-8-р хэсэг:Өвдөлт-

668 51 0
                                    


..:Одоо тэр 2ч муудалцсан л байгаа лдааа Юра г уурлаж гарч явхыг бодвол(мушилзах)
Юра минь дээ одоо Тэхён убба минийх(хорлонтой инээмсэглэх)

Өнөөдөр бол бидний амралтын газар байх сүүлийн өдөр.Бангтан болон Жэри Санхи нар биднийг үерхэж байгааг мэдсэн.
Тэхёнтой маргалдсанаас хойш юу ч дуугараагүй удаж.Тааралдах болгондоо танихгүй хүмүүс шиг зөрнө.Намайг уучлаарай гээд хүрээд ирнээ гэж бодсон ч тэр ирээгүй.Ирэхийг нь хүлээж суусаар байтал 7 хонож. Түүний зөөлхөн гарыг бас тэврэлтийг,Уруулыг санаж байна.Тэхён~аа чи намайг өөртөө гүн дурлуулж чаджээ.(Бодох)
Санхи:Юра юра зүгээрү яагаад уйлаад бган бэ?
Бодолдоо автаад уйлаад байгагаач анзаарсангүй
Юра:(сул дуугаар)зүгээрэ
Жэри:Миний цоголог охин чинь хайччихваа
Санхи: ямар нэгэн болоо юу чи минь ойрд нэг л сонин бүр цонхийчож.
Жэри: за алив ээ өглөөний цайндаа орьё оо
Би гармааргүй байсан ч үнэхээр их өлсөөд байсан болохоор гархаас өөр аргагүй бсан юм.
Хар бэлтгэлийн өмд хар сул цамц хар гутал яг л оршуулганд явж байгаа юм шиг гадаа ч бүрхэг бороо хэд хэд дуслана.
Хоолны зааланд орж ирэхэд бангтаныхан бүгд л надруу харж байлаа.Тэхён ч бас гэхдээ намайг бодох юм бол тэр арай дээр харагдаж байлаа.Ядаж л цонхийгоогү бна.Ашгүүдээ хоол ундаа сайн идэж бга бололтой.
Санхи Жэри 2 бангтан нийлж суухаар болов.Ямар гайгаар уу эсвэл азаар уу яг Тэхёны урд суулаа.
Тэхён намайг цоолох шахам ширтэнэ.Эвгүй санагдаад юу ч дуугарахгүй босоод хоолны заалаас гарав.
Шатаар бууж явж байгаад нөгөө ангийн Жилатай мөргөлдөв.
Жила:өө Юра зүгээр үү
Юра: зүгээрэ
Жила: нилээн сулидаа харагдаж бх чинь
Юра: зүгээр гэж хэлээд бган биш үү( Бухимдуу)
Жила:Заза аан нээрээ тийн чамд нэг юм хэлий
Юра:(нэг хөмсгөө өргөх)хэлээч тэгээд
Жила:Тэхён убба гаас холдож үз болж өгвөл үхээд нүднээс минь зайлаад өг новш минь
Юра:Юу гээд байган бэ?( дууна өндөрсөх)
Гэнэт Жила шатны уруу өнхрөөд уначив.
..: Юра чи яаж байган??
Юра:Т..тэхён
Тэхён:Яаж байгаан бэ гэж асууж байна?Яагаад Жилаг түлхэж байгаан?(Орилох)
Жимин:Тайвшир тэхёнаа
Тэхён: чи жилаг өрөөнд нь аваачаад өгчих
Жимин:чи?
Тэхён:Юра дагаад яв
Би тэхёны ардаас чимээгүй дагаж явсаар саравчинд ирэв.
Тэхён: Хариулахгү юмуу
Юра: Би түлхээгү шдээ
Тэхён:Жилаг өнхрөөд унаж байхыг би 2 нүдээрэ харсан(бухимдуу)
Юра:(сул дуугаар) итгэнэ гэж бодсон юмсан.
Тэхён:Юу??
Юра толгойгоо дээш өргөөд тэхён луу ширтэхэд юрагийн нүдийг аль хэдийн нулимс бүрхжээ.
Юра: Итгэнэ гэж бодсон юмсан.Уурлаад явхад минь хойноос минь тэврээд уучлал гуйна гэж бодсон юмсан.Багын найз маань их өөрчлөгджээ.Би буруу бодож.Би үнэхээр тэнэг юм тиймээ
Тэхён;түүнийг уйлхыг хараад гацаж орхив.
Юра:Сургуулийн хамгийн алдартай хөвгүүн юу гэж надад сайн болхов дээ.(хоолой нь чичрэх)Тэхёнаа чи чадлаа намайг өөртөө дурлуулж.Бяцхан зүрхийг маань догдлуулж чадлаа.Баярлалаа бас Уучлаарай гэж хэлээд түүнийг орхин явав
Тэхён:юу ингээл үү Юра намайг уучлаарай буцаад ирлэдээ(бодох) энэ өвдөлт энэ зүрх яагаад өвдөөд байна.Юра чи намайг өвтгөөд бна шдээ(уйлах)

💖💖зиа хандалт сэтээ сайн өгөөрэй 💖💖ed nar teaser ed naraa tsatsahgv joohn durgvv hurgeed bna shvv😏😏😂😂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



💖💖зиа хандалт сэтээ сайн өгөөрэй 💖💖
ed nar teaser ed naraa tsatsahgv joohn durgvv hurgeed bna shvv😏😏😂😂

Чиний төлөө[ДУУССАН]Where stories live. Discover now