Lexi inca dormea , plutind inca in lumea viselor , cand deodata o voce puternica o striga de la geam . Ca si cum ar fi fost un cutremur , Lexi a cazut din pat , zguduindu-se podeaua . Isi aranjase un pic parul si iesise pe balcon :
-Liam ! Hei , buna ! Buna dimineataa . Cascand de zor .
-Buna dimineata , domnisoara Musette ! Incepand sa rada .
-Ce domnisoara Mu .. ? Oh , pijamalele mele , nu ? Uitandu-se pe tricou .
-Da . Innabusindu-si rasul .
-Asteapta un moment sa ma schimb . Si ma intorc .
-Sper ca nu sari de la balcon . Nu ca nu te-as prinde , dar ..
Lexi incepuse sa rada .
-Nu , categoric nu , dar voi iesi tiptil pe usa din fata , pentru ca ai mei dorm si altfel m-ar lua la intrebari . Si astazi vreau o zi fara griji !
Zicand astea , Liam se uita in jos in pamant , cu un zambet pana la urechi de fericire .
Dupa ce Lexi se imbracase in sfarsit , de data asta intr-o alta rochita , de data asta neagra cu o funda mare la spate , iar in par din nou isi prinsese o noua fundita . Avea colectii de fundite , isi cumpara cate 3 din fiecare loc in care facea excursii , tabere , sau concedii cu familia . Era pasionata . Se incaltase cu niste platforme ortopedice ca sa fie un pic mai inalta si a iesit la balcon .
-Cobor imediat , du-te si asteapta-ma in fata ! soptindu-i .
-Uau Lexi , esti frumoasa . Ok , ma duc .
Zicand acestea , Liam se inrosi , si Lexi zambea , muscandu-si buza de jos .
A coborat tiptil treptele , ajungand jos , insa cand a deschis usa , aceasta a facut o galagie stranie , Lexi facand niste ochi mari , de frica sa nu apara ai ei , iar in acea graba , cand a iesit din casa si a dat sa inchida usa repede ca sa nu se mai auda niciun zgomot , s-a impiedicat . Insa Liam a fost pe faza incat sa o prinda .
-Esti bine ? a zis Liam un pic ingrijorat .
-Da , da , perfect . Usa imi joaca feste .. uitandu-se urat catre usa .
-Nu e usa vinovata .. aruncandu-si privirea spre cer .
-Hei, adica eu sunt vinovata ? Sa stii ca nu e frumos .. zise Lexi pe un ton de cearta . EA S-A DAT LA MINE !
-Ok , ok . Linisteste-te , e doar o usa . Zise Liam razand .
-Eu zic sa uitam de usa , nu cred ca a iesit si ea cu noi .
In momentul in care Lexi a spus acestea , si-a indreptat privirea catre Liam , si uitandu-se trei secunde unul in ochii celuilalt , incepusera sa rada . Dar Liam e remarcat :
-Uau , ce ochi frumosi si albastrii ai . Mi-as dori sa ma uit la acei ochi de dimineata pana seara .
Lexi se simtea flatata . Mai rar o complimenta lumea.
-Dar si ochii tai sunt frumosi .
O voce in cap spunandu-i "Dar si tu esti frumos , nu numai ochi" .
-Mi-ar placea sa am ochii tai .zise Lexi
-Nu , n-ai vrea . Sunt plictisitori . Toata lumea are ochii caprui .
-Poate , dar stii vorba "Ochii caprui , fura inima oricui" . Inrosindu-se .
Timp de cateva momente , au tacut vazandu-si de drum . Apoi Liam o lua pe Lexi de mana . Lexi il opri , uitandu-se la mana si exclamand :
-E normal ?
Liam incepu sa rada foarte tare .
-Ce sa fie normal ? Ca te tin de mana ?
-Pai da . N-am mai simtit niciodata asa ceva , caldura asta .. coplesita de emotii pentru ca i-o tinea stransa .
-Te-am luat de mana ca sa nu te pierd pe aici . Haide , mergem la mine .
Lexi isi ridica privirea si il opri pe Liam intrebandu-l :
-Ce facem la tine ?
-Ai sa vezi !
-Dar ai tai nu sunt acasa ?
-Nuu , in fiecare zi pleaca la 5 dimineata si se intorc pe la 11 seara , deci nu e nimeni , avand in vedere ca acum e aproape noua .
Lexi tot ezita , dar isi repeta "Ce s-ar putea intampla ? Doar pare un tip dragut . Nu cred ca mi-ar face ceva ".