Bok, ja sam Veronica ali većina ljudih me zove Ronnie. Imam 17 godina i za sad živim sa svojim roditeljima u Torontu, ali ubrzo selimo u Californiu točnije u Los Angeles. Otac mi je opet dobio posao u drugoj državi, ništa novo već smo se navikli na selidbe. Moj otac radi kao komercijalist, a to znači često putovanje, jurenje posla i profita. Danas nam je zadnji dan u Torontu sutra ujutro krećemo na put. Sad moram provjeriti jesam li sve spakirala i konačno ići spavati. Opet moram sve ispočetka, naviknuti se na nove ljude, novu sredinu i najgore od svega na novu školu. Ali sam nekako i uzbuđena California je tako goals, tamo žive svi celebrity, uglavnom predobro je.
-Ronnie jesi li spremna, krećemo za par minuta- utviknula je moja mama iz prizemlja.
Pogledala sam jesam li sve spakirala i spustila se niz stepenica. Falit će mi ovo sve, prijatelji i ova kuća. Tu smo živjeli godinu i pol. Ali život ide dalje, nadam se boljemu.
Nakon par sati leta stigli smo na LAX. Taksijem smo došli do nove kuće koja ima prelijepo dvorište, izgledala je predobro. Kuća je bila smještena u nekom mrinom kvartu, nije bila u centru. Moja soba je bila na katu, polako sam se krenula raspakirati i sve staviti na svoje mjesto. Nakon napornog uređivanja otišla sam spavati. Dvije riječi, jet lag.
YOU ARE READING
Novi Početak
Teen FictionVeronica, sedamnaestogodišnja tinejdžerka doselila se u novi grad. Promijenila je okolinu, društvo i školu. Što joj život u novom gradu može novoga donijeti. Možda neki novi početak?