Selepas berjumpa dengan papa. Aku terus mandi dan memakai pakaian yang sebah hitam. Terus menuruni tangga.
Belom sempat aku keluar dari rumah itu. Aku disapa oleh along kesayanganku.
"baby nak gi mana malam² ni? "Kata along sambil memandang ke arah ku.
"baby terlupa barang kat rumah aina... Tu yang nak gi ambil tu..."kata elina sambil memyambung langkah ke arah motornya.Selepas memanaskan motor aku terus memecut ke arah destinasi yang hendak aku tuju.
🍃🍃🍃
(Pov kashaf )
Aku bersiap- siap terus menuruni tangga hendak ke markah. Sebelum aku disapa oleh papa.
"kashaf sini sekejap.. Ada hal yang perlu papa bincangkan..."kata papa yang berada di ruang tamu sambil memandang tv.
"apa yang papa nak cakap? ..."tanya kashaf acuh tak acuh.
"sampai bila kashaf nak layan mama macam tu?.."kata papa tenang.
"ou.. Perempuan tu mengadu kat papa ke? ..."kata kashaf sinis.
"kashaf behave... Jaga mulut kamu tu..walau apa pon dia tetap mak kamu.."kata tegas papa."perlu ke? ...papa pertahankan jalang tu ..dari anak dia sendiri.. Papa jenis apani?"desis hati kashaf
"perlu ke? Sebab perempuan lah mama tak dapat kasih sayang dari papa buat yang terakhir.. Papa boleh puji dia lagi.."kata kashaf terkenangkan nasib mamanya yang tengah bertarung dengan nyawanya.
Dia terus berlalu dari situ. Dia tidak mahu menitikkan air mata di depan papa. Dia terus memecut ke destinasi yang hendak di tuju.
End pov kashaf.
🍃🍃🍃
(Pov erina )
Apabila aku tiba di kawasan yang dikenali sebagai markah. Aku terus masuk ke dalam rumah dimana semua orang berkumpul.
Semua tunduk ke arah aku. Tanda hormat terhadap aku. Aku yang terasa kekok dengan keadaan yang macamni terus menyuruh mereka duduk.
"aku nak sillent killer hati- hati and aku nak korang awasi keluarga aku... Jangan terlepas pandang pon..." kata erina dikenali sebagai rina apabila di dunia yang lagi satu.
"baikkk bos.."serentak mereka berkata.
"and lagi satu aku nak korang jaga sekolah AF HIGH SCHOLL kalau ada apa- apa info aku siap²"kata rina sebelum melakukan tugasan yang harus dilakukan hari ini.
"semua gerak... Aku tak nak dia terlepas lagiii..."kata rina sambil mengarahkan anak buahnya.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Vote and comment ..
YOU ARE READING
MAFIA
RomanceTengku Erina afika seorang yang dingin tak pernah mempunyai kawan baik selain aina dan melisa. Dia terpaksa bersekolah di malaysia. Siapakah dia? Mengapa dia selalu dalam bahaya? ******** Tengku kashaf aiman dulunya seorang yang penyayang dan baik...