3

406 39 25
                                    

3 hafta oldu...
Sensiz nefes aldığım, yemek yediğim tamı tamına 3 hafta.....
Ölüyorum her saniye ölüyorum aldıģım nefesler ciğerlerimi yakıyo yediğim her lokma midemi bulandırıyor ama Jungkook ve Jimin yine de yediriyorlar bırakmıyorlar beni.
Yoongi, Sevgilim, hayatım, nefesim, her şeyim sana verdiģim sözü bozmak üzereyim, Beni affedebilir misin? Eğer yanına gelirsem beni affetmen için seni ikna edebilir miyim? *kahkaha attı halina hem ağlıyor hem gülüyordu* edemem. Biliyorum EDEMEM ÇÜNKÜ SEN ÇOK İNATÇISIN... ama seni çok seviyorum ki ben yanına geleyim iyi misin bir göreyim. Beni affetmesen de olur aslında ama yine de sana verdiğim sözü dayanabildiğim kadar tutacağım.

Taehyung yine mezarlıkta sevgilisiyle konuşuyordu. Sonbahar mevsimindelerdi, hava rüzgarlı ve Yağmurluydu. Toprak kokusunun verdiği huzurla gözlerini kapattı Taehyung. Gözlerini açtığın karşısında Yoongi'yi, sevgilisini gördü. Heycanla ayağa kalkıp sevgilisinin gözlerine baktı "a-ama..." Yoongi gülümsedi birşey söylemiyordu. "S-sen öldün" dedi Taehyung titreyen sesiyle... "Taehyung, sevgilim... ben öldüm" Taehyung az önce toprak kokusunun verdiği huzurla duran gözyaşları, hayal olduğunu bildiğu sevgilisini görünce  gözlerinden tekrar firar etti.

"Neden... neden bana o sözü verdirdin SÖYLESENE NEDEN?!" Yoongi sevgilisinin karşısında durup gözlerine baktı.. "Tae o gün söyledim sana hissettmiştim sadece o yüzden söz verdirdim ve haklı çıktım.. üzgünüm ama pişman deģilim" Taehyung sevgilisine sarılacaktı ama yapamadı sevgilisi kaybolmuştu... bilseydi kaybolacağına asla dokunmazdu. Yere çöküp ağlamaya başladı Jungkook ve Jimin dolu gözleriyle onu izliyordu mezarlığın köşesinden. Yanına giderse rahatlayamazdı Tae, Ama o hallerine dayanamıyolardı. "Jungkook... Taehyung... ölüyor.." diyip sevgilisine sarıldı Jimin. Jungkook'un tişörtü Jimin"in gözyaşları ve yağmurla ıslanırken kendini tutamadı ve o da ağlamaya başladı. Kardeşi gibi gördükleri insanın gözlerinin önünde ölmesine dayanamıyolardı. Taehyung biraz sakinleşip mezara sarıldı ve kokladı. Hafif bir tebessüm edip biraz daha sokuldu mezara ve gözlerini kapattı.

Jungkook ve Jimin, Taehyung uyuyunca yanına gidip kucakladıktan sonra eve götürdüler.

Bu günlük bir rutin olmuştu. Taehyung uyanınca ona zorla yemek yedirir. Sonra o odasına gidip Yoongi ile olan video ve fotoğraflara bakıp ağlıyor akşama doğru saat 15-16 olunca da mezarlığa gidip uyuyana kadar orda kalıyordu. Jimin ve Jungkook da gidip onu alıyordu.

Yorumlayın lan tamam bikaç okuma var şuan ama olsun yine de yorumlarızı dikkate alıp fikir yürütsem daha güzel olur bence her neyse iyi okumalar.

TaeGi [ANGST]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin