymusic. Addaan hänet ja pian saan uuden snäpin häneltä. Se on selfie, johon on kirjoitettu: "Haluuks ehk hengaa meiän kaa tnä, voit pyytää vaik jessin kans".
Vastaan selfiellä ja kirjoitan siihen: "voin kysyy jessielt" .  Siirryn keskusteluuni Jessin kanssa.
"se jack kysy et voidaaks nähä niit tänää", kirjoitan chattiin. Pian saan vastauksen: "tuu avaa ovi". Naurahdan ja kävelen alakertaan. Avaan ulko-oven ja näen Jessien nauravan sen edessä.
-Voidaan mennä näkee niit, hän sanoo samalla kun kävelee sisälle ja ottaa kenkänsä pois.
Kävelemme takaisin huoneeseeni ja vaihdan vaatteet. Laitan mustan farkkuhameen ja haalean keltaisen ihonmyötäisen topin. Kaivan kaapista vielä valkoiset sukat ja heitän Old skool-vansit matolleni. Kävelen ulos vaatehuoneesta ja meikkaan vähän. Harjaan vielä hiukseni ja pakkaan tavarani.
-Mennääks? kysyn.
Jessie nousee sängyltä ja kävelee perässäni huoneeni ovelle. Kävelemme alakertaan ja enne lähtöä haen nopeasti omenan keittiöstä. Kävelemme kohti raitiovaunupysäkkiä ja nousemme oikeaan ratikkaan melkein heti kun löydämme pysäkin. Syön omenaani samalla kun snäppään Jackille. "Ollaan ny ratikas", kirjoitan selfieni päälle ja lähetän sen. Saan jo pian vastaukseksi kuvan Jackin kasvoista teksillä: "Tulkaa meiä kämpil ni lähetää täält si johoki ku zach laittaa vieläki se hiuksii ja corbyn nukkuu". Naurahdan pienesti ja vastaan "oke".

Hyppäämme ulos ratikasta ihan poikien talon lähellä, ja kävelemme lopun matkaa. Koputan etuoveen ja pian nään Jonahin seisomassa ovella hammasharja suussa.
-Moi, hän sanoo harja edelleen suussaan väistäessään, jotta pääsemme sisään.
-Moi vaa, vastaan ja riisun kenkäni eteiseen.
-JACK! Jonah huutaa ja pian näemme kiharapään ilmestyvän portaisiin.
-Ai moi hei Corbyn nukkuu vieläki ni haluutteks vaik et pidän teil hienon house tourin, hän kysyy.
-Oke vaik, Jessie vastaa ja menemme Jackin mukana yläkertaan. Ensiksi eteemme aukeaa iso aula, jossa on muutama sohva, telkkari ja kaiuttimet. Zach ja Daniel pelaavat fortnitea sohvalla.
-Moro! Zach huikkaa kuitenkin keskittyen peliin.
-Mooi, Danielkin moikkaa.
-Heei mäki haluun pelaa, Jessie sanoi ja hyppää poikien väliin sohvalle.
-Osaatsä muka? Zach sanoo kohottaen kulmiaan.
-No tietty, tyttö sanoo, vetää blondit hiuksensa korvan taakse ja ottaa ohjaimen Danielin kädestä.
-Jatkakaa te sitä teiä house tourii vaa rauhas, Jessie sanoo ja keskittyy peliin.

Kävelemme pelinurkkauksen ohi aulan toiseen päähän. Jack osoittaa huonetta vasemmalla:
-Toi on Danielin ja mun huone

Hän kävelee huoneen ovelle ja avaa sen. Huone on melko pieni kahden ihmisen huoneeksi, mutta vaikuttaa ihan mukavalta. Se on meko siisti ja molemmat sängyt on pedattu. Sivuseinustalla on korkea peiliovinen vaatekaappi, jota vastapäätä on kaksi sänkyä. Suoraan edessä on ikkuna, jonka alla on työpöytä ja lipasto. Vaatekaapin vieressä on ovi, ilmeisesti kylpyhuoneeseen.

Poistumme huoneesta ja Jack menee toisen oven luokse.
-Zach voidaaks käydä teiä huonees? Hän kysyy.
-Joo mut koputtakaa ku se Corb on siel, hän vastaa.
-Okei joo tää on Zachin Jonahin ja Corbynin huone, se ei oo yhtä siisti ku toi meiän, Jack sanoo samalla kun koputtaa oveen. Sen sisältä kuuluu mutinaa ja Jack avaa oven.

