4.

26 1 0
                                    

Došao je i taj dan, moj prvi dan u Los Angeles High. Uzbuđena i jesam i nisam. Danas moram dobro izgledati i ostaviti dobra dojam. Ustala sam sat prije da sve uspijem. Odlučila sam obući bijeli crop top i poderane traperice visokog struka ništa posebno ali cool. Šminku obožavam pa sam kao i uvijek napravila full face. Ako nisam spomenula imam crnu dugu kosu, srednje sam visine. Dani treba doći po mene poslije doručka da idemo zajedno.

Kad smo došle ispred škole zastala sam i samo gledala. Škola i dvorište i sve to je bilo tako ogromno u usporedbi sa mojom starom školom. Ispred škole su nas čekali Alex i njegovi prijatelji, uključujući onog sexy prijatelja.

-I ekipa jeste spremni za novu rundu pakla? upitao je Alex, svi smo se nasmijali i krenuli u školu. Došli smo u hodnik Dani i ja smo se pozdravili sa dečkima i otišli po rasporede te na prvi sat. Na prvom satu profesorica me predstavila kao novu učenicu i naravno svi pogledi su bili na meni u roku jedne sekunde. Trebala sam ustati i predstaviti se.

-Bok, ja sam nova učenica, zove se Veronica Andrews. Preselila sam se iz Toronta prije tjedan dana. I uglavnom jedva čekam sve upoznati i to je to.- nasmiješila sam se i sjela na mjesto pored Dani.

Nakon prvog sata upoznala sam ih sve. Većina njih se činila normalno i simpatično, većina. Odmah sam primijetila kako me neke cure gledaju ali to me uopće ne zanima.Kako god se budu odnosili prema meni tako ću i ja prema njima, jednostavno. Također sam odmah skužila plavog dečka u pozadini bio je stvarno lijep. Kad sam ga upoznala odmah mi je namignuo i nasmiješio se. Zvao se Dylan.

-Čisto da te upozorim Dylan je jedan od većih kretena u školi. Ali očito se vidi da se zagledao u tebe.

-Sladak je ali ono ništa wow, zadnje što mi sad treba je kreten.- nasmijala sam se

Za odmor smo bili sa Alexom i dečkima. Pričala sam o tome kako su me neke cure gledale i nešto pričale.

-To je vjerojatno ona kuja Hanna.- rekla je Dani, -Jasonova bivša cura.

-Bitno je da je bivša.-rekao je Jason i pogledao me, svi smo se nasmijali.

-Isuse dečki trebali ste vidjeti kako ju Dylan gleda čak joj je i namignuo par puta.- rekla je Dani, a Jason me pogledao nekako čudno, skoro kao da je ljut.

-Napravi mi uslugu i makni se od njega, definitivno najveći kreten kojeg poznajem. -rekao je Jason i svi ostali su se složili.

-Ma bez brige, ionako me ne zanima.- rekla sam

Poslije odmora hodali smo hodnikom do svojih razreda. Dani i Alex su se poljubili, a mi ostali smo se pozdravili i tako otišli u svoj razred.

-Zašto nas svi tako gledaju u hodniku?- pitala sam jer mi nije bilo jasno zašto smo u centru pažnje

-Moglo bi se reći da smo "popularnije" društvo u školi iako mrzim taj naziv. Dečki su najbolji igrači nogometa u školi, pa je jasno da sve cure stalno gledaju. A to što dečki gledaju u tebe to si ti kriva.- rekla je i nasmijala se

-Kako misliš kriva?- pitala sam

-Očito je da si prelijepa i zgodna cura, većina njih se već okreće za tobom a tek si došla u školu.- Dani se nasmijlala i namignula mi

Samo sam se nasmijala iako je ona jedna od ljepših ako ne i najljepša cura u školi. Stvarno je dobra prijateljica i drago mi je što sam ju upoznala. Ona i Alex su stvarno goals, preslatki su zajedno.

Nakon škole otišla sam kući i ostatak dana prošao je kao i svaki drugi. Dan mi i nije bi toliko loš. Mislim da će mi biti dobro u ovoj školi.

Novi PočetakWhere stories live. Discover now