słowami wstępu

4.5K 139 26
                                    

Każdy chce być lubiany. Nie każdy ma talent, ale...

Do pisania nie potrzebny jest talent! Pisać może każdy!

Dlaczego więc nie spróbować? Przecież wszystko zależy od Ciebie!!!

Nie czekaj chwili dłużej! Wystarczy wygospodarować czas. Pomysły? Jeśli ich nie masz poprostu się nie przejmuj.

Pisarze mają często tak, że albo mają początek i zostawiają swoje prace w szufladzie, albo piszą na przymus.

Ty nie musisz być taką osobą!

Czas którym dysponujesz możesz ustawić na chwilę dla siebie.

Mój znajomy, młody raper powiedział kiedyś w rozmowie o życiu "nie śpiesz się. Nie warto biec za czymś, ale można planować i tymi planami spełniać marzenia".
Wtedy uważałem, że to jest nierealne. Ale...

Plany są podstawą wszelkich działań. Plany to możliwości. Możliwości to marzenia i cele. Cele to oryginalność, zaś to oznacza sukces. Marzenia to szczęście i cele. Szczęście to kolejne plany.

Na polskim rynku znajdą się osoby, które szły swoją ścieżką i dotarły do szczęśliwego życia.

Dlaczego o tym mówię?

Ponieważ czytelniku musisz uwierzyć w siebie i swoje ja.
To podstawa wszystkich działań. Jeżeli nie wierzysz dość mocno to nic nie osiągniesz.

Myślenie pozytywne też ciągnie za sobą konsekwencje. Negatywne zresztą też.

Jak myśleć pozytywnie? Jak uwierzyć w siebie? Czy marzenia są realne? Jak przewidzieć swoją przyszłość samemu?

Te pytania dręczą wiele osób. Odpowiedź jest prosta tym bardziej, że aby ją zanaleźć trzeba popatrzyć pod kątem zamiarów i celów.

Ponadto każdy ma to w sobie.
Decyzje... Jedna i jedyna rzecz której musisz poświęcić chwilę spokoju i zastanowić się. Nie ma tu dobrych ani złych odpowiedzi, lecz trzeba wiedzieć iż to one tworzą magię przyszłości razem z rodzajem myśli, które mieszczą się w naszej głowie.

Jeżeli chodzi o pisanie to nie trzeba być kimś wielkim. Szczyt osiąga się powoli, a razem z wynienionymi rzeczami powyżej zajdzie się naprawdę daleko.

Jak napisać książkę II Nie tylko dla Początkujących... Version 3.03 [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz