1 . Çocuğunuzu en çok neresinden öperdiniz? (Olmayanlarda olduğunu varsaysın)
Boynundan2 . KADINLARA ÖZEL: Kocanızın / aynı evi paylaştığınız sevgilinizin hangi hareketlerine kızıyorsunuz?
Öyle biri yok.3 . Kayınvalide ve kayınpederle (aile büyükleriyle) aynı evi paylaşmaya nasıl bakıyorsunuz?
Normal4 . Sizce çocuk sahibi olmak, kötü giden bir evliliği kurtarır mı?
Hayır.5 . Sevgilinizin sizi aldattığını nasıl anlarsınız?
Davranışlar değişir.6 . Kız çocuk annesi / babası olmakla erkek çocuk annesi / babası olmak, bu sorumluluk ve ağırlığı taşımak bakımından farklı mıdır?
Kısmen galiba.7 . Annenizin hoşunuza gitmeyen davranışları nelerdir?
Bilmem.8 . Ebeveynlerinizin arkadaşları ile sizin hakkınızda konuşmalarına nasıl bakıyorsunuz?
Kötü.9 . Baba tarafınızı mı daha çok seversiniz, yoksa anne tarafınızı mı?
Hiç birini.10 . Çocuklar neden yalan söylerler?
Korkdukları için.11 . Kardeşiniz ile ortak bir sırrınız var mı?
Yok konuşsuğumuz bile yok.12 . Ailenizle yaşadığınız sorunlardan dolayı hiç evinizi terk ettiniz mi?
Terk etmeyi düşündüm ama gidecek yerim yok.13 . Çocukları özendiren ve olumsuz yönde etkileyenler sizce hangileridir?
Ebeveyinlerin kendileri ve televizyonda gördükleri. Kısaca sosyal mühit ortamı.14 . Evleneceğiniz kişinin dini önemli mi?
İnsaniyeti oldukdan sonra olmamalı bence.15 . Mesaj atmak isteyipde atamadığın birisi varmı?
Var