Taehyung ve Yoongi el ele tutuşmuş yürüyorlardı. Sahil kenarındaki bankalardan birine oturduklarında Taehyung başını Yoongi'nin omzuna koyup derin bir nefes aldı. Yoongi evden çıktıklarından beri durgundu. Taehyung dayanamayıp başını sevgilisinin omzundan kaldırıp ona baktı "Sevgilim?" Yoongi sevgilisine dönüp gülümsedi. "Efendim Bitanem?"
"Neyin var senin sabahtan beri durgunsun. Kötü bişey mi oldu?"
Yoongi gülümseyip derin bir nefes aldı "Bilmiyorum... İçimde kötü bir his var, ve... Ve senden bana bir söz vermenin istiyorum" dedi sevgilisinin kahverengi irislerine bakarak.
Taehyung korkmaya başlamıştı. "Ne sözü?"
Yoongi sevgilisinin dudaklarına küçük bir öpücük kondurup gülümsedi. "Eğer bir gün ikimizden birine zarar gelirse. Veya daha kötüsü olursa kendine zarar vermiyceksin ve aynı şekilde ben de öyle? Söz mü?"
Taehyung kollarını sevgilisinin boynuna dolayıp sıkıca sarıldı. İstemsizce ağlıyordu "B-ben söz veremem... Verirsem de tutamam ol-" Yoongi sevgilisinin dudaklarına küçük bir öpücük daha kondurup onu susturdu. Bir eli çenesinde bir eli belinde gözlerinin içine bakıyorudu. "Taehyung söz ver bana. Kendine asla zarar vermeyeceksin"Taehyung gözlerini kapatıp başını eğmeye çalışsa da çenesindeki parmaklar buna izin vermiyordu. Ağzından bir hıçkırık kaçtığında diğerleri de peşinden gelmişti. Yoongi'nin de gözleri dolmuştu. Taehyung'un belindeki elini yüzüne çıkarıp inci tanelerini sildi. Taehyung sakinleşene kadar bekledi ve istediği sözü aldı. Taehyung titreyen sesiyle "S-söz.." dedi ve tekrar ağlamaya başladı. Onun da içine birden kurt düşmüştü. "Ağlama artık hadi eve gidelim sana sarılıp uyumak istiyorum" Yoongi neşeyle ayağa kalkıp sevgilisini de peşinden kaldırmıştı. Taehyung aniden neşelenen sevgilisine istemsizce gülüp ayağa kalktı. Yoongi ellerini sevgilisinin beline yerleştirip kendine çekti ve uzunca öptü yumuşak dudakları. Taehyung'un kalbi öpücükle hızlandı, ama Yoongi'nin onu veda edermişçesine öpmesi sinirlerine dokunmuştu istemsizce. Yoongi sevgilisinin belindeki ellerinden birini yanağına çıkarıp okşadı ve gülümsedi. "Sözünü unutma sevgilim" dedikten sonra elini tutup yürümeye başladı. Taehyung sessizce arkasından ilerlerken Yoongi durup yolun karşısındaki bayiyi gösterdi. "Sevgilim ben telefon ve internet faturalarını ödeyip geleceğim" dedi ve sevgilisinin elini bıraktı. Taehyung "Ben de geleyim ya" Yoongi gülümseyip sevgilisinin yanağını öptü ve "10 dakikaya yanındayım" dedi ve arkasını dönüp yürümeye başladı. Taehyung sağa sola kontrolsüzce ve hızla gelen arabayı görünce korkuyla sevgilisine baktı. "YOONGİ!!" Taehyung yola atladı ama araba seslerinden onu duyamamıştı sevgilisi.
Taehyung sevgilisine yetişmeye çalışırken ani fren sesi ve sevgilisinin araba çarpan bedeninden çıkan o çarpma sesi... Taehyung nefesinin kesildiğini hissetti olduğu yerde dikilmiş duruyordu. Gözlerini kırpmadan kanlar içindeki bedeni izledi. Kendine geldiğinde sevgilisinin yanına koştu. Açık mavi gömleğinin yarısı kırmızıya bulanmıştı. Burnundan, ağzından ve alnından akan kanlara rağmen hâlâ nefes alabiliyordu. Taehyung sevgilisinin başını dizine koyup baktı. "Sevgilim olmaz. Olmaz beni BIRAKAMAZSIN OLMAZ OLMS OLMAZ OLAMAZ SENSİZ OLAMAM BEN SÖZÜMÜ TUTAMAM DEDİM SANA ÖYLECE GİDEMEZSİN" Taehyung haykırıyordu adeta. Yoongi öksürünce ağzından püsküren kan sevgilisinin eline gitmişti. "S-ssözünü u-unutma... Sevgilim" Yoongi son sözlerini söyleyip gözlerini sonsuzluğa kapatmıştı. Taehyung ise sadece ve sadece sevgilisini uyandırmaya çalışıyordu. Uyanmayacağını bile bile.....
Kıyamam dedim kıydım oğluşuma ağlıyorum. YA BEN NİYE ANGST YAZIYORUM Kİ BİRİ BENİM YERİME BENİ ÖLDÜREBİLİR Mİ!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TaeGi [ANGST]
Fiksi PenggemarTaehyung ve Yoongi birbirini çok seven iki kişiydi. ama hayat o kadar acımasız ki sevenleri ayırırken asla çekinmiyordu. Angst olacak duygusal olanlar okumak istemiyolarsa okumasınlar elimden geldiğince güzel ve düzenli bölümler atacağım