Bölüm 3

429 15 0
                                    

Parti olan eve geldik. Güzel bir evdi. Sanırım gelmeyen çok az kişi vardı. Çünkü eğer bahçe bu kadar doluysa içeriyi düşünemiyorum. İçmeye karar verdik.

~

Ne kadar içtiğim hakkında hiçbir fikrim yok ama şu an baya sarhoşum. Saatse 10.30 gibi bir şey. Shawn'ı bulmam gerekiyor çünkü tuvalete gitmek istiyorum. Bu kattaki tuvalet de dolu ve hiç boşalmıyor. Ne oluyor acaba?

Biraz dolaştım Shawn'ı bulmak için. Sonunda buldum. Etrafı izlerken. "Shawn..." bana döndü "Aah, geldin mi? Ben de sana bakıyordum gelmedin sandım." Dediklerini takmadım ve "Benim tuvalete gitmem gerekiyor, bu kattaki dolu. Diğer tuvalet nerede?" Elimi tuttu ve "Gel." dedi. Onu takip etmeye başladım. Yukarı kata çıktık ve en sondaki odaya doğru ilerledik. Shawn cebinden bir anahtar çıkardı ve kapıyı açtı. "İyi de neden tuvaletini kilitliyorsun ki?" dedim ve alayla güldüm. "Çünkü burası tuvalet değil." dedi ve kolumdan tutup yatağa oturttu sonra dönüp kapıyı kilitledi. "Shawn ne yapıyorsun?" Beni hiç takmadı ve beni yatağa yatırıp üstüme çıktı sonra boynumu öpmeye başladı. Onu itmeye çalışınca ellerimi tutup yukarıda birleştirdi. "Shawn, istemiyorum. Yapma!"

Shawn'dan

"Shawn, istemiyorum. Yapma!" Nasıl istemiyor bu kız ya? İlk gördüğümden beri onu arzuluyorum şu anda ise altımda istemiyorum diyor. Bakire falan değildir, değil mi? "Bakire misin?" Yüzünü buruşturup bana baktı ve "Hayır ama olmaz." dedi. O zaman regl olabilirdi. Ellerini bırakmadan sordum "Regl falan mısın?" Biraz tepindi sonra "Shawn sadece istemiyorum! Bırak beni." dedi. Olum
i-na-na-mı-yo-rum! Bu bir haftada okuldaki tüm kızlar peşimden koşuyor, onlarla ilişkiye gireyim diye, bu hala istemiyor. Onu bıraktım ve kilidi açıp odadan çıktım. Şimdi ben de içeceğim.

Theresa'dan

Beni odada bırakıp çıktı. Aslında onunla birlikte olmak istiyorum ama... Yani o kızları kullanıp atan biri. Bunu yapamam. Böyle bir kız değilim. Ama umarım benimle konuşmayı kesmez, çünkü ona ufak da olsa bir şeyler hissediyorum.

Aşağı inip Emily'yi buldum. Kolunu tutup "Gidiyoruz." dedim. Bana döndü ve "Aaa, neden dans ediyordum." O benden daha sarhoştu zaten şu son olay ayılmama neden olmuştu. Emily'ye olayı şu an anlatmak isterdim ama anlamayacak. Anlasa bile unutacak. "Emily, haydi çok geç oldu. Annen telaşlanmasın." Ofladı ve koluma girdi. İlk onu eve bıraktım sonra kendim gittim.

Jordan : Lanet olsun, Theresa! O playboy çocukla orada ne yaptın?

Theresa : Hiç bir şey yapmadım Jordan.

Jordan : Neden lanet kapıyı kilitlediniz?

Theresa : Jordan siktir git! Sana açıklama yapmayacağım. Zaten başım ağrıyor.

Jordan : İyi misin?

Theresa : İyiyim, sadece uyumam lazım. İyi geceler.

Jordan : İyi geceler, meleğim.

Theresa : Kes şunu!

Jordan : Of, tamam.

İlk defa Jordan'a bu kadar iyi davrandım. Yani ayrıldıktan sonra ilk defa. Şu an gerçekten hiçbir şey ile uğraşacak gücüm yok, ama duşa girmeliyim. Duştan sonra rahatça uyuyacağım...

Playboy Shit ~ MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin