-3-р хэсэг:Гоё л ааштай юм🙋🏻‍♀️

890 58 0
                                    

....унтаад өгсөн байлаа.
Маргааш өглөө ээж аав 2 т баяртай гэж хэлчээд Санхигийн гэрлүү алхах зуураа бас л өчигдөр оройны зүйлс бдогдоно ер толгойноос салахгүй бх юмаа ёстой нээрээ яах вэ?! Тиймч сүртэй хрэг биш юм мөртлөө яагаад байнга бодогдоод бган болоо😕
Ийн бодон алхаж байтл нүүрний өмнө савчуулх гараар энэ тэнэг бодлоосо слан харвал Санхи аль хдинэ хажууд ирцн снаа зовсн харцаар надруу ширтнэ.
Би:Яасн нүүрн др юм наалдцн бнауу?
Санхи: Гүээ би сая чмайг 5 гаруй дуудаад тгсн чнь чи яг үхцэн хүн шиг газар шртээд бсан болохоор чнь снаа звоод л бие чнь өвдөгү бз
Би: За муу ёртойн згээр юм бдоод ухаанаа алдчижээ одоо зүгээр за юу(хөнгн мишээх)
Санхи: хүн айлгаад хаячх юмаа заза хурдн явцгаая хоцрлоо
Би:За
Бид 2 цааш явсаар сургуулийн үүдэнд Жэритэй таарлаа бид 3 ойрлцоо грэсэ гардг блолтой.Ангид орж ирхэд яг л байдгаараа хэсэг хөвгүүд ноцлдож үймүүлнэ зрим нь даалгвраа хуулна бас хэсэг охидууд нь айлгүйтж үнртэй ус үнэртүүлн угтцгаана.Санхи бид 2 суудлдаа суугаад удлгүй Тэхён нийлдг хдэн хөвгүүдтэйгэ хамт орж ирээд хойно суув.Би Тэхён луу хрцаа салглгүй ширтсээр л байлаа харин түүний гар ихээнхн анхаарлыг минь татлаа.Түүний гар хэсэг газартаа шархдаж цус нь хатаж хөхөрсн байлаа."Өчигдрийн явдлаас блоод ийм блсон блолтой .Би уугна надаас болж хүн гэмтхэд их дүргүй юмсан."(бдон санаа алдх)
Санхи намайг анзаарсн блолтой
Санхи: Бас яааваа санаа алдаал бодолд ороол чи чнь өнөөдр яачаа вэ? Арай өчигдрийн хчээлэс болж ядраад ядаргаанд орчогү биз дэ?
Би: За юу гэж дээ
Санхи:Тэгээд яцийн?
Би:Яагаачгү ээ ингэхд чи надад Тэхёны талаар яриад өгөөч(шивнэх)
Санхи:Ммм Тэхёнуу за байз би сайн мэдкү лдээ ямартайч Тэхён танай дүүргт амьдрдаг.
Би:Аан тгээд л тэнд яваж бсан юм бна.(бдох)
Санхи:Тэднийх гайгү бломжийн баян гэр бүл аав нь "Victory" компанийн захирал нь уугна Тэхён өв залгмжлагч блох ёстой ч өөрийнхөө хүсэл снирхлоор энд орж ирсэн.Намжүүн Юнги Хусог Жимин Тэхён Жонгүг энэ 6 сургуулийн хмгийн алдртай црайлг хөвгүүдн бүлг охид тэд нарын ардаас гүйж унаж тусж бдаг ялангуяа Тэхён Жимин Жонгүг 3 ийн ардаас манай сургуулн грүпп д дүүрн тэд нарын зураг бас мэдээлэл бдаг.Миний мдэх зүйл энэ л бна.
Би: Аан заза
Санхи: Чи яасан Тэхёныг сонирхоод бгаму Арай Тэхён д сайн болциму
Би: Гүээ юу гэж дээ саяхн ирчээд юу гэж тгээл шууд энэ д сайн болж байдгийн
Санхи:Тийм байлгү дээ надад лав Жонгүг хөөрхн юм шиг санагддаг
Би :Чи сайн юмуу?!🤨
Санхи: хэхэ Хрин тийм л юм шиг бна(ичих)
Би:😱 Яанаа тиймуу чмайг тоохийн блууда ххаха😂
Санхи:Хцаад бай чи тооно за юу харж байгарай мэдүү
Би:за тэгээ тэг би зөвшөөрч бна(инээх)
Эхний 2 цаг цонхолсн болохоор Тэхёний тлаар нэлээн их зүйл мэдэж авлаа.Би хойшоо харахд тэр бас л ширээгэ дрлэн унтаж байлаа түүний гарыг храад их л өөрийгөө зэмлэн сууна.
-Хоолны завсарлага -
Завсрлангуут Санхи Жэнни хоёрт түрүүлээд явж бай би 00 орчоод ирий гэж хэлчээд ангиас гүйн гарлаа.Би 00 биш хрин эмчийн өрөөлүү гүйж байлаа.Эмчийн өрөөлүү очоод цэвэрлгч уусмл шархны тос болон наалт эмчээс гуйн аваад хоолны газрлуу явав.Тэр 2 аль хдийн миний хоолг аваад хүлээж байлаа.Тэдний ард бас л Тэхён найзуудтайгаа суун чанга чанга ярьцгаана.
Жэри:Чи одоо 00 орох гэж ямар уддаг юм бэ? Бид 2 бараг хоолоо идээд дуусчлаашдэ
Санхи:Харин тийн 00 лд үхцэн юм бх л гэж бдлоошд
Би: За юу гэж дээ би хурдн иднээ удхгү
Жэри :За хурдлаа
Би: хэцүү юм бэ?( халбагаа чанга тавих)
Санхи:ёоо цочих гэж бид 2руу(Жэри лүү заах)
Би:Үгүээ тэд нар(урдаа суух Тэхён блон найзуудру нь храх)
Жэри хойшоого храад:Хөөе(Жиминий мөрийг зөөлн цохих)
Жимин:Өө яасан жэнни
Жэри: Яасан чигшг та нар чимээгү хоолоо идэж чадхгү бна уу энд та нар л байгаан биш гэдгээ мдэж байгаа бз дээ(дуугаа өндөрсгөх)
Жимин: Энэ бяцханаа чнь ямар ууртай юм бэ? Наад жижигхн биенээс чнь яаж ийм их уур гарчиинаа (мушилзах)
Жэри:Энэ муу чнь өөрөө тагжиграа мэдкү бж
Санхи:Ямар олон үгтэй юмбээ (храхгү хжууд нь сууж бсан хүн лүү савтай усаа цацах)
Жонгүг; Хөөе Ким Санхи яаж байгн бэ?(уурлах)
Санхи сая л хэн лүү ус цацсанаа анзаарн:Ө..өө уучлаарай санаандгүүл.. харснгү...(сандрах)

