Jaka jest rutyna?

671 23 3
                                    

Rutyna to zbiór tych samych zadań w ciągu tygodni, a nawet lat. To ona kieruje większością ludzi na świecie. Ale Ty nie chcesz być jak inni. Prawda?

Najpierw może od podstaw...

W rutynę popada każdy kto nie urozmaici sobie życia. Praca, dom, sen i znowu praca...

Większość jest nieświadoma tego, że wpadła w pułapkę. Ludzie myślą na ogół, że wszystko jest w pożądku, ale...

Nie daj się zwieść! Rutyna to podstępna część ludzkości. Aby jej się wyrwać należy dokładnie przeanalizować swoje dotychczasowe istnienie.

Racja. Nie możesz zrezygnować ze szkoły lub pracy, ale zastanów się co możesz robić po za obowiązkami. Może masz jakieś hobby na które nie było czasu? Zorganizuj go sobie!

Jeżeli masz trochę wolnego czasu poprostu zaplanuj kawałek dnia dla siebie.

Jeden z moich przyjaciół powiedział "gdybym miał tyle czasu co potrzeba na pewno bym nie siedział w miescu".
Inny zaś wytłumaczył mu tak "czas to pojęcie względne. Jeżeli go nie nie liczysz i wierzysz w to, że masz go pod dostatkiem zawsze się znajdzie i na pilne i na mniejsze sprawy".

Było to raptem w styczniu 2018 roku. Zapamiętałem tę mądrą radę i sam z niej skorzystałem. Muszę przyznać Pawłowi rację. Ta metoda działa w stu procentach.
I nie, nie trzeba się modlić. Wystarczy zmiana nastawienia na dostatek czasu.

Więc sumując.

Planowanie dnia to jedna z lepszych opcji na organizację czasu.
Dodatkowo wiara w dużą jego ilość sprawia poczucie pewności.

Zadanie:
Spróbuj sobie zaplanować dzień, albo tydzień i zobacz ile czasu zyskasz.

Jak napisać książkę II Nie tylko dla Początkujących... Version 3.03 [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz