Πρώτη Επαφή

16 1 0
                                    

"Πέρνα από το σπίτι μου" είπε...και εκείνη ετοιμάστηκε και ξεκίνησε...
Ηταν πολύ χαρούμενη που ήταν μαζί του.Τον είχε πρωτοδεί πηγαίνοντας στο σχολείο...της είχε χαμογελάσει...και τότε ήταν που τσίμπησε το δόλωμα...ήταν δικιά του πλέον!
"Γειά σου" είπε μόλις έφτασε
"Γειά σου,πέρνα μέσα"
Κάθισαν στα σκαλοπάτια και έλεγαν τα νέα τους για ώρα...έβλεπαν φωτογραφίες στο facebook...γελούσαν και αγκαλιαζόντουσαν.
"Θές να δούμε κάτι?" την ρώτησε
"Σαν τι?" του λέει
"Τσόντα"
"Δεν ξέρω...βλέπω μόνο όταν είμαι μόνη μου και σπάνια" του είπε...
Η αλήθεια είναι οτι ντρεπόταν...δεν έβλεπε συχνά...και όταν έβλεπε το έκανε μόνη της κρυφά
"Τώρα θα δεις κ μαζί μου" της λέει και ανοίγει το κινητό
"Καλά"
Εψαχνε έψαχνε....τι έψαχνε τόση ώρα αναρωτιόταν η Μαρία...
Κάποια στιγμή τον βλέπει να πατάει ένα βίντεο και αρχίσανε να βλέπουν.Η Μαρία ένιωθε περίεργα...δεν ήταν το στυλ που είχε συνηθίσει να βλέπει και να της αρέσει.Αλλά το δέχτηκε...
Κάποια στιγμή ένιωσε το χέρι του στα πόδια της να ανεβαίνει όλο και πιο πάνω,και το κινητό έκλεισε.
"Τι κάνεις?" τον ρώτησε
"Σσσ ηρέμησε" της είπε και έβαλε το χέρι του μέσα από το σορτσάκι της
Ηταν περίεργη αίσθηση για εκείνη...ήταν μόνο 14 χρονών..αλλά αυτό είχε φύγει από τις σκέψεις της,γιατί η ηδονή την είχε μουδιάσει σωματικά και ψυχικά
"Σήκω" της λέει
"Πού πάμε" ρωτάει εκείνη
"Θα δεις"
Την παίρνει,την σηκώνει και την πηγαίνει μέσα σε έναν διάδρομο δίπλα από τα σκαλιά του σπιτιού του
"Πού με πας?"
"Εδώ" της λέει και την βάζει σε ένα παλιό δωμάτιο
"Τι είναι εδώ πέρα?" ρωτάει αυτή
"Το παλιό μου δωμάτιο" της απαντάει
"Και τι κάνουμε εδώ?"
"Θα δεις" της λέει και της ξεκουμπώνει το σορτσάκι
Αρχισε να την χαϊδεύει απαλά πάνω από το εσώρουχο με αργές και ερεθιστικές κυκλικές κινήσεις.
Μετά από λίγο αφού την χάϊδεψε από πάνω...έβαλε το χέρι του μέσα στο εσώρουχο της και άρχισε να την τρίβει και να της βάζει δάχτυλο αργά αργά ώσπου άρχισε να την νιώθει πολύ υγρή.Μόλις το ένιωσε αυτό την άφησε και την έσπρωξε απαλά προς τα κάτω έτσι ώστε να γονατίσει...και αμέσως ξεκούμπωσε το παντελόνι του και την ώθησε να παίξει μαζί του.
Ηταν η πρώτη της φορά οπότε είχε άγχος και αμηχανία...
Το επεξεργάστηκε γρήγορα με το βλέμμα της και άρχισε να το παίζει.Σιγά-σιγά με ήρεμες κινήσεις που όσο πήγαιναν γινόντουσαν όλο και πιο γρήγορες.
Ο Τάσος ξάπλωσε και απολάμβανε τα χάδια της...μέχρι που ένιωσε μια ζεστασιά,και την γλώσσα της να παίζει παιχνίδια. Παίζανε αρκετή ώρα μεταξύ τους ,μέχρι που ο Τάσος ζήτησε και κάτι παραπάνω...κάτι που δεν δέχτηκε όμως η Μαρία να κάνει...ωραία όλα τα άλλα, αλλά για αυτό δεν ήταν έτοιμη ακόμα...οπότε απλά φύγανε από το σπίτι και πήγανε μια βόλτα μέχρι να έρθει η ώρα να γυρίσει σπίτι της.

~So...αυτό ήταν το πρώτο κεφάλαιο!Ελπίζω να σας άρεσε❤
Αν θέλετε ψηφίστε κιόλας...θα με κάνατε πολύ χαρούμενη κ θα με ενθαρρύνατε να συνεχίσω...Σε λίγες μέρες λογικά θα ανέβει το επόμενο κεφάλαιο
Τα φιλιά μου μέχρι τότε❤❤🌈🦄

Don't touch meDonde viven las historias. Descúbrelo ahora