Tämä huone on isompi ja erittäin sotkuinen. Yksi kolmesta sängystä on petaamatta, toisen peitto on asetelu siististi, mutta päiväpeitto lojuu maassa. Kolmannessa sängyssä makaa Corbyn, ilman paitaa, vain shortsit jalassa. Hän on ihan hyvännäköinen, vaikkei miltään himourheilijalta näytäkkään.
-Corbyn oikeesti nyt herää jo, Jack sanoo ja vetää Corbynilta peiton pois.
-Okei okei mä oon hereil! Hän huudahtaa ja nousee istumaan.
-Ai moi, hän sanoo samalla kun vetää peittonsa takaisin Jackilta.
Sänkyjä vastapäätä on koko seinän peittävä vaatekaappi, ja ikkunan alla suuri pöytä. Tässäkin huoneessa on toinen ovi sänkyjen välissä. Poistumme huoneesta ja Jack vie minut alakertaan.

-Toi on vessa, olkkari, keittiö, sitte yks huone mis tehää musaa, en muista sanottiiks eilen mut me ollaan bändi, jaa tuol on kylppäri ja sellaset, Hän selittää ja osoittaa eri huoneita talossa. Jonah tulee vessasta ulos ja kävelee keittiöön, ja seuraamme häntä. Istumme ruokapöydän ääreen ja Jack tarjoaa minulle aamupalaa, muttei minulla ole nälkä.

Istumme tässä varmaa kymmenen minuuttia, koska Cornynilla kesti, ja Zach ja Jessie eivät vieläkään ole lopettaneet peliään. Nyt kaikki neljä kuitenkin kävelevät portaita alas jonossa. Corbyn juoksee keittiöön ja nappaa viimeisen pekonin palan Jonahin lautaselta.
-Hei! Jonah huudahti.
-Iham kaufee nälkä, Corbyn mutisee suu täynnä pekonia.

Kävelemme ulos ja lähdemme kävelemään poikien kotikatua pitkin kohti rantaa.
Jack oli ottanut skeittilaudan mukaansa, ja liukui sillä nyt loivaa alamäkeä.
-Emmä kyl tajuu miten sä pystyt tos pääl, sanon ihmetellen.
-No ei se oo vaikeet sitte kun sen oppii, Jack sanoo ja tekee jonkun tempun, jossa hän hyppää ja lauta pyörii ympäri hänen allaan.
-Tuu kokeilee, hän sanoo ja hyppää pois laudan päältä.
-No herranjumala en ikinä, sanon kauhistuneena.
-Mä opetan, Jack hymyilee.
-No okei sit, mut katotki etten kaadu toho naamalleni, sanon ja kävelen kohti Jackia. Astun varovasti laudan päälle ja otan tukea Zachista. Katseemme kohtaavat ja hän hymyilee minulle. Jack ottaa toisesta kädestäni kiinni ja pidän toisella kädelläni Zachin olkapäällä.
-Tä on pelottavaa, sanon ja katson vuorotellen kumpaakin poikaa.

Istumme kaikki kalliolla ja katsomme melkein tyyntä merta edessämme. Takanamme kipinöi nuotio. Pimeä oli tullut yllättävän nopeasti, vaikka olimmekin olleet täällä jo melkein koko päivän. Olin vaihtanut Zachin kanssa katseita aina silloin tällöin, ja huomannut kuinka söpö tuo oikeastaan on. Nyt makaan kalliolla pää Zachin sylissä ja jalat Jackin jalkojen päällä.
-Hei me mennää käymää kaupas , tuuttekste mukaa, Jonah kysyy takaamme.
-Mä tuun, Jack sanoo ja laskee jalkani maahan noustessaan.
-Ent te? Daniel kysyy ja katsoo minua ja Zachia kysyvästi.
-No jos tuutte tänne viel ni ei me jakseta tul, Zach sanoo ja hymyilee.
-Okei no meil menee jonku aikaa, kattokaa tota nuotioo, Corbyn huikkaa ennen kuin lähtee kävelemään alas kalliolta.

Jään Zachin kanssa kahden, ja siirrän katseeni merestä takaisin Zachin kauniisiin silmiin. Ne ovat ruskeat ja todella, todella kauniit. Hän katsoo minua ja sanoo:
-Ota kuva se kestää kauemmi
-No hahhah, tekonauran.
-Hei... ois tosi kiva tutustuu suhun paremmin, hän sanoo.
-No tutustutaa, kerro jotain itestäs, ehdotan.
-No mun koko nimi on Zachary Dean Herron mut älä sano mua Zacharyks, hän naurahtaa.
-Oon seittemäntoist ja syntyny 27.5.01 Dallasis, hän jatkaa.
-Mul on kaks pikkusisarust, Ryan ja Reese, ja ne on söpöimmät lapset mitä mä tiiän oikeesti, hän naurahtaa.
-Mä oon Emeline Jade Olivier, kuustois, syntyny 6.10.01 New Jerseys, Jordan on mun ainoo sisarus, meiän vanhemmat on eronnu ja äidin uus mies on täys ääliö, kerron itsestäni.
Zach hymyilee ja nousen istumaan.
-Vaikutat toi mukavalt, hän sanoo ja naurahtaa.
-Niin säki, hymähdän.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Sep 27, 2019 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

one for you || WHY DON'T WE FANFICTION IN FINNISHOù les histoires vivent. Découvrez maintenant