Би:За охидоо болио Манай найзуудыг уучлаарай төвөг удчилаа.Нөгөө 2ийг чирэн гарах
Гарахдаа Тэхёнд гараад ир хэмээн дохив тэрч ойлгсон блолтой толгойгоо дохив
Би: Та 2 нээрээ арайчдээ нэг нь хэрэлдж нөгөө нь сайн хүн лүүгэ ус цацаад бх даа ядийн
Жэри: Чи Жонгүг д хвсаын юмуу??
Санхи: Хрин тиймээ
Жэри:Цуцуцу яанадаа
Би: Яаа та 2 миний үгийг сонсж бна уу ингэхэд та нарыг тэнд бсн бүх хүүхдүүд яг кино үзэж бга юм шиг хрсан заюу гэхэд
Санхи Жэри 2 зэрэг ээждээ загинуулж бга хүүхдүүд шиг шал ширтэн уучлаарай гэж хэлэв
Юра жоохн тайвширч:Та 2 ангилуу явжий би араас чнь очий
Санхи: за Жэри явцгаая(чирэх)

Би сургуулийн гадаа байрлах сандал дээр Тэхёныг хүлээн сууж байв.
???:Яах гэсийн хэлэх зүйл бгаму
Би:Өө Тэхён ийшээ суучх (сандалруу дохих)
Тэхён түүний хажууд очиж суугаад гайхн харах
Би: Битгий ингэж хараад бай.Одоо хөдөлгөөнгү сууж байгарай жаахн өвдөж мгадгүшү гараа өгчий гэхэд Тэхён гайхсан хэвээр Юрад итгэлгүйхэн граа сунгав.
Би халаасндаа бсн цэврлэгч уусмал мөн шархны наалт болон наалтаа гарган түүний гарыг цэвэрлхэд тэр ярвайж байв би өвтгөхгүг хичээн арай зөөлн цэврлэнгээ:Битгий буруугаар ойлгоорой би хэн нэгэн надаас болж гэмтхэд хамгийн их дүргүй байдг болохоор л ингэж бна.
Тэхён:А..аан тийм байх нээ ямартай ч болгоомжтой явж байгаарай тиймрхүү хмүүс тнай тэрүгээр их бдаг (Юраг ширтэх)
Би: ойлголоо за болчлоо(Тэхён луу харах)

Би: (хоолойгоо засах)болчлоо
Тэхён: А...аан за б..баярлалаа
Би:зүгээрдэ би чамд өртөй шдэ хичээл орох дхөж бна хичээлдээ орлоо би түрүүлээд явлаа шүү
Тэхён : Аан за ангид уулзи
Би: за

Үлдсэн 4 цагийн хичээл дуусч би сургуулиас ганцаараа гаран явлаа учир нь Санхи Жэри 2 хөгжмийн дугуйлантай гээд үлдсэн.
Өнөөдөр ч бас манай гудамж харанхуй гнэт хойноос хэн нэгн Хөөе Юра гэх нь сонсгдов.
Эргээд харахад Тэхён наашаа алхаж байв
Би: Өө Тэхён !?
Тэхён: Танай гэр чнь манай гэрийн хажууд юм бна лээ хамт явах уу?
Би: Өө тийм уу тэгий

Бид 2 юм ярилгү чимээгүй явсаар л байв.Харин тэр чимээгү байдлг Тэхён эвдэн ам нээв
Тэхён: Шарх цэвэрлхдээ сайн юм бна лээ хрдан эдгэх байх хаана ингэж сурсын??
Би: Аан тэрүү тэр ч нээх сураад байх юм байгаагүлдэ зүгээр л нэг л мэдэхэд сурцан бсн
Тэхён: Аан Нөгөө анх ирэхэд чнь нилээн муухай аашилсан уучлаарай
Би:Аан тэрүү зүгээрдэ би аль хдийн мартцан
Тэхён: заза танай гэрт ирчлээ ордоо(хөнгөн мишээх)
Би:Өө зза схн амраарай
Тэхён:чи ч бас (инээх)

Юрагийн талаас:
Чи надад нэг л танил санагдаад бна. Миний бодсоноос чи хамаагай гоё зантай юм бна.Албан ёсоор танилцхад таатай байлаа Ким Тэхён.

Тэхёны талаас:
Чи үнэхээр их өөрчлөгджээ. Улам үзэсгэлэнтэй болсон бна.Дахин уулзахд таатай байна Мин Юра.

Зиа нэлээн удаачлаа уучлаарай💕Vote блон сэтээ сайн өгөөрэй баярлалаа ❣️💕

Чиний төлөө[ДУУССАН]Where stories live. Discover now