Îmi pare rau ca am venit în casa asta

5 1 0
                                    

MEDEEA:

Mă bușește de un om mai în vârstă, care seamănă foarte mult cu Eduard , oare este tatăl lui?
-Scuzați-mă, va rog , nu am fost atenta (și îmi las capul în jos)
-Tu cine ești mai ești, o noua cucerire distrusa a lui Eduard?
-Nu domnule , eu sunt noua menajera pe etajul 1 .
-Aha, nu îmi pasa (și îi apare un zâmbet pe fata)
-Dar dumneavoastră ma - ți întrebat cine sunt .
-Bine, bine ...sti ceva nimeni nu comentează în fata mea în aceasta casa
-Dar dumneavoastră ma - ți întrebat cine sunt apoi când vam spus cine sunt nu va pasa ,nu? (Spun eu hotărâtă sal fac sa recunoască )
-Am zis ca nimeni nu comentează în fata mea ,sluga ce esti (și atunci miam dat seama ca nu mai trebuie sa stau în aceasta casa plina de idioți),ai înțeles slug-o ,dacă mai comentezi ai zburat (și mă bufnit plansul)
-Știți ceva , nu mai trebuie sa zbor pentru ca voi pleca , nu știu cine mă pus sa vin în casa asta de fițosi (și atunci mi-am dat seama ca am tipat)...
În secunda următoare la-m ocolit pe acest om de nimic și mă duc în casa muncitorilor, nu era nimeni, foarte bine, nu mai suportam sa îi mai explic și Alexandrei ce sa întâmplat. ..Îmi strâng toate lucrurile și scriu un bilet pentru ca Alex sa nu își facă griji

Draga Alex,
Îmi pare rău plec atât de repede dar în aceasta casa nu mai pot rezista , nu , nu este din cauza lui Eduard ci din cauza unui boșorog care seamănă cu Eduard .
Dacă vrei putem rămâne prietene , poți suna cand vrei, dar te rog sa nu mai rogi sa întorc ca nu se va întâmpla, te pup și te îmbrățișez cu drag ...

Cu drag,
MEDEEA

Și am plecat. ..

Nu știu unde mă voi duce dar undeva voi ajunge ....

EDUARD:

Observ ca a intrat cineva la mine în camera, mda ...Era tata (sincer intre noi nu îl suport , e prea plin de sine )
-Ce vrei tata?
-am venit sa te anunț ca de mâine vei avea alta menajera (și la auzul acestor cuvinte chiar m-am inervat )
-Ce ai spus , de ce alta? Ce avea Medeea ? (Și când iam zis numele parcă simt ceva în suflet , nu vreau sa cred ca m-am îndrăgostit de ea , pentru ca sigur ea nu ar vrea asta )
-Mia răspuns în fata , nimeni nu mia mai răspuns niciodată, Cum sa îmi răspundă? Mie ?stăpânului casei?(și mia apărut un zâmbet pe fata)
-Și de ce tia răspuns?
-Pai , când a ieșit din camera ta sa bușit de mine , și am întrebat -o cine e , vreo noua cucerire distrusa de a ta ,și mia zis ca e menajera acestui eraj și eu iam zis ca nu mă interesează și după ea a zis ca ea doar mia răspuns la întrebare,înțelegi?
-Doamne , ce om , și acum unde este ?
-Iam spus eu Ca o zbor dacă îmi mai comentează, am facut - o și sluga și ea a zis ca nu mai trebuie sa zboare ca pleacă ea, și nea mai făcut și o casa de fițosi, și a plecat ...
-Ai facut - o sluga ? (Spun eu nervos )
-Da (a răspuns lejer )
Atunci am trecut pe lângă el și am fugit spre casa muncitorilor , când am intrat în casa am mers și am bătut la ușă, nu a răspuns nimeni așa ca am intrat , nu era nimeni , nu mai erau nici lucrurile fetei dar era un bilet pe patul Alexandrei
Citesc scrisoarea și fug repede spre mașină, merg cât merg dar nu dau de ea nicăieri, unde se putea duce ?
Observ la cam 50 de metri o fata dar nu pot vedea dacă este Medeea sau nu , când mă uit mai bine observ ca ...

Oare ce se va întâmpla? Veți afla în capitolul următor. ..Sper sa va placa

Voi începe totul de la 0Